Digitalkamera för 99 kr! (med bildexempel)

Permalänk
Medlem

Ska lätt köpa en

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Joel E]
Nån som vet om Rusta i Länna har den?

Köpte min där, så ja antar det...

Permalänk
Medlem

Spectre... Hur många hade de kvar när du köpte din då? Och när gjorde du det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Joel E]
Spectre... Hur många hade de kvar när du köpte din då? Och när gjorde du det?

Varför så mycket klydd ?
Ring 020-28 10 10 och fråga istället.

Visa signatur

N/A

Permalänk

Jag köpte min som var EXAKT likadan på Ge-Kås i Ullared.
Dock för 149:- =/

Men men det var den värd tycker jag. Den är ju helskön!
Jag går ALDRIG utan den. Min favoritleksak numera.

Dock är det ju rent omöjligt att ta bilder i rum med låg belysning eller
senare på kvällen. Den vägrar när det blir mörkare.

I dagsljus däremot kan man ta några rediga pärlor. Jag har tagit
riktigt bra kort faktiskt. Det bästa är om man riktar den lite nedåt i svagt
solsken utomhus. Helt perfekt bildkvalité då.

Fråga: Är det någon mer än jag som har problem med den lilla plastbiten
som sitter runt linsen? Den syns när man tar utomhus och det blir lite
"blurrigt" i kanterna på korten.

Sedan är min batterilucka också glapp som jag såg någon hade problem
med. Tack för hjälpen. Jag har mist många roliga kort pga det...=/

Visa signatur

*Du ska inte göra vad jag säger, utan det jag menar!
- Alcohol, the caution of and the solution to life's all problems
Godsakerna: BMW 320i : SE K700i : MP3-spelaren : PS2 : Gamecube :

Permalänk

Två stycken inhandlade

Visa signatur

ASCII stupid question, get a stupid ANSI

Permalänk
Medlem

gah vill ha får nog bli att åka till halmstad snart och köpa mig en

Permalänk
Medlem

Next stop.. Rusta Skövde.

Permalänk
Medlem

Åh, så värdelöst.. DasIch, Musteks Gsmart är ett betydligt bättre köp, men så kostar den några hundringar mer också.

"Jamen den kostade bara 99 kronor". Well, it's still crap! Du får i princip en bärbar webkamera - inget annat, eftersom kvalitén är sugig. Det är inte ens bra kvalité för en webkamera. Den har inget utbytbart minne, den komprimerar i ett dåligt format, den är plastig osv. Anledningen till att jag vet detta är att brorsan köpte en. (Och kort därefter lämnade tillbaka den)

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz | ASUS P5K SE | Corsair 2+2 GB DDR2 PC-6400 | GeForce 8800GTS 640MB | Seagate Barracuda 500+1024 GB S-ATA

Permalänk
Avstängd

"I will not buy stupid shit for no reason"
- Robin Williams

Visa signatur

[font="arial"][size="1"]| "Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience." |[/size][/font]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kensai
Åh, så värdelöst.. DasIch, Musteks Gsmart är ett betydligt bättre köp, men så kostar den några hundringar mer också.

"Jamen den kostade bara 99 kronor". Well, it's still crap! Du får i princip en bärbar webkamera - inget annat, eftersom kvalitén är sugig. Det är inte ens bra kvalité för en webkamera. Den har inget utbytbart minne, den komprimerar i ett dåligt format, den är plastig osv. Anledningen till att jag vet detta är att brorsan köpte en. (Och kort därefter lämnade tillbaka den)

Det handlar mycket om att du i princip vågar göra allt med den. Jag släpar ju inte runt en digital kamera för 8000 :- till fester eller andra platser där dyra saker lätt går sönder. Skiter ju i om den för 99 går sönder. Skitkvalité? Absolut, men man ser vad det är på bilden

Visa signatur

Tillbaka med övrigt!
Athlon 64 X2 3800+, Powercolor x800gt 256mb @ 531/570, 1024 Ram. 3dMark 05: 4014p, 3dMark 03: 9212p, 3dMark01: 19820p

Permalänk
Medlem

Köp en hp 120 för 1000 spänn istället nu tror jag den bara kostar 800kr, lite bildexempel, som är förminskade:

De är förminskade på grunda av att jag inte har någon egen hemsida utan andvänder en hemsida för upploading av bilder max 450*nåt, kameran tar bilder i högst 1182*nåt
(minns inte]

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kensai
Åh, så värdelöst.. DasIch, Musteks Gsmart är ett betydligt bättre köp, men så kostar den några hundringar mer också.

"Jamen den kostade bara 99 kronor". Well, it's still crap! Du får i princip en bärbar webkamera - inget annat, eftersom kvalitén är sugig. Det är inte ens bra kvalité för en webkamera. Den har inget utbytbart minne, den komprimerar i ett dåligt format, den är plastig osv. Anledningen till att jag vet detta är att brorsan köpte en. (Och kort därefter lämnade tillbaka den)

Det beror väl på vad man ska använda den till...
Har tillgång till en EOS 10D så en skitkamera för fyra-fem tusen har jag knappast ngn nytta av, medans det kan vara lite kul att se vad man kan åstakomma med en kamera för hundra spänn...
Jag tror ingen (inte på detta forum åtminstone) väntar sig ngn kvalitet utan mest köper den som en kul grej.

