Permalänk
Medlem

i word 2000 kan man bla göra websidor,,
tyckte jag kände igen ett mönster i kodningen

my bad =/

Visa signatur

|<.arate dewd (kyokushinkai)

Permalänk
Medlem

skitsnygg. Tycker att allt är bra. Ska jag vara väldigt kritisk så kan jag tycka att det är lite aningen mörk bakgrund i mitten, och att menytexten skulle bli tex vit så den inte försvinner vid onmouseover. Men allt var snyggt.

Visa signatur

"nous somme les hommes de troup d´assault ..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smurphen
håller med dom andra och att du borde ta bort klockan... Om det ska vara en klocka så borde den gå efter servens tid och inte system klockan. Jag vet inte med er men jag har en klocka i nedre högra hörnet som jag kan jätte enkelt kolla på...

Håller helt med, onödigt med en klocka på sidan eftersom i stort sett alla som har en dator har en synlig klocka på den.

Permalänk
Medlem

men det ju endå en kool effect att ha en klocka ,,
LOL fastän den bara passar dom som går efter svensk tid

Visa signatur

|<.arate dewd (kyokushinkai)

Permalänk
Medlem

Cool effekt.. njae. Isåfall ska den ju gå efter servern, inte klienten, om den ska ha någon funktion alls. Visar den samma tid som klienten har den ju ingen funktion förutom kanske om man inte har någon egen klocka. Går den efter serverns kan den ju vara bra för att synca sin egen. Men till det har man ju ntp-servrar.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pfes
Gillar inte när det blandas hejvilt mellan svenska och engelska
håll dig till 1 språk
Annars så tyckte jag det var en snygg sida!

Håller med Pfes.. blev ju jobbigt o läsa i olika språk hela tiden.

Permalänk
Medlem

ta bort fadingen på länkarna.. man ser inte vad det står på contact tex när man hållit musen över den.. sen så ser man inte vad det står i loggan heller tog några sekunder innan jag såg att det var counter strike det stod

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc

öh? mina webbläsare har då ingen klocka... IE 6.0 och Firebird 0.7

lol, ja menade OS

Visa signatur

Övriga Ämnen - Enbart för människor som är seriösa!

Permalänk
Medlem

Fin sida, men

1. Länkarna borde öppnas i nytt fönster.

2. Jobbig reklam, byt host.

3. Time: Tiden här borde vara samma stil som 'Time:'.

Annars trevlig sida :]

Visa signatur

Corsair PSU 620HX, Gigabyte P35-DS4, Q6600 @ 3,6Ghz, 8800GT @ ( 700, 1750, 1000 ), Corsair XMS DDR2 800MHZ (4, 4, 4, 12), WD Raptor 150 GB, Lian Li PC-A05, Thermalright 120 E, Noctua 1300rpm, Windows Vista 64