Vilket av de här "topp-spelen" längtar DU MEST efter?

Permalänk
Medlem

Vilket av de här "topp-spelen" längtar DU MEST efter?

Jag väljer STALKER först. Sen HL2, sen Doom3.

Jag säger bara, dynamiskt väder..

Permalänk
Medlem

Du fick inte iden från min tråd eller?

iaf, Half-Life 2 står högst på min lista. Far Cry ligger efter det.Ja vafan?, varför hade du inte med Far Cry? sen finns det fler sorters spel än FPS, Tiberian Twinlight?, Ground Control 2?

Delta Force Joint Operations?, Medal of honor Pacific assault?

Dynamiskt väder, dygnsrytmer.. spelen blir bara bättre å bättre

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nagrazol
Du fick inte iden från min tråd eller?

iaf

Jo... Jag var bara tvungen. DU hade jue inte sådana här val.. Ville se, vem på SWEC som längtar mest efter vad.

Verkar som många är MEST klistrade till HL2...

Permalänk
Medlem

Quake4... men jag röstade på doom3.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Hedersmedlem

Av de här
1) HL2
2) Doom 3
3) S.T.A.L.K.E.R.

Allt är pga att jag inte läst/sett mycket alls om stalker och att jag fortfarande tycker att HL är grymt bra

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LecToR
Quake4... men jag röstade på doom3.

Exakt här gällde det inte andra spel, utan bara dem som verkar mest lovande och håller...

Glömde tyvärr Far Cry, men har en liten känsla att det kommer inte kommer hålla så värst länge. Jag kommer dock spela det, men tror att andra kommer tröttna på dess enformiga action. Inte säker ännu, för jag har ju inte lirat något av de fulla versionerna..

Permalänk
Medlem

Re: Vilket av de här "topp-spelen" längtar DU MEST efter?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Jag väljer STALKER först. Sen HL2, sen Doom3.

Jag säger bara, dynamiskt väder..

http://w1.404.telia.com/~u40436661/540331_20040116_screen005....

du får förminska bilden om du vill, alla sitter inte med en 21-tums skärm och 1000 Mbps fiber...

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Vilket av de här "topp-spelen" längtar DU MEST efter?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nagrazol
du får förminska bilden om du vill, alla sitter inte med en 21-tums skärm och 1000 Mbps fiber...

Men det gör jag..

Permalänk

DOOM3!!!

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

1. Söldner
2. HL2
3. Doom 3

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Tycker Doom3 ser för stelt ut..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Tycker Doom3 ser för stelt ut..

ja tycker gubbarna ser lite "leraktiga" ut kanske? ser helt konstiga ut, o vad, alla professorer är typ muskelbiffarna? haha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deli
ja tycker gubbarna ser lite "leraktiga" ut kanske? ser helt konstiga ut, o vad, alla professorer är typ muskelbiffarna? haha

Säger bara Id Software... Vill fan inte springa runt och leka Quake och skjuta på allt som rör sig!

Permalänk
Medlem

Jag tror det blir någon outsider... ger inte mycket för de hypade spelen. Största varningsflaggen är "delayed until". HL2 skulle komma.. när? Men nu kommer det när?

Just. Det ser jag som att de inte får till det. De vet förväntningarna, vill få till det, men det blir bara dåligt. Så de gör om, gör rätt... gör om... osv. Till slut kommer något, men då är det redan omsprunget. Så... HL2 tror jag inte mycket på.

Delta Force (notera ettan! ) startade lite en ny kategori spel. Stora öppna ytor där de gällde att manuvrera ut motståndaren i FPS. Delta Force 2 fortsatte på den vägen. Sedan slutade Novalogic av någon anledning att vilja vara unika, gjorde om Delta Force till en Quake klon - och spelet sög. Nu har andra börjat fatta att det är skoj med lite miljöer istället för spel som CS, Quake osv. Battlefield.... och några andra, har väl börjat att göra lite mer miljöer. Jag tror på någon tillverkare som får till något dylikt.

Far cry ser lovande ut. Demon visade att spelet skulle kunna bli skoj. Stalker har jag inte sett något alls om, men bilden verkar visa något som skulle kunna bli skoj - om motorn osv funkar. Doom3 känns lite som hl2. Snackats om i flera år.... vet inte om det är försenat än? Känns i varje fall som om det inte kommer bli den hit folk tror. Sure, gamla anhängare kommer köra det av bara farten. Men kommer det bli en hit? Njae. JAG tror inte det.