Visa signatur

något fyndigt, alt. en skrytbeskrivning på min dator

Permalänk

så jäkla kass är den ju inte ,lyckades ju göra en film(om det nu kan kallas film) med den , vet andra kameror som kostar hur mycket som helst utan att de kan spela in film eller användas som webbcam .
filmen(la upp en tråd tidigare med filmen i): http://medlem.spray.se/easytarget87/grejs/watch%20it%20lady.W...

Visa signatur

"Mircwaret Måste Tillbaka"

Permalänk
Medlem

easytarget: Det var rätt coolt. Skulle kunna bli en egen genré ju.

"rustacam-film"?

Visa signatur

Jag drar.

Permalänk
Medlem

Varför lämna tillbaka en kamera som kostade 99:- för att den tog för dåliga bilder? Vad kan man vänta sig? Man ser ju vad det är på bilderna..

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem

Herrejävlar, hur kunde jag undvika denna tråd så länge? Jag arbetar ju alldeles i krokarna av RUSTA
Ska inhandla minst 1st
Hoppas de har någon kvar i Uppsala-rusta bara

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem

slut i länna =( va där idag och skulle köpa, och en som jobbade där sa att de tyvärr nog inte skulle få in den igen ! =*(

Visa signatur

Abit nf7-s rev.2 | Barton 2500+ | TwinMOS w/ WinBond 2x256mb pc3200 | HiS ATi RADEON 9200 128mB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av whine.se
slut i länna =( va där idag och skulle köpa, och en som jobbade där sa att de tyvärr nog inte skulle få in den igen ! =*(

Köp min för 200:-

Permalänk
Medlem

Lite fler bilder av den

Visa signatur

Donnie: How can you do that?
Frank: I can do anything I want. And so can you.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av budbrain
Herrejävlar, hur kunde jag undvika denna tråd så länge? Jag arbetar ju alldeles i krokarna av RUSTA
Ska inhandla minst 1st
Hoppas de har någon kvar i Uppsala-rusta bara

Håller med...har varit sugen på kameran ett bra tag, men får inte deg för äns på ons. då blir det ett besök på rusta på kungsgatan...

Visa signatur

något fyndigt, alt. en skrytbeskrivning på min dator

Permalänk
Medlem

:D:D
Då är vi två, fast det blir nog på tisdag

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem

Jag har hört på rusta contact, eftersom de även till mig sagt inga nya skulle komma in. Idag (måndag 21/7) har de fått in till både rusta barkarby och länna. Kampanjerbjudandet tar slut nån gång i september, så under hela den tiden lär de få in nya kameror, sen blir det väl ordinarie pris på kameran.

Så nu bär det av o handla hem en sån här skräpkamera.

Permalänk
Medlem

wooohoooo!!! va på rusta nyss igen!! de har fått in i länna!!! men jag tog de 2 sista !!!!!! Spectre, nej tack =P

ps. de hade bara fått in 5 st... ds.

Visa signatur

Abit nf7-s rev.2 | Barton 2500+ | TwinMOS w/ WinBond 2x256mb pc3200 | HiS ATi RADEON 9200 128mB

Permalänk
Medlem

hehe, är i full gång med att ta foton nu har tagit ca 150 st =P, nee men typ 50

Visa signatur

Abit nf7-s rev.2 | Barton 2500+ | TwinMOS w/ WinBond 2x256mb pc3200 | HiS ATi RADEON 9200 128mB

Permalänk
Medlem

hi kvalite foton vill inte programet ladda när jag trycker på download knappen det blir typ att 1 eller 2 bilder kommer fram sen slutar den men low kvalite foton laddar den alla

nånsom typ kan hjälpa??
har win xp pro och har installerat drivutinen (till kamran) och avinstalerat den ett antal gånger ...

[edit] jag blev så desperat att jag testade win ME drivrutiner... testa inte det när du har xp

Visa signatur

Stolt Piratpartist!

Permalänk
Hedersmedlem

Äsch, båda mina har gått sönder, antar att de inte klarar när man tappar dem i marken, på ölburkar och spiller öl över dem. Bara för att de är billiga är man oförsiktig, alltså ingen bra festkamera.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Avstängd

Drar iväg imorgon och köper en direkt! Kvalitén är inte att klaga på, tänk att den ändå bara kostar 99 kronor. Kvalité kostar! Jag hörde förresten något om att poliserna i amerika använder såna här.

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk

Tjohoo!!!
Var på Rusta i Sundsvall (Birsta för att var mer exakt) och lyckades lägga vantarna på deras sista.

Permalänk

Äh va jobbigt, jag gick hela vägen till Rusta i går och så var de slut
Men jag köpte ett tält för 150:- istället, som tröst...

Visa signatur

"Nu har jag läst på komvux, så nu förstår jag vad det handlar om"