Emballage till 1U-server

Permalänk
Medlem

Emballage till 1U-server

Hej alla glada Swecare!

Jag har sålt en 1U-server på eBay men tydligen verkar det vara sjukt svårt att hitta vettigt emballage att skicka en sådan i.

Har någon koll på var man kan få tag i det?
Jag betalar gärna en liten slant.

Ska skicka servern till Asien så den får ju gärna vara hel när den kommer fram...

Jag har kollat med IT-auktion, Inrego osv. men de vill inte sälja och skickar ofta på halvpall och det vill inte jag (för det kommer kosta en förmögenhet).

Visa signatur

folding@sweclockers
Gaming: Intel 13700kf @ 6.1GHz, ASUS PRIME Z690-A , 2x16GB 6000MHz DDR5 HyperX, 2x 1TB SN850 i RAID0, ASUS TUF 4080 SUPER 16GB

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Butiker, transportörer?
På jobbet använder vi Christer Nöjd men Office Depot m.m kanske har. Beroende på hur stor/tung den faktiskt är kan den komma skickas på pall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Butiker, transportörer?
På jobbet använder vi Christer Nöjd men Office Depot m.m kanske har. Beroende på hur stor/tung den faktiskt är kan den komma skickas på pall.

Jag har kollat transportörer och Office Depot m.m. men de har mer generella lådor bara, jag är ute efter specifikt för en 1U-server som tex. Dell eller HPE levererar med.

Visa signatur

folding@sweclockers
Gaming: Intel 13700kf @ 6.1GHz, ASUS PRIME Z690-A , 2x16GB 6000MHz DDR5 HyperX, 2x 1TB SN850 i RAID0, ASUS TUF 4080 SUPER 16GB

Permalänk
Medlem

Dell levererar också på Kartongen på pall. Du kan ju kolla på ggsp.se, dom levererar i kartong och på pall, dom kanske har kartonger över

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)