Permalänk
Medlem

Mor: "Men kära lilla korvskall, du behöver ingen Vappo, du har ju redan en megahaxxad über vatten kylning, 3 ghz får vänta tills vintern då det är det kallt ute , här i skåne"

Permalänk
Medlem

det där med mor låter som mina päron "" du fyller snart 18 och du har inte tänkt på att köpa bil än eller ""

Då lovad jag dom att jag inte skulle köpa mer data för penarna för utom om nått gick sönder
men men. det höll väll i ca 2 veckor så snart ligger det 4 * 250 gigare och moddning för ca 1500 på posten. samma sak när jag skulle köpa vattenkylning

""räker det inte med det du har "" sa dom då var det jo detta var mitt sista kylnings köp sa jag ( en sprolans ny vatten kylning ) som kan beskådas på GALLLERIET här på swec vid namn """zaffer""
det höll i ca ett halv år då kom den sån där LITTEN LITTEN LITTEN vapo chill och då var dom inte så happy kan man säga men dom har lärt sig att det är svårt att leva utan sin dator.

tips köp vapon och säg att det är din sista invenstering till datorn

Visa signatur

klockar tills det rasar ;-)
Vattenkylningen ligger på 1/2 tum + Vapochill PE ;-)

Permalänk

uuä!! klart att du ska köpa den.

Visa signatur

I am 38% addicted to Counterstrike. What about you?

Permalänk
Medlem

Revolution! Stå upp emot dina föreldrar! Datanörda i alla länder förena eder!

Visa signatur

www.Cleric.nu - Min sida.
www.geupp.com - Det blir lättast så.

Permalänk
Medlem

tur att man bor själv ingen som bestämmer..

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Medlem

Om du inte vill ha den/får ha den så kan ju alltid jag köpa den av dig för 700.-

Kan vara bra att kyla nordbryggan med

Visa signatur

[ Workstation: Opteron 146 @ 3.0GHz | OCZ 600W | G.Skill GH 2-2-2-5 @ 250MHz+ | Nvidia 7800GT 3DMark 05: 9k+ | ATI X1900XTX ]
[ Ultraportable: Fujitsu-Siemens S7010 | Dothan 1.7Ghz | 1.7Kg ]

Permalänk
Medlem

alltså.. du måste ju bara köpa den, mina föreldrar brukade whina som fan när jag köpte något till datorn. men nu har dom lärt sig *Jag köper vadfan jag vill för mina egna pengar*. =)!!!
så länge det inte är deras pengar du köper den för tycker jag att du inte ska bry dig

Visa signatur

[Skräpdator] [Skräplaptop]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FiskeKrok
Jo vi är väldigt avundsjuka när du går och köper en vappochill som fungerar 50/50. Ifall Mr X inte har sagt det så är det något fel på kompressorn. Kul om du sitter och lirar något och plötsligen lägger den av (vappon som den gjorde för honom). Så förlorar du din cpu kanske mobo... It's your decision m8, själv skulle jag aldrigt köpt den.

Du är nog lika avis som jag tror jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mega_korven
Du är nog lika avis som jag tror jag

Haha. Jag tror faktiskt att FiskeKrok är avundsjukast av oss alla.

Visa signatur

Luxman L-430 | Dynaudio Audience 42 | Nuforce Udac

Permalänk
Musikälskare

haha ja

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

äääääääääääääääääxim hmm undra om jag ska spinga och köpa den före dig.
Kan ju gissa vem som säljer den och kan behöva den till mitt nya 9800pro som kommer om ca 2 dagar.. ;):P
eller så ska du få tillbaka dina 200kr som jag är skyldig dig....

Visa signatur

|EP-8RDA3| XP2500 @ 200*11 |minnen OCZ 2* 256 |SLK 900 |Power Color & vga silencer| HDD's 2*120gb + 80gb + 250gb + 200gb |Original volt
Gamla
(8kha+|Amd 1800+ @ 1680 mhz| GF3-ti 200 @ 233 533)Nu i min mors ägo

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pytonOrm
tur att man bor själv ingen som bestämmer..

Håller med dig
Kung över sig själv, sina pengar, sitt boende och ALLA DE FINA DATAPRYLARNA
Kan det bli bättre

Visa signatur

CPU: Intel 11700K @ 3.6Ghz (Boost 5Ghz)
MEM: 32Gb DDR4 XMS3 @ 3600Mhz
PSU: Asus 1000W
GPU: RTX 3060 12 GB

Permalänk
Medlem

OT:Mina föräldrar bryr sig inte spec mkt om vad jag köper för "mina" pengar :).

Visa signatur

[APPLE IMAC 20"][3072Mb DDR2 800mhz][ATI Radeon 2400XT][640GB HDD][OS X 10.5.5]

Permalänk

Roman, jag vill köpa den om du inte köper Skriv PM om du vill...

/Nitrox

Visa signatur

DFI Lanparty NF3 - AMD Athlon 64 3200+ NewCastle - Thermalright - Corsair TWINX 2x256mb -

Permalänk
Medlem

Asså om du slår till kan du ju inte sälja den dyrare. Skit dålig stil om du gör det. Han säljer ju till dig den så billigt för att han är sjysst som fan. Tror du inte han hade velat sälja den till några andra för 4k istället?

Fattar inte ens att du tänker på att sälja den vidare.

Visa signatur

IBM Thinkpad x60s - Gentoo Linux

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nitrox666
Roman, jag vill köpa den om du inte köper Skriv PM om du vill...

/Nitrox

Ja köp den och sälj den vidare till nitrox. Vill se då hans cpu/mobo går sönder

Visa signatur

Vi välkomnar vår senaste medlem, FiskeKrok.

Permalänk

Neeej Har ju helt nytt

/Nitrox

Visa signatur

DFI Lanparty NF3 - AMD Athlon 64 3200+ NewCastle - Thermalright - Corsair TWINX 2x256mb -

Permalänk
Medlem

Betala och spring.

Visa signatur

pilla aldrig med något som fungerar, det kostar bara en massa pengar i slutändan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isen
Asså om du slår till kan du ju inte sälja den dyrare. Skit dålig stil om du gör det. Han säljer ju till dig den så billigt för att han är sjysst som fan. Tror du inte han hade velat sälja den till några andra för 4k istället?

Fattar inte ens att du tänker på att sälja den vidare.

Så kan man helt enkelt inte resonera. Nuff said.

Visa signatur

Luxman L-430 | Dynaudio Audience 42 | Nuforce Udac

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mega_korven
Du är nog lika avis som jag tror jag

Jo jag är så jävla avundsjuk. Blev själv erbjudan att köpa vappon för 700 kr. Men eftersom jag vet att den är sönder vilket jag skrev i förra inlägget om att kompressorn inte fungerade så skulle jag nog inte valt ordet avundsjuk, snarare omtänksam. Dvs jag bryr mig om mina kompisar. Något du och velox också borde göra. Haha vem skrattar sist?

Ps. Synd att man inte har en chiller så man skulle kunna lägga ner er 3 i den.ds

Visa signatur

Vi välkomnar vår senaste medlem, FiskeKrok.