FarCry-server uppe för er :-)

Permalänk
Medlem

FarCry-server uppe för er :-)

God afton,

Jag har klämt upp en FarCry-server åt er! Den är i gång 24/7 på min server så länge det finns intresse.

Det är version 1.1 av FarCry som gäller så ladda ner patchen (här och funkar inte den så testa här)

Ni behöver även denna filen (ladda här!) som ska ligga i c:/program files/Ubisoft/Crytek/Farcry/ eller motsvarande och använda den när ni spelar.

Adressen är; safariboy.com

Vi ses där!

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Avstängd

Hmmm...

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Kort fråga, vad gör FarCryMP.exe?

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evrstr
Kort fråga, vad gör FarCryMP.exe?

Att man kan spela mp. Funkar utmärkt för mig iaf! Tack bimbim!

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Hur enablar man Punkbuster i farcry ?

Visa signatur

P4C 3.0Ghz | Club3d Radeon 9800pro @ XT (AC VGA-Silencer) | 512 333mhz DDR Kingston HyperX @ 400mhz 2.5-3-3-6 | 120gb seagate + 200gb seagate | ABIT IS7-E | COMPUCASE SUPERMIDI TOWER (omoddat änsålänge)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hnZ^
Hur enablar man Punkbuster i farcry ?

Kryssa i det nere i högra hörnet, vid server-listan.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

thx.. Servern står bara på nu och säger "time is up".. Och så har jag nån ful statsruta i nyllet hela tiden.. som jag inte får bort.

Visa signatur

P4C 3.0Ghz | Club3d Radeon 9800pro @ XT (AC VGA-Silencer) | 512 333mhz DDR Kingston HyperX @ 400mhz 2.5-3-3-6 | 120gb seagate + 200gb seagate | ABIT IS7-E | COMPUCASE SUPERMIDI TOWER (omoddat änsålänge)

Permalänk
Medlem

Re: FarCry-server uppe för er :-)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bimbim

Ni behöver även denna filen (ladda här!) som ska ligga i c:/program files/Ubisoft/Crytek/Farcry/ eller motsvarande och använda den när ni spelar.

Jag har inte behövt någon "extra" fil för att spela multiplayer??
Förklara tack.

Permalänk
Medlem

Du behöver den för att spela på hans server.

Visa signatur

P4C 3.0Ghz | Club3d Radeon 9800pro @ XT (AC VGA-Silencer) | 512 333mhz DDR Kingston HyperX @ 400mhz 2.5-3-3-6 | 120gb seagate + 200gb seagate | ABIT IS7-E | COMPUCASE SUPERMIDI TOWER (omoddat änsålänge)

Permalänk
Medlem

Moget att göra reklam om sin crackade server

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

Hmmm..något som inte stämmer.
Med Nocd crack så kan man spela/hosta på alla servrar ändå.. ja ja,jag hoppar nog din server men tack för att du har en uppe.

Permalänk
Medlem

EDDuL, den är inte crackad

Sådär, nu ska den fungera igen

ChillerW, jag kör en lanserver via internet, tror du behöver FarCryMP.exe

Det är alltså inget olagligt.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bimbim
EDDuL, den är inte crackad

Sådär, nu ska den fungera igen

ChillerW, jag kör en lanserver via internet, tror du behöver FarCryMP.exe

Det är alltså inget olagligt.

Varför ska man då behäva byta ut sin org. .exe-ikon till en annan?
Ej crackad säger du?

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Varför ska man då behäva byta ut sin org. .exe-ikon till en annan?
Ej crackad säger du?

Nepp, min server är inte crackad Skulle det vara över huvud taget något som skulle vara crackat/olagligt så skulle det vara ni som kör med farcrymp.exe

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Man ska inte ersätta någonting, bara lägga den i samma mapp. Inte alls crackad alltså.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Norbius, uttala dig inte om saker du inte kan någonting om, tack.

"Man ska inte ersätta någonting, bara lägga den i samma mapp. Inte alls crackad alltså."

Visa signatur

P4C 3.0Ghz | Club3d Radeon 9800pro @ XT (AC VGA-Silencer) | 512 333mhz DDR Kingston HyperX @ 400mhz 2.5-3-3-6 | 120gb seagate + 200gb seagate | ABIT IS7-E | COMPUCASE SUPERMIDI TOWER (omoddat änsålänge)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bimbim
EDDuL, den är inte crackad

Sådär, nu ska den fungera igen

ChillerW, jag kör en lanserver via internet, tror du behöver FarCryMP.exe

Det är alltså inget olagligt.

LAN SERVER VIA NÄTET = OLAGLIGT

du har kanske inte en piratkopia av spelet men du har crackat din server så den ska fungera utan cd key check så andra som har piratkopia ska kunna spela på den

och den där filen du säger att man ska ha gör att man kan spela multiplayer med en special serverlista
Moderator: RENSA INLÄGGET OM HANS SERVER OCH DEN DÄR FILEN!

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Medlem

Smart att länka till den sidan då HackeR_54....

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk

länk borttagen

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Medlem

Herre gud folk, kamma er. Jag vet att ni alla sitter där på olaglig mjukvara - så töntigt att hålla på så här.

Det är inte olagligt att göra så en lanserver går att göra via internet - ni kan väl leta fram den lagen åt mig? Nog att Ubisoft kanske inte gillar det men det är inte olagligt.

Ni som vill spela gör det gära, ni som gillar att whina - sluta.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

bimbim: kontakta mig på msn om du har det...

Permalänk
Medlem

vissa här på swec är alldelles för tötniga... sluta fjanta er om ni ska gnälla so strunta i o skriv ni behöver inte spela...

Permalänk
Medlem

Just det, sluta whina alla. Tack bimbim, ska lira lite så fort min dator är normal igen.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Offtopic.

Dubbelmoralen när den är som värst.

Visa signatur

Kräm

Permalänk

Sen när började sweclockers supporta piratsaker?

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HackeR_54
Sen när började sweclockers supporta piratsaker?

Vem har sagt att det är piratsaker?

Killen har valt att sätta upp en server för ER skull, vilket inte är olagligt på något vis. OM det är det kontakta gärna mig och visa den paragrafen ev. vart det står på Ubisoft's avtal etc. så ska jag gärna ändra åsikt.
Tycker att ni ska sluta fjanta er med dessa saker som några har sagt innan.

Visa lite tacksamhet istället.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Det har varit lite problem men nu ska det funka igen!

Hoppas ni kommer trivas!

(tack för er med vett (klar majoritet) )

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Så jävla töntigt av folk att klaga på en kille som gör en sak för VÅR skull...tänk efter innan ni skriver inlägg för helvete.

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem

namn: hacker_54
avatar: kommunistflagga
uppgift: surfa omkring på nätet och predika om att piratkopiering är olagligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaite
namn: hacker_54
avatar: kommunistflagga
uppgift: surfa omkring på nätet och predika om att piratkopiering är olagligt.

Haha, jaa, jag tänkte oxå på det.