Permalänk
Medlem

Pretty Girl!!

Vet inte om den här tråden går över gränsen men.....

Hittade ett skönt flashspel men jag suger totalt på det!! Det går ut på att man ska .... Ehm.. tillfreställa en sovande tjej utan att väcka henne.. :D:D

Men jag fattar inte hur fasen man gör...jag har bara klarat typ halvvägs på första tjejen. Någon som har nåt tips??

*bort* har ni en länk.

Visa signatur

Onödigt att du läste detta när det inte alls stod något vettigt...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

ptja, va säger man . . .

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk

heh det var roligt... men var kommer musiken ifrån? Känner igen eländet så jäkla väl...

Permalänk
Medlem

Haha säger jag med. Klarade bara hälften också. Undrar hur pass detta passar på swec...

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Har ni testat o gå in på shop o handla för sina poäng.. o sedan Items att använda typ Sömnpillerna.. Då kom jag in på det röda.. Men sen var det stopp

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk
Medlem

Haha musiken är stulen från filmen requim for a dream, det är film musiken till den...

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Octabust
Haha musiken är stulen från filmen requim for a dream, det är film musiken till den...

aaah tack...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag har inga högtalare för jag sitter på jobbets dator..:D Är det bara musik eller hör man ljud från henne åxå.. hehe

Jag kom på nu att man inte ska ta av trosorna i början utan smeka utanpå.... då blir hon våt och då hoppar mätaren upp massor.... men sen har jag inta kommit längre... ska testa ge henne sömnpillrena direkt efter få se. Sen står det ju nåt om nipple stand... jag tror man ska satsa på det med.:D

Visa signatur

Onödigt att du läste detta när det inte alls stod något vettigt...

Permalänk
Medlem

Skitspel... kommer bara till det röda.. man behöver 2st sömnpillerburkar sedan klarar man det

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Skitspel... kommer bara till det röda.. man behöver 2st sömnpillerburkar sedan klarar man det

det trodde jag också... men man kan bara köpa en

Permalänk
Medlem

Omöjligt.. Gah!

Permalänk

ett tips gäller att hitta sweetspot

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk

vafan jag hittade sweetspot men hon reagerade ju inte när jag pillade där

Permalänk
Medlem

Praetorian
Har du klarat det eller ?

Permalänk
Medlem

Klarade det. men det finns visst massor med bonusar och shit. efter jag klarade fick jag 1500p att handla för mästa gång, och jag hade inte ens fått "total nude bonus" eller någon av de alla andra (touch all places låter bra )

Permalänk
Medlem

tips: pilla lite med trosorna på

edit: nipple stand? hur lyckas man med det?

Visa signatur

d:D Antec180pB, Hiper Type-R Modular 580W...
| AMD 64 3000+ Venice Thermalright 120ultra, asus 7800gtx DFI sli-dr, 1GB TwinMOS |
Pumpar på BBB 15/14Mbit...

Permalänk
Medlem

Fasen va svårt... jag fattar fasen inte hur man lyckas... hon vaknar ju så jäkla lätt.. hur gjorde du disken??

Visa signatur

Onödigt att du läste detta när det inte alls stod något vettigt...

Permalänk
Medlem

tog inte av bh trosor gav nipple stand först. sen trosbehandling, sleeping pills. mer trosbehandling.

Permalänk

Lysande spel

Visa signatur

BBB 100/100
SOLARIS 9 - uptime +600dagar

Permalänk

japp klarat det och hitta alla secrets,
känns lite som man har för mycket fritid just nu

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk
Medlem

Tell me how praetorian

Permalänk

jadu, gäller att smeka henne på insidan av låret också. sedan är det bara att låta mätaren gå up till top några gånger så hon sover hårt, man behöver inte använda sleeping pills från när man gjort allt om man gör rätt,
är bara ta en kroppsdel i taget, och nipplestand måste du göra medans hon har bhn på sig än, och samma gäller trosorna, sedan är det bara ta av allt,och köpa sleeping pills och vänta tills hon sover djupt och då är det bara köra igång med sweetspot tills hon har kommit lite mer än halva mätaren och då använder man pills och sedan är det bara fortsätta

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk
Medlem

2flashgames är ju king

Permalänk
Medlem

Vilken kung du är praetorian

Permalänk

nja kung är väl att överdriva, räcker med kille med för mycket fritid och för lite viktiga saker att göra

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk

HAHA!
jag misslyckades totalt.
som IRL

Visa signatur

Asus P5Q / C2D 3.0 GHZ / Corsair 4GB DDR2 / Asus 5850 1GB / ~4 TB HD

Permalänk
Medlem

Jag tycker med det är skitsvårt? Hur lång tid tog det för er att klara första tjejen? Tappar tålamodet efter 2 minuter..

Permalänk
Medlem

Fan jag skulle behöva cheats