Permalänk

Savage

Gjorde presis ett inlägg om det nånstans och tänkte jag skulle göra en ny tråd för att tipsa resten av er om detta okända spel...

Savage - The Battle for Newerth är ett strikt multiplayer spel det går också att lana om man är några stycken. man kna vara max 64 spelare, jag tycker det är roligare om man är många. man är i två lag oftaste då en vav varje ras (mäniskor och beast´s). En i varje lag ser spelet som ett vanligt strategi sepl typ wc3 med skillnaden att han inte kan bygga soldater man har redan från början en soldat per övrig spelare. han kan däremot ge dem order och så vidare. soldaterna ser till skillnad från commandern spelet i första- lr tredje person perspektiv. Commandern uppgraderar en massa så att såldaterna kan köpa nya gubbar, magier och vapen spelet går ut på at förstöra motståndarens stronghold.

argh... kan bara moderatorer ändra i polls (felstavning) skit ett alternativ felaktigt också:(

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Jo jag har spelat det, var för längesen..Ganska segt i längden tycker jag!

Visa signatur

Din slickepinne i sandlådan!

Permalänk

vi spelade det på förra lanet online det var ganska kul

Visa signatur
Permalänk

Gillar inte sådana spel. Så jag är rätt så säker på att jag aldrig kommer testa det heller. Men tack för tipset!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd

Lirade det med polare, men man måste vara så många för att det ska funka.

Visa signatur

Din slickepinne i sandlådan!

Permalänk
Medlem

Jag betatestade spelet från första alphan/betan. Tyckte spelet var halvkul, så jag kommer nog inte spela det

Förresten, DeathStar, är det du som är DeathStar på Buzz?

Permalänk
Medlem

Vi var 10 st på ett LAN förut och gud vad kul vi hade! Det häftigaste är faktiskt att det inte bara räcker med att ha bra spelare, man måste ha en commander som faktiskt är taktisk och duktig. Det är det som gör spelet såpass intressant. En annan sak som är viktig i det spelet är kommunikation. Saknar man kommunikation så kommer man dö, så lätt är det. Nejdu, mer Savage blir det garanterat på nästa LAN kan jag lova.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nebbi
Jag betatestade spelet från första alphan/betan. Tyckte spelet var halvkul, så jag kommer nog inte spela det

Förresten, DeathStar, är det du som är DeathStar på Buzz?

jajamensan! Lite status att vara den enda som vunnit en tröja lr;)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeathStar
jajamensan! Lite status att vara den enda som vunnit en tröja lr;)

Hehe. Jävla tur att du var först med End of World filmen

Permalänk

tur? skills helt klar:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har spelat det, men tyckte det var otoligt tråkit så jag la ner det

Permalänk

Ö vad är frågan till omröstningen?
Tråden heter "Savage".
EDIT: Ursäkta...Är nog lite trött nu...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaphoX
Har spelat det, men tyckte det var otoligt tråkit så jag la ner det

hur kommer det säg att du inte tyckte om det? hur mycket spelade du?
På lanet i veckan verkade dom flesta tycka om det iaf.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

uhm, om ni tycker att det är coolt med en comm i savage måste ni ju testa Natural Selection !
(förövrigt är det klart bättre än savage... skön känsla som fan! gratis dessutom... (för alla här har väll hl ? ... det finns bra hl-mods, lovar er) ) .

körde demot för några månader sen.
roligt i början, men man somnar ju eftersom man knappt kan uppgradera nått... tar bara några minuter innan man har allt, då är det bara att kriga hela tiden... inte sådär superroligt .

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk

då kan det ju vara bättre med savage där kan man hålla på att bygga ett bra tag, bättre grafik har det med;)
tror jag ska ta och spela nu...

Visa signatur
Permalänk

hmm... jag har det, Spelar det typ 2 timmar om dagen skit kul!!!

Permalänk

det verkar ju som om dom flesta av de som svarat på denna tråden iaf tycker det är ett mycket bra spel. Så ni som inte spelat det kan ju se det som en anledning att testa.:)

Visa signatur