Snabbkoll: Har du fri surf i telefonen?

Permalänk
Medlem

Jag köper comviq fastpris 349kr/100gb en gång och sedan fyller jag på comviq fastpris 145kr/5gb resten av året då surfen följer med så länge man kommer ihåg att tanka innan 30 dagar gått.
Har fungerat hur bra som helst väldigt lång tid nu för mig

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

Ingen aning, finns WiFi så går allt automatiskt via WiFi och annars så verkar det fungera att ladda det jag behöver och surfa som jag vill. Har aldrig märkt någon gräns men det finns kanske, bara att jag aldrig nått den.

Permalänk
Medlem

Tror jag har 2 GB/månad, vilket jag aldrig kommit i närheten av att nyttja. Lägsta möjliga månadskostnad med fullgod täckning i hela landet (så givetvis Teliabaserat) är det enda jag bryr mig om, så för mig är det win/win.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av HappySatan:

Hallon?

Kör exakt samma som du 4GB/mån, närmare 100 GB sparat. Använder inget dataintensivt över huvud taget. Använder GPS:en och lyssnar på musik i bilen någon enstaka gång.

Japp, Hallon.

Jag kollar ju på en del youtube ibland och surfar mycket reddit i kollektivtrafiken, men såpass sporadiskt att det inte blir så stora datamängder.