Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem

V-sync utanför räckvid!?

Jag köpte min dator, A7N8X-E Deluxe med 2500+ och klockade lite grann (har också en annan tråd om mitt nätagg). Jag klockade lite i taget och loopade 3dmark03 CPU-testet sen när datorn låste sig och det kom fram en ruta som det stog "V-SYNC utanför räckvid" (inte en ruta som datorn gjorde utan skärmen, kan liknas vid den rutan som kommer fram om skärmsladden inte är ikopplad alltså "NO CABLE CONNECTED") iaf så startade jag om datorn..........inget ljud, ingen bild, INTE ETT SKIT HÄNDE!! jag skickade in kortet på garanti och fick ett nytt som jag idag använder. Jag vill även klocka idag men jag är rädd att samma sak ska hända igen. Läste nyss en artikel på SWEC om "att rädda bios" och där stog det bland annat att bios kan crasha av att bara pilla lite inne i bios, speciellt NForce2 Ultra400 lr nått sånt.. och det är just d jag har...var det bois som pajjas sist....tacksam för svar

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk

Det meddelandet brukar komma upp på min förra skolas datorer när man ställer in för högt färgdjup.