Elden Ring - Action-RPG

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jefligt irriterande att bli av med plunkan varje gång man blir avlivad... och sedan att bli det permanent om man blir avlivad innan man får fatt i den igen. Värre än Fogden ju. Skiter i slottet, utforskar hela kartan, samlar guld och uppar så sakta

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kan någon ge mig tips. Har kört typ str med bloodfang till lvl 54, precis dödat Rennala. Men jag har tröttnat lite på gubben och vill specca om hos henne nu. Vill gärna köra lite mer magi, men inte full trollgubbe. Vad ska jag specca? Tänker typ att jag vill kunna ha nåt svärd som man kan förtrolla, samt casta lite drakmagi eller nåt annat kul.

Eller ska jag vänta och lvla lite mer först?

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Konsolgrävare

Elden Ring: Shadow of the Erdtree släpps 21 juni

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |