Komplett SweC-Bonanza 2 (skam den som ger sig edition) - Diskussion

Permalänk
Medlem

Mycket fin kampanj! även om inget var för mig så var det några riktigt fina erbjudanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tipko:

Woohoo, äntligen en bra rea på en stor intern hdd! tack @roob !

Jag hittade ingen hdd, har den redan tagit slut också?

Permalänk
Medlem

Fin Bonanza! Lite klent med lagring kanske...

Permalänk
Medlem

Går det att få in något från kategorin "smarta hem" kanske, Ledstrip vore trevligt

Permalänk
Medlem

Såg riktigt fint ut, dock var jag lite sen på bollen denna gång

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Okej då! Vi jagade runt lite internt och fick fram ASUS TUF-AX5400 till 999 kr med koden Emma242. Kan det funka? Tror @Snabbt_o_Hårt också var på router-jakt!

//Emil

*add to cart*

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Sephirot:

Jag hittade ingen hdd, har den redan tagit slut också?

GPU, SSD och HDD som var med från start blev slutsålt rätt fort.

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >

Permalänk
Medlem

Sen till festen. Fint pris på GPU som jag missade, tyvärr 😭 men det är mitt eget fel. Tack för fina erbjudanden, @komplett - jag kommer att vara i tid till nästa bonanza!

Permalänk
Medlem

För sen på bollen på GPU, jäklarns.

Visa signatur

ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 |i7 12700K | Kingston Fury 32GB DDR4 3600MHz
Gigabyte RTX 3080ti gaming oc |EK-AIO 360 | Seasonic Focus plus 750W |
Samsung 970 EVO m.2 1TB | Samsung SSD EVO 860 1TB | Fractal Design R6 | Logitech G15 Keyboard | Sennheiser PC 350|

Permalänk

Noooooo, jag missade att det var idag!!!
Fina rabatter dock! Tyvärr blev det slut på allt jag ville åt :(.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Okej då! Vi jagade runt lite internt och fick fram ASUS TUF-AX5400 till 999 kr med koden Emma242. Kan det funka? Tror @Snabbt_o_Hårt också var på router-jakt!

//Emil

Ja, sitter på en Asus ROG Rapture GT-AX11000 den saknar WiFi 6E som tex ASUS ROG Rapture GT-AXE11000 har

Visa signatur

I've somehow been WASDing my whole life

13th Intel 8P@6GHz E-cores off Kraken X73 360mm DDR5 m.2@7000MB/sek Gigabyte Z690
Alltid över AMD 3D med överklocking i fakefikans (swefaker) grafer med intel :)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Komplett:

Det kan vi ordna. Hopaps att Roccat ELO 7.1 AIR passar

//Erik

Tänker inte klaga, för det är ett bra erbjudande och exakt vad jag frågade wfter. Jag letar dock efter något lite mer runt 2k-klassen vilket jag kanske borde specificerat

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Tycker det överlag är schyssta deals och extra skoj när det läggs till saker allt eftersom förfrågningar dyker upp.
Nu är det dock lite fel säsong för mig att köpa teknikprylar men jag lovar att återkomma med Doomfryer-önskemål någon gång i höst/slutet av sommaren om ni fortsätter med Bonanza @Komplett! 😁

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

*host* Sony WH-1000XM4 *host* @Komplett

Men får faktiskt säga att det var bättre deals denna gången! Inget jag ville köpa, men bra priser helt klart!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av anon134512:

Tänker inte klaga, för det är ett bra erbjudande och exakt vad jag frågade wfter. Jag letar dock efter något lite mer runt 2k-klassen vilket jag kanske borde specificerat

Kan erkänna att jag nu testade om vi kan sätta upp negativa rabattkoder, så du kunde få betala 2000kr för samma headset. Tyvärr gick det inte

Är det något specifikt headset som du kikat på?

