Handledsstöd till Corsair Vengance K70

Permalänk
Medlem

Handledsstöd till Corsair Vengance K70

Hej! Har försökt letat runt lite på google och lite överallt i ett försök om att hitta någonting, men det enda jag möts av är gamla trådar. försäljare som ej har den tillgänglig och Corsairs egna hemsida som ej har någon inne på lager (Och inget datum ungefär när det kan komma).

Därför vänder jag mig hit och hoppas på att få lite info om någon som vet vart man kan köpa ett nytt sådant?

Skulle också vara bra om man kunde hitta nya "Gummifötter" på samma ställe, men det går nog att hitta på något annat ställe.

Permalänk
Medlem

Taggar @Corsair Johan så får vi se vad han kan lösa, det är ett gammalt tangentbord så det är ju inte säkert att det finns reservdelar.

Visa signatur

Gigabyte Z170X-Gaming 7 | Intel Core i7 6700K | Corsair Hydro Series H150i med 6st LL120 RGB| Corsair Dominator Platinum RGB DDR4 32Gb 3000MHz | Nvidia RTX2080Ti Founders Edition 11Gb | Corsair Force MP500 240 Gb m.2, 2 x Corsair Force LE200 480Gb | Corsair Obsidian 500D RGB SE med 1st LL120 & 2st LL140 RGB fläktar | Corsair RM850i | Asus ROG Swift PG279Q+Asus PB277Q | Corsair Commander PRO | Corsair Lightning Node PRO + 10 ledstrips | Corsair Virtuoso SE | Corsair ST100 | Corsair K100 RGB | Corsair Dark Core RGB PRO | Corsair iCUE LT100