Permalänk
Avstängd

Xbox Live

Hur många här använder det och hur upplever ni att det fungerar ?
Mycket lagg ? Skriv gänr er uppkopling och hur ni ansluter er xbox till ert dsl eller vad ni nu har.

Är det värt att spendera de 500 kr det kostar och få sparka lite röv online ?

Permalänk
Medlem

Har Telia 0,5, upplever i princip aldrig lagg förutom kanske när någon nisse från Långtbortistan ansluter och studsar runt.

Permalänk
Avstängd

vilka spel spenderar du tiden framför ?
Tips på spel som är värda att köpa på grund av live ?

Permalänk
Medlem

Jag har Live och om man har bredbands uppkoppling och en Xbox är detta helt klart att skaffa! spel jag lirar nu med live är Crimsons Skies ,Top Spin och Counter-Strike X och alla dessa spel är skit balla med live

Permalänk
Medlem

Jag har Com Hem Cable 2Mb och det fungerar fint

Gamertag: Sheytan

Spel:

Jedi Knight Academy
Crimson Skies
PGR 2
Amped 2
Magic The Gathering Battlegrounds
PSO
Mechassault

Permalänk
Medlem

Cs verkar bra mycket bättre till xbox än till pc. Men i ett nr av superplay fick det dåliga betyg, var bättre på pc har jag för mig att dom sa.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Lappa: Tror det e mycket svårare och styra med en handkontroll till Cs då det krävs rätt snabba reaktioner som kan vara svåra att hantera utan musen

Visa signatur

BröL

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dAFFYdUCK
Lappa: Tror det e mycket svårare och styra med en handkontroll till Cs då det krävs rätt snabba reaktioner som kan vara svåra att hantera utan musen

Det är det nästan värt när man vet att ingen kan fuska

Funderar ska nog dra till elgiganten i morn och köpa mig ett xbox för ca 1700 och få halo och midtown madness 3.
funkar halo till live ? har för mig att det inte gjorde de.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zigge66
Det är det nästan värt när man vet att ingen kan fuska

Funderar ska nog dra till elgiganten i morn och köpa mig ett xbox för ca 1700 och få halo och midtown madness 3.
funkar halo till live ? har för mig att det inte gjorde de.

Halo fungerar inte till Live, men Midtown Madness 3 funkar fint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Cs verkar bra mycket bättre till xbox än till pc. Men i ett nr av superplay fick det dåliga betyg, var bättre på pc har jag för mig att dom sa.

HAHAHAHA, jag hoppas du skämtar!

Visa signatur

Asus B650E-F | Ryzen 7950X3D | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000C30 | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI GeForce RTX 4080 16GB GAMING X TRIO | LG C2 42" OLED | Samsung 990 Pro 1TB | Fractal Design Meshify 2 TG | Seasonic Prime GX 1300W