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Vore trevligt med bra erbjudande på xbox kontroll. Finns för många spel på gamepass och känns tråkigt att använda tangentbord och mus till vissa spel

Permalänk
Medlem

Perfekt, blev en kaffemaskin då min börjar dö.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk

Om ni mot förmodan fixar schysst pris på G915 TKL så är ni truely the best!
Edit: förövrigt riktigt schysst bonanza även om jag inte han haffa ssd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Nu har vi hökat på webbsidan och i forumet - dags för paus, och en kaffe! På temat skickar vi in koden fikarast till NESCAFÉ® Dolce Gusto® Genio 2 för lite extra rabatt. Passa på!

Såklart! Låt oss kolla lite om något går att lösa.

//Emil

Det gick ej? Kanske till black friday annars

Permalänk
Medlem

Hej till sommarklapp önskar jag mig ett chassi utan glas till exempel Define 7 Compact om någon sådan deal går att fixa, såg det fanns ett med glas men det är ju mest för de coola kidsen

Permalänk
Medlem

@Komplett

Om man fortfarande kan önska, Ni har möjligtvis inte Fractal Design Define 7 Compact TG eller Solid chassi eller
nåt bra 1000W+ Nätagg som kan få se lite Rea-Ljus? 😉

Riktigt kul Bonanza förövrigt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Kan erkänna att jag nu testade om vi kan sätta upp negativa rabattkoder, så du kunde få betala 2000kr för samma headset. Tyvärr gick det inte

Är det något specifikt headset som du kikat på?

//Erik

HyperX Cloud Alpha hade ju varit trevligt
https://www.komplett.se/product/1212392/gaming/spelutrustning...

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Skrivet av AktaLacken:

Inga racing prylar @komplett ? Va ju tvungen att sälja min riktiga busbil för frugan så nu får man bli sim racer

@komplett Snälla, en ratt till PC så jag slipper köra som en tok på vägen hem från jobbet

Visa signatur

CPU: i5-6600k, Cooler: Deepcool Gamer Storm Captain 240 EX, MB: Gigabyte GA-Z170X-Gaming 7,
RAM: Crucial Ballistix Sport LT White 2x8GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W, GPU: Titan Xp
SSD OS: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB, SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Monitor: DELL S3220DGF 165Hz

Permalänk
Medlem

Ingen TV 58-65 tum som ni har lite för stort lager på? Vardagsrummet behöver en riktigt prisvärd (5-7000) uppgradering.

Permalänk
Medlem

Jag kan la flika in med att om Logitech Pro X Wireless fanns till ett fruktansvärt(bra) pris så skulle jag nypa två stycken!

Permalänk
Medlem

Skulle behöva ett nytt trådlöst tangentbord, givetvis med numpad då input-hastighet vinner över att skrivbordet ser "stilrent ut". Helst något med bruna/tactile brytare då det är det enda som är tillräckligt bra för både jobb, spel och ljudnivå.
Är vanligtvis bara rea på menlösa minitangentbord med sladd, så hade varit nice att se.

Permalänk

Kul! Skrattade gott åt detta. Gillar hur nu ni skapat rabatter kopplat till enskilda inlägg/användare!

Visa signatur

Dell XPS 9510, LG OLED48CX

Permalänk

Riktigt bra rabatter, nu utmanar ni Inet på riktigt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sephirot:

Jag hittade ingen hdd, har den redan tagit slut också?

hdd:er tog slut inom 30 minuter ungefär. Vid början av rean stod det "10 st på väg in [datum]" och jag antar att det var dem 10 diskar som reades ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freezard:

Hej till sommarklapp önskar jag mig ett chassi utan glas till exempel Define 7 Compact om någon sådan deal går att fixa, såg det fanns ett med glas men det är ju mest för de coola kidsen

Skrivet av Toobbbbee:

@Komplett

Om man fortfarande kan önska, Ni har möjligtvis inte Fractal Design Define 7 Compact TG eller Solid chassi eller
nåt bra 1000W+ Nätagg som kan få se lite Rea-Ljus? 😉

Riktigt kul Bonanza förövrigt!

Jag skulle vilja också se Define 7 Compact (solid svart) på rea för ett historiskt billigast pris enligt prisjakt 😉