Permalänk
Medlem

Vidrigt snygg mini-dator

Tjena tjena, jag har bytt ner mig några gånger nu och tänkte till slut att jag skulle ha användning av en liten dator iallafall. Tyvärr använder jag den alldeles för sällan, har blivit laptop-torsk 🥲

Hursomhelst, väldigt trevligt bygge av (enligt mig) sweclockers främste Metallicacid såklart. Har använts av mig enbart som multimedia typ, någon föreläsning har åkt upp också.

Det jag verkligen gillar är hur stilren burken är, både ut- och invändigt. Alla bilder som visas kommer från Metallicacid, jag hade aldrig tagit såhär bra bilder hehe.

Specs följer:

CPU - Intel Core i7 6700k
Motherboard - ASUS Z170-I Pro Gaming
RAM - G-Skill Royal Z Silver 16GB 3200hmz
SSD - Hyper X Predator 240GB M.2 with PCIE riser card
PSU - HDPLEX 400W HiFi DC-ATX
PSU cable - HDPLES AC-DC adapter
Cooling - EK Coolstream PE 120 / EK Silver fittings / Chrome copper pipe 12mm / Phanteks 120 mm PH-F12-MP / Fractal Design CPU-pump combo block (You will also get a bonus 240mm radiator from Alphacool which is the remainder of the kit from Fractal Design Celsius package)
Chassis - Raijintek Ophion 7L

Tänker budgivning från 4000kr, föredrar absolut upphämtning i Gustavsberg men kan ordna frakt. Kan ta några dagar atr få ihop rätt emballage isåfall.

Avslutas inom rätt kort tid!

Allt gott,
J

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ja jävlar i mig, den var fet! Har den glaspanel eller är det sluten sida?

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Proffsmoddare

I hope that you get it sold my friend!

Skrivet av JohanFlodqvist:

Ja jävlar i mig, den var fet! Har den glaspanel eller är det sluten sida?

It has a steel side panel with ventilation holes. Link with product photos can be found here:

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

I hope that you get it sold my friend!

It has a steel side panel with ventilation holes. Link with product photos can be found here:

Appreciate the support, it's a little work of art, all the best to you friend!

Permalänk
Medlem

Hjälper min polare att få tag i en bra dator för nybörjare

Medföljer de grafikkort, är de en vattenkylning man får byta vatten varannan månad?. Kan du skicka den till Halmstad?

/Simon

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr Hjälper min kompis att hitta rätt dator som denna, och är villig att köpa den om den kan fraktas utan grafikkort för nedanstående pris
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 500 kr Klemens
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr Om de medföljer grafikkort så köper jag den för
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Det inkluderas inget grafikkort, det är givetvis det som finns med i annonsen som ingår.

Kommer inte heller sälja för under 4000, isåfall styckar jag den och säljer på det viset istället!

Permalänk
Medlem

Reserverad för @rikkille91.

Permalänk

finns den kvar ?

Visa signatur

måndagar är ett värdelöst sätt att slösa bort en sjundedel av sitt liv.