Min Vattenkylda Shuttle klar (Bilder)

Permalänk
Medlem

Den va inte dum den.

Visa signatur

Main: Intel i7-970 4.00 Ghz | 24GB DDR3-1600 | PowerColor 290X | Samsung 830 2x256GB
Server: Dual Intel E5645 2.53 Ghz | 24GB ECC DDR3-1333 | PERC 5/i | Samsung 8x2TB | Intel 320 80GB
XtremeSystems WCG

Permalänk
Medlem

Den enda missen med detta är att man inte får in en cd-läsare i den nu med vattenkylning

Visa signatur

| DFI LanParty UT Ultra-D S939 | AMD 3800+ @ 2700Mhz - 225@ 12 | Asus x800XL | 770 gig |

Permalänk
Medlem

helnice

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

Att få in en cd var kravet på mitt bygge... Jag får in en, och jag har den i för tillfället... enda anledningen till att den inte är med på bilderna är att jag tetskörde just då och inte orkade montera den...

Permalänk
Medlem

snyggt
söt liten fläkt

Visa signatur

Where there’s a risk, there’s a reason

Permalänk
Hedersmedlem

Snyggt som fan

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

najs som tusan..

Permalänk
Medlem

snyggt gjort ...vad har bygget kostat??

Visa signatur

Kajan

Permalänk
Medlem

snälla, använd mindre bilder =/ ..

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk

Mindre bilder?? nej nej nej.. det ska det absolut inte vara.. Detta är lagom, eller annars ska de vara större..

Det ska vara fina stora bilder som är högupplösta och tagna på ett bra sett.. Detta är perfa bilder.

Jedra vackert gjort, måste varit jobbigt med att trycka in allt? du använder ju inte de minsta utav slangar..
Hur är det med ljudet nu då? och kylan? (tex Hdd tempen?)

Permalänk

Jävligt snyggt! Första gången jag sett ett snyggt resultat med färg i vattnet.

btw: Hur värt är det egentligen att ha trådlöst när du ändå har mottagare så att den syns? ;p

Permalänk
Medlem

har likadant tangentbord som dig

Permalänk
Medlem

tempen är sisådär... Har inte hittat en vettig fläkt ännu...

Var inte alltför jobbigt att montera allt, gick på en helg ungefär...

Totala kostnade för vattenkylningen blev 750:- då jag lyckades hitta allt jag behövde begangnat!

Permalänk

det är bra.. hydro pumpen är alltså bra mycke mindre än eheim 1048?

isf kan det vara värt att skaffa en sådan för vattenkylning i barebone.

Har dock ingen barebone själv då jag intre får plats med min hårdvara i det och min nuvarande gpu kylning samt hårddiskar etc.

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk
Medlem

NAJS, men varför står har du allt på en duk ?

Visa signatur

pilla aldrig med något som fungerar, det kostar bara en massa pengar i slutändan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av veellan
NAJS, men varför står har du allt på en duk ?

Var hos polaren och lanade lite... Vi hade tydligen spillt en massa på bordet helgen innan då vi festade lite... orka torka...

CatscaN^Tim> japps mycket mindre... fast den har en tenden att läcka lite...

Permalänk
Medlem

Riktigt trevligt, sett flera exempel på folk som fixat vattenkylning i sin barebone, fast det som alltid brister i min mening är att en vanlig cd-läsare inte får plats. En slimlineenhet för laptops kanske skulle kunna passa? Annars får man väl köra med en extern, och som tur är finns ju program som Daemon Tools.

Visa signatur

[APPLE IMAC 20"][3072Mb DDR2 800mhz][ATI Radeon 2400XT][640GB HDD][OS X 10.5.5]

Permalänk

hur fylde du på det som?

Visa signatur

Om man tar längre steg när man går sliter man inte ut skorna lika fort.

Permalänk
Medlem

Haha ok :D, ska nog ta och sätta in vattenkylning eller något fint i min vapo ;p.

Visa signatur

pilla aldrig med något som fungerar, det kostar bara en massa pengar i slutändan.

Permalänk
Medlem

hez.. var de du som köpte min vattenkylning? om de nu var du så är jag nöjd med de som du lyckades åstadkomma härligt jobbat! riktigt snyggt

Visa signatur

-=- AMD Ryzen 5 3600x
-=- Gigabyte B350 GA-AB350M-Gaming 3
-=- Sapphire Radeon RX Vega 56 Nitro+
-=- Corsair 2x8GB DDR4 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

nice... ser fan mycket bra ut.. GJ

Visa signatur

"I happen to be the man who wrote the code, but Bill made it famous"-David Bradley (Mannen bakom ctrl-alt-delete)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WadE
hez.. var de du som köpte min vattenkylning? om de nu var du så är jag nöjd med de som du lyckades åstadkomma härligt jobbat! riktigt snyggt

Wibergaparkeringen? Sånna fall så var det jag... Letade exakt efter de prylar du hade då jag suttit och mätt i veckor för att försöka klura ut vad som skulle få plats... Kändes lite sjukt att hitta en kille som ville sälja allt det jag behövde... hehe

Permalänk
Medlem

Hehe.. Det var jag! Roligt!
Kul att sakerna kom till användning iaf! Just då ville jag bara bli av med sakerna! Jag var skit trött på vattenkylning!

Visa signatur

-=- AMD Ryzen 5 3600x
-=- Gigabyte B350 GA-AB350M-Gaming 3
-=- Sapphire Radeon RX Vega 56 Nitro+
-=- Corsair 2x8GB DDR4 3200MHz CL16

Permalänk

Är det en sunon fläkt? polarn har en sån i dator (en luft kyld dator fatta vad plågsamt det är att sitta vid den)

Visa signatur

snart slår jag sönder min bränare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PS2 modarn
Är det en sunon fläkt? polarn har en sån i dator (en luft kyld dator fatta vad plågsamt det är att sitta vid den)

zalman 92mm @ 20db 40cfm, papst 40mm @ 18db 5cfm... Sunon e plågsamt!

Permalänk

fan va coolt

Permalänk
Medlem

Våga sätta ditt en "3.5" lucka"

Visa signatur

pilla aldrig med något som fungerar, det kostar bara en massa pengar i slutändan.

Permalänk
Avstängd

Fixa bilderna:p

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk

Bilderna funkar ej....

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

Snygga röda kryss...