Toolbar-genvägar windows 11

Permalänk

Toolbar-genvägar windows 11

I Windows 10 går det att lägga till genvägar till mappar, länkar mm. direkt i aktivitetsfältet. Genvägarna befinner sig till höger och är bara textlänkar. Man högerklickar på aktivitetsfältet, väljer typ "Add Toolbar".
Jag kan inte hitta det här i Windows 11, och Google visar bara hur man fäster en genväg med ikon, vilket inte är vad jag vill göra.

Tacksam om någon har ett svar! 😄

Permalänk
Medlem

Microsoft tog bort den funktionaliteten i Windows 11. Källa: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows...

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av miyuko246:

I Windows 10 går det att lägga till genvägar till mappar, länkar mm. direkt i aktivitetsfältet. Genvägarna befinner sig till höger och är bara textlänkar. Man högerklickar på aktivitetsfältet, väljer typ "Add Toolbar".
Jag kan inte hitta det här i Windows 11, och Google visar bara hur man fäster en genväg med ikon, vilket inte är vad jag vill göra.

Tacksam om någon har ett svar! 😄

Går ej utan 3:e parts program

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Skrivet av Airikr:

Microsoft tog bort den funktionaliteten i Windows 11. Källa: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows...

Skrivet av jnsson:

Går ej utan 3:e parts program

Skräp då. Tack för svaren!🙏

Permalänk
Medlem
Skrivet av miyuko246:

Skräp då. Tack för svaren!🙏

Om du vill ha tillbaka den funktionaliteten kan du installera ExplorerPatcher. Då kan du få det att fungera precis som i windows 10

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Skrivet av immutable:

Om du vill ha tillbaka den funktionaliteten kan du installera ExplorerPatcher. Då kan du få det att fungera precis som i windows 10

Den ska jag definitivt pröva, tack så jättemycket!