Permalänk
Medlem

Jag kör med explorer 3.0 när jag spelar och har en explorer bluetooth till laptopen.
Jag tycker inte om formen på logitechs möss bara.

Permalänk
Medlem

MX1000 ser intresant ut, den har ju litium-jon baterier som är lätta också, intresant.

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

ms 4.0 med steel pad 4s äger

Visa signatur
Permalänk
Medlem

MS IE 3.0 kör jag med, klart den bästa (enligt) mej

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

gillar min 4.0 extremt, tycker 510:an är lite för liten..

Permalänk
Medlem

Va 510 är väl större än 4.0:an? Jag bytte från 3.0 till 4.0 och den är typ hälften så stor passar inte alls i min hand faktiskt och inga knappar är där de ska :p. Precisionen är lite bättre men det är typ det enda som är bra med den.

Har beställt en MX 510 och en corepad att ersätta min FUNC har testat MX500 i en affär och den är definitivt större och bättre utformad än 4.0:an. Älskade utformingen av 3:an dock

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

ingen som gillar MX310:an då ??? den är väl rätt lik mx510.... ???

Permalänk
Medlem

nej det är den inte

Permalänk
Medlem

köpte en logitech 510.
nu saknar jag min ms3.0 mus hur mycket som helst...

inte skön alls att hålla i.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

I så fall köp inte Intellimouse 4. Det scrollhjulet är nästan omöjligt att trycka in och då överdriver jag nästan inte. Måste typ byta grepp för att trycka ner scrollhjulet.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

min mx510 ska lämnas tillbax.
får så ont i handen av den.. pass form zero.. ms3.0 rules.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

MX700 är jag mycket nöjd med.

MX1000? Inte ens Logitech själva listar den, det måste vara nåt fuffens.

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.

Permalänk

Razer Boomslang 2100 kör jag med. Den är, enligt mig, den bästa...

Visa signatur
Permalänk

Jag kör med en Logitech MouseMan Traveler (laser) och den är i mitt tycke helt oslagbar!

Nu har jag ju rätt små händer också.

Visa signatur

-" 'You have pierced the heart of Oden' it said. Turn around, or go forward, and be eaten by your fate." Donald Blake, The Incredible Hulk Returns

Permalänk
Medlem

En Intellimouse explorer 3.0, för allt i världen skaffa INTE en sån vi fick med till hempc paketet en Samsung optical wheel mouse, hänger inte med vid snabbare rörelser (som egentligen inte är så snabba alls), den är inte så jätteoskön, men explorern är mkt skönare iaf, och har mer precision.
Den röda/orangea modellen, är som sagt skit.
http://www.nikc.ru/autocatalog/mouse_samsung/MousSamsOMS3PB_1...

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rotten
Men det kanske är en über 2k-mus... vad vet jag?

Njae, den kanske kan plocka upp en zillion mexapixels, till skillnad från MX-seriens ynka 4.7.
MEN flaskhalsen ligger inte där, utan i bufferten och dataöverföringen mellan mus och dator.
Det finns idag ingen faktisk skillnad melland 4.7 mpix och det dubbla.

Permalänk

Skulle nog sattsa på en 3.0 eller 510. Kör själv på en 2.0, ska byta nån gång när jag har pengar över. Gilla man stora mös så e den bra. Men den går nog inte att få tag i. Föresten så funkar den inte så bra i cs.. E det nån annan som har en sån föresten.. Har inte träffat nån på låt lan eller så, skulle va lite bal å sen. Va hände igentligen med den..
Annars ska väl mössen vara lite trånga.. Slappt e ju inte lika kul.

Permalänk

Jag tycker att Logitechs möss är skönare, men den har uppenbara problem med scrollknappen, vilken är alldeles för trög!

Microsofts möss är mycket sköna, och ligger bra i handen, fast jag tycker att scrollen går alldeles för lätt, fast det är nog nåt man vänjer sig vid.

Men jag skulle välja en Mx 510 idag, med en Intellimouse tätt efter!

Mycket bra möss båda två!

Permalänk
Medlem

Intelli 3.0 och mx500/510 liknande produkter testa de båda och se vilken som passar din hand bäst. Har en Intelli 3.0 passar utmärkt för mig.

Visa signatur

10^-9

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isecore
MX700 är jag mycket nöjd med.

MX1000? Inte ens Logitech själva listar den, det måste vara nåt fuffens.

Det är nog inget fuffens