Fuskutvecklare erbjuder autoaim till "alla spel" på både PC och konsol

Permalänk
Medlem

Haha. Rätt åt dem. Nu kanske utvecklarna skärper sig och börjar använda maskininlärning själva för att förhindra fusk. Jag tycker det är pinsamt att man idag kan öppna ett spel som csgo och få möta spinbots. Att upptäcka en spinbot borde ju vilken tomte som helst kunna skriva kod för att upptäcka och autobanna (UTAN ML teknologi).

Sen fattar jag inte varför man överhuvudtaget skriver netcode som litar på klient överhuvudtaget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pv2b:

Jag vet inte om det funkar med Steam, men du kan t.ex. använda en tjänst som Twilio för att ha API-access till SMS för hur många telefonnummer som helst du har lust att betala för. Det är nog inte direkt peka-klicka-enkelt, det är mer för utvecklare, men det finns säkert andra som är enklare.

Nytt kontantkort hos Comviq kostar 0 kr. https://webbutik.comviq.se/kontantkort.html

Tack för svaret! Hade inte direkt tänkt skapa steamkonton att fuska med men stör mig på att det i många fall krävs att man lämnar sitt mobilnummer för att kunna använda diverse tjänster på internet idag. Mitt telefonnummer har de här företagen egentligen inte alls med att göra.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