Permalänk
Medlem

3770k + mobo/minne/psu

Dåligt minne, men om jag kommer ihåg rätt så är det:
3770k, @4.5GHz, inte min/max klock utan bara snabbt klockad. deliddad med NH-U12S (kanske 14S?)
Gigabyte GA-Z77X-UD3H
16GB minne (1600Mhz 4x4 Gb)
Corsair RM 650. kablar för ovan, ett par diskar och ett GTX980.

Hämtas eller hemleverans i närheten av Timrå(Sundsvall-Härnösand). Kan skickas mot en fraktavgift på, 1500kr utöver bud.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Min favorit bland "e-nummer" är 948 <3

Permalänk
Medlem

Börjar med 1500kr för hela paketet

Permalänk
Medlem

2000:- + frakt

Permalänk
Medlem

2100+frakt

Permalänk
Medlem

Tydliggörande:
"Kan skickas mot en fraktavgift på, 1500kr utöver bud."

Dvs 1500kr för frakt. utöver bud.
Och hämtning/lämning prioriteras något otroligt

Visa signatur

Min favorit bland "e-nummer" är 948 <3

Permalänk
Medlem

Hjälp.

Tyckte att du skrev så luddigt, så tog för givet att luddet fortsatte. Erbjuder frakt och tar 1500 för det. Hyffsad försäkring den måste täcka 😂

Jag drar mig ur budgivningen ögonblickligen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helgestjernen:

Hjälp.

Tyckte att du skrev så luddigt, så tog för givet att luddet fortsatte. Erbjuder frakt och tar 1500 för det. Hyffsad försäkring den måste täcka 😂

Jag drar mig ur budgivningen ögonblickligen.

Hehe, jag misstänkte att det inte gick fram riktigt

Visa signatur

Min favorit bland "e-nummer" är 948 <3

Permalänk
Medlem

Vet inte om piccaboo vidhåller sitt bud, men för att göra mitt bud lite mer attraktivt höjer jag till 2000kr (avhämtning)

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjan_84:

Vet inte om piccaboo vidhåller sitt bud, men för att göra mitt bud lite mer attraktivt höjer jag till 2000kr (avhämtning)

Misstänker att även @piccaboo missat att annonsen ligger under "Avhämtas" och den enorma avgiften för ev frakt.
Låter annonsen ligga uppe nån dag till, men du leder iaf @bjan_84.

Visa signatur

Min favorit bland "e-nummer" är 948 <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nauie:

Misstänker att även @piccaboo missat att annonsen ligger under "Avhämtas" och den enorma avgiften för ev frakt.
Låter annonsen ligga uppe nån dag till, men du leder iaf @bjan_84.

Jag är medveten om vad frakten skulle gå på inte så farligt egentligen så sätt. Men det spelar ingen roll nu när du har någon som kan hämta ändå

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av piccaboo:

Jag är medveten om vad frakten skulle gå på inte så farligt egentligen så sätt. Men det spelar ingen roll nu när du har någon som kan hämta ändå

Mvh

Jo hämtning/nära leverans väger sjukt mycket för mig Och nu är det Onsdag, avslutar annonsen.

Visa signatur

Min favorit bland "e-nummer" är 948 <3