Far cry kanske, Battelfield Vietnam kanske. I varje fall inget av de hyper-hypade!

Permalänk
Medlem

Det är ju det man vill. Ska inte var något mesigt Half-Life och halvsmyga omkring. Hoppa som en galning och raila på. Så ska man spela.

Valde Doom3 för de som inte kunde gissa det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Redhawk
Det är ju det man vill. Ska inte var något mesigt Half-Life och halvsmyga omkring. Hoppa som en galning och raila på. Så ska man spela.

Valde Doom3 för de som inte kunde gissa det.

Det är helt klart olika vad man vill ha. I dessa tider GÅR det att göra bra spel och inget jävla bunny hoppande och skjuta med 1000 skott i sin pistol och ladda om på en 1 sek. FY FAN! De HAR gjort sitt.

Sen kommer folk och säger att de har "skillz" för att de har kunnat peka med sin musjävel och slaktat en person. Vad är det för skillz med att ha många killz?
Jag ser fantamig inte charmen med det. Vill att man ska ta det jävulskt lugnt och det enda som gäller är att kunna samarbeta med andra utan att behöva koll apå hur många killz man fått.

Permalänk
Medlem

Synd att det inte var PS2 då hade det blivit GT4 för min del

Visa signatur

EPoX EP-8RDA3+ - AMD Athlon XP2800+ - Club 3D Radeon 9600Pro 128Mb DDR TV-out DVI RETAIL AGP - TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 - Chieftec Matrix Medium Tower m/dörr Blå Kabinett - 2 x Matrox 2x120GB - Seagate 200GB

Permalänk

UTAN NÅGRA SOM HELST TVIVEL S.T.A.L.K.E.R: Oblivion Lost

Permalänk
Avstängd

WORLD OF WARCRAFT FÖR FAN!

Permalänk
Medlem

S.T.A.L.K.E.R utan tvekan, sen så här...

2) PainKiller (kommer snart dessutom)
3) HL2
4) WoW
5) Doom III

kanske nå mer tufft spel mellan WoW & Doom III också, Far Cry har jag inte sett nånting om, tog hem demot igår men inte hunnit testa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bagruf
WORLD OF WARCRAFT FÖR FAN!

Lägg av! Om du inte har något "vettigt" att skriva så skit i det.. Det var inte frågan om WoW.

Permalänk
Medlem

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ansgarr
WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow, vilket onödigt inlägg..

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Tycker Doom3 ser för stelt ut..

Jag säger detsamma om HL2, Doom3 ser riktigt fint ut.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Det är helt klart olika vad man vill ha. I dessa tider GÅR det att göra bra spel och inget jävla bunny hoppande och skjuta med 1000 skott i sin pistol och ladda om på en 1 sek. FY FAN! De HAR gjort sitt.

Sen kommer folk och säger att de har "skillz" för att de har kunnat peka med sin musjävel och slaktat en person. Vad är det för skillz med att ha många killz?
Jag ser fantamig inte charmen med det. Vill att man ska ta det jävulskt lugnt och det enda som gäller är att kunna samarbeta med andra utan att behöva koll apå hur många killz man fått.

Den sortens typ har knappast gjort sitt, det finns fortfarande en del av oss som älskar sådana spel.

Jag vill samarbeta med andra i hög hastighet. Precis som i Quake.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damme
Jag säger detsamma om HL2, Doom3 ser riktigt fint ut.

Den sortens typ har knappast gjort sitt, det finns fortfarande en del av oss som älskar sådana spel.

Jag vill samarbeta med andra i hög hastighet. Precis som i Quake.

Be my guest.

Permalänk

Vaddå topp-spel? Same, same, different name...

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Lägg av! Om du inte har något "vettigt" att skriva så skit i det.. Det var inte frågan om WoW.

haha känns som denna killen irriterar sig på wow.

Permalänk
Medlem
Permalänk

när är det planerat att world of warcraft ska släppas?

min polares farsa är betatestare och jag kan säga att det ser lovande ut

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk

Kommer det inte något starcraft 2?

Visa signatur

» Well, tough titties...