Chassi, RAM, AIO, B450, Fläktar, PSU

Permalänk
Medlem

Chassi, RAM, AIO, B450, Fläktar, PSU

Hej på er!

Dags att sälja av lite saker som inte kommer nyttjas.

I skrivande stund sitter de flesta komponenterna monterade, vill helst sälja allt detta i ett svep för enklast och smidigare möjliga affär.

Upphämtning är prioriterat men i värsta fall kan jag ordna med Postmord, tar inget ansvar för deras hantering så detta ska beaktas.

Chassit är av äldre modell, Fractal ????, ljuddämpat och det finns några märken på det men överlag i väldigt bra skick. Jag tror det är komplett med alla tillbehör men kan inte säga till 100% att så är fallet.

Moderkortet är ett MSI B450 Tomahawk Max, köptes från INET 20-09-09 och garantin gäller således fortfarande, obetydligt använt.

Kylare Corsair Hydro Series H60, köptes December -17 och togs ur bruk för någon månad sedan. På denna har jag monterat en Noctua NF-S12B redux 120mm PWM som köptes från INET 21-01-08.

RAM-Minnen Ballistix 2666, här tänkas osäker på om det är 2x4GB, har körts i 3000mhz tidigare på en 350 bräda av tidigare ägare, ej av mig, dessa köptes på marknaden här (tack för popcornreceptet, det var mumma!) av en annan trevlig medlem.

PSU Corsair HX 620, fungerar galant, även detta köptes av en annan trevlig medlem här på marknaden, se bilderna, har fler kablar att skicka med om så önskas då det är modulärt men använde bara de som syns på bild då det räckte behovet.

Allt ovan sitter monterat, det enda som inte är monterat är Fläktarna från Fractal.

3st helt nya/oanvända fläktar av märket Fractal, dessa följde med mitt nya chassi men har byt till andra så de ligger bara och samlar damm. 140mm/3pin, modellbeteckning Dynamic X2 GP-14.

Köpes allt i ett paket prioriterar jag det givetvis, har tyvärr inte kvar lådor/kartonger till någonting av detta men om nöden är framme så finns det överskott på ESD-påsar och frakt kan lösas men jag är inte vidare sugen på det, jag är i ett skede av mitt liv där jag varken blir yngre eller snyggare utan längtar till soffan, ostbågar och en god kall, ärlighet varar längst.

Önskas fler bilder eller om det finns frågorna så hojta till.

Har köpt/sålt tidigare här med bra omdömen/resultat, så ska det förbli hoppas jag.

All kommunikation sker i denna tråd, inga pm tack.

Edit*
Vet ej varför bilderna blev på snedden.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

100kr + frakt för kylaren

Permalänk

Finns prylarna i örebro?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

200 + frakt för 140mm fläktarna!

Permalänk
Medlem

Chassi+kylare+PSU+3xfläktar, 600:- kr plus frakt. Borde inte vara några problem att skruva i fläktarna i chassit och låta kylare och PSU sitta kvar och skicka som ett paket?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

Finns prylarna i örebro?

Nej, tror jag skrev rätt när jag stavade Karlskoga MEN kanske kan tas med till Örebro då jag jobbar där.

Till er andra så är buden noterade, avvaktar för att se ifall någon kan ta rubbet tillsvidare, annonsen har knappt varit uppe 1 timma men de är noterade.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

800+ frakt för allt

Permalänk
Skrivet av Izenoz:

Nej, tror jag skrev rätt när jag stavade Karlskoga MEN kanske kan tas med till Örebro då jag jobbar där.

Till er andra så är buden noterade, avvaktar för att se ifall någon kan ta rubbet tillsvidare, annonsen har knappt varit uppe 1 timma men de är noterade.

Okej sorry, såg inte att de stod i annonsen.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

900kr + frakt för allt

Permalänk
Medlem

1000+frakt

Permalänk

1200:- möte/hämtning!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Tar avslut på bud imorgon kväll (onsdag) och kontaktar högstbjudande, just nu ManBearPig som har täten med option på allt.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.