CORSAIR Gaming K95 + LOGITECH G502

Permalänk
Medlem

CORSAIR Gaming K95 + LOGITECH G502

Sonens tangentbord säljes av då han fick nytt i julklapp likaså musen.

Bra skick, ej nyskick men inte heller kaputt och icke funktionsdugligt.

Det har spelats Minecraft och Roblox, skulle vilja säga sparsamt och han är inte som pappa i ungdomens dagar då RageQuit och Berserk inträffade, på sin höjd en lång, hög suck när det blir Game Over.

Musen är avtvättad med våtservett och får med en Bungee av okänt märke och tangentbordet skall göras rent med mjuk pensel och tryckluft (har tyvärr inte tid med det nu).

Corsair
Logitech

Avhämtning föredras men kan skickas mot fraktkostnad, Postmords hantering tar jag inget som helst ansvar för men när de lämnar hemmet så är de 100% fungerande.

Vi kör bud från 30kr (annonskostnad) och så länge orken sitter i, siktar på att avsluta annonsen torsdag eller onsdag om jag anser att det är okej bud som kommit in.

God fortsättning alla.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

Börjar på 30 för musen + frakt

Permalänk
Medlem

30kr + frakt förtangentbordet,vad är det för brytare på det.

brukar stå på baksidan

Visa signatur

Dator: CPU:INTEL 12700KF , RAM: 32GB 4800 MHZ, MB: ASUS Prime Z690-P, Samsung 980 PRO, CPU-kylare: Custom Loop 360mm, GPU: Gigabyte 1080TI

Permalänk
Medlem

Bud Noterade och ang. brytare, var på baksidan ska jag leta? ser en kod med M/N:RGP0005 (den googlade jag och är det som står i annonsbeskrivningen) och även 2 andra kodliknande saker men jag ser så illa att jag inte kan tyda det, det är för liten text.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

Du kan ta av en tangent för att se färgen på brytaren, på dessa är det antingen Cherry MX Red, Brown eller Blue...om jag inte missminner mig

Permalänk
Medlem

@ArcliteRX @MartenSV Tack och det är det som är länkat till, CHERRY® MX Red (Röda brytare).

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

150kr + frakt för allt

Permalänk
Medlem

200kr + frakt för allt

Permalänk
Medlem

Ursäkta sent svar men sakerna har blivit bortskänkta inom familjen, hoppas det inte ger en snigel i ögat hos någon gentemot mig.

Önskar trevlig fortsättning 🙏🏻

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.