Permalänk
Medlem

Asus 1070 dual oc

Tack inet för ett nytt 3060 Ti, därav säljer jag mitt 1070.
Förväntas få kortet (3060 ti) senare idag därav har ingen bild på mitt gamla kort just nu. Kommer först när jag hämtat ut och monterat in mitt nya.

Budgivning som gäller, hämta på plats går före frakt.

Jag vill inte sätta deadline just på budgivning, då paketet skickas med postnord och allt kan hända på vägen. Sen är mitt nya kort från Gigabyte, så finns viss osäkerhet kring kvalitén vid leverans 😅.

Jag förbehåller mig rätten till att sälj till vem jag vill, när jag vill.

info om kortet

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Odämpat Master chassi med 200Perforeringar || Moderkort med Pegasus vingar, B550 klassade || En 120 snurr i snurr av beigebrunt utförande || Grafikkort med dubbla insug som sussar runt i 4060ti RPM || Processor i rött utförande, GHz norr om 5600 || Spänningsbox certifierad i guldtext att klara 600w

Permalänk
Medlem

1500+ frakt

Permalänk
Medlem

1600 och hämtar

Permalänk
Medlem

1700+ frakt

Permalänk
Medlem

1800 och hämtar

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Odämpat Master chassi med 200Perforeringar || Moderkort med Pegasus vingar, B550 klassade || En 120 snurr i snurr av beigebrunt utförande || Grafikkort med dubbla insug som sussar runt i 4060ti RPM || Processor i rött utförande, GHz norr om 5600 || Spänningsbox certifierad i guldtext att klara 600w

Permalänk
Medlem

1900:- + frakt

Permalänk
Medlem

2000 + frakt

Permalänk
Medlem

2100:- + frakt

Permalänk
Medlem

2200 + frakt

Permalänk
Medlem

Tack alla som budade, Grafikkortet är nu sålt!
@Denkish
@Darun79
@reinholdsson
@Almizz1

Visa signatur

Odämpat Master chassi med 200Perforeringar || Moderkort med Pegasus vingar, B550 klassade || En 120 snurr i snurr av beigebrunt utförande || Grafikkort med dubbla insug som sussar runt i 4060ti RPM || Processor i rött utförande, GHz norr om 5600 || Spänningsbox certifierad i guldtext att klara 600w

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

Odämpat Master chassi med 200Perforeringar || Moderkort med Pegasus vingar, B550 klassade || En 120 snurr i snurr av beigebrunt utförande || Grafikkort med dubbla insug som sussar runt i 4060ti RPM || Processor i rött utförande, GHz norr om 5600 || Spänningsbox certifierad i guldtext att klara 600w