Iphone från 2007 såld för 1,4 miljoner kronor

Permalänk
Melding Plague

Iphone från 2007 såld för 1,4 miljoner kronor

Den sällsynta telefonmodellen toppade inte rekordet som sattes förra året.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Rika människor o deras samlarvanor är så väldigt skumma alltså.

Permalänk
Medlem

Dessa NFTs börjar bli riktigt löjliga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurrrra:

Rika människor o deras samlarvanor är så väldigt skumma alltså.

Frågan är om det är samlarvana, eller om det bara är spekulation. Inte heller helt ovanligt med pengatvätt via auktioner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sinery:

Dessa NFTs börjar bli riktigt löjliga.

Jag är inte insatt i NFTs, men jag kommer att tänka på den här videon av Karl Jobst som beskriver hur man (enligt utsago) blåste upp priserna på gamla Nintendo-spel.

Permalänk
Medlem

det var en dyr skrot lite elektronik xD .. finns människor till allt visst... en stenålders iphone vad är vitsen ??

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

det var en dyr skrot lite elektronik xD .. finns människor till allt visst... en stenålders iphone vad är vitsen ??

Är man vigd till religionen Apple så måste det vara fantastiskt att äga denna.

Permalänk
Medlem

1,4 för en rutten gammal iPhone med förmodligen uppsvällt batteri…😂

Permalänk
Medlem

Frågan är ju vad den är värd om 20 år?

Visa signatur

5950X
3080
X570
64 GB G.Skill
2TB 980 Pro ] 4TB SN850X ] 2TB MX500

Permalänk
Medlem

Vänta bara tills alla vampyrer säljer all dessa dyra samlar prylar om 500 år. De kommer bli ännu rikare...

Permalänk
Medlem

Alltså bara marginellt dyrare än en ny iPhone 15 pro max 😄

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

Jag har en helt ny iphone 4 aldrig startad, kan tänka mig släppa den för 10.000?

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem
Skrivet av dealerovski:

Jag har en helt ny iphone 4 aldrig startad, kan tänka mig släppa den för 10.000?

I oöppnad/obruten förpackning? Då köper jag den

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K