Permalänk
Medlem

Sony Trinitron E400 19" CRT

Rensar lite datorgrejer och denna är lite för stor och klumpig för mig att spara på så den får gå men kunde inte kasta en så fin skärm på ÅVCn och jag vet att det finns mycket CRT fanns.
Det här är nog en av de bättre CRTerna för konsumenter man kan hitta. Kommer ihåg att den (för den tiden) klarade en sjukt hög upplösning. Dock behöver den lite justering då jag minnas att den börjad bli något oskarp. Vissa saker ska tydligen gå att justera på dessa med WinDAS mjukvaran, om det är en av de sakerna vet jag inte eller om man måste skruva på något inuti. Vill man inte göra det själv kan jag tipsa om en TV reparatör jag känner som varit med på CRT tiden.

Så jag vill helt enkelt att denna skärm kommer till någons glädje hellre än att slänga den
Endast hämtning i norra uppsala (den väger bly!)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjingar gärna

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö!!

Vilken dröm att få ta över den <3

Permalänk
Medlem

Yes, freddyfresh var först, jag har svarat honom privat så vi får se om han kommer och hämtar då

Permalänk

Gissar på att denna redan är borta?

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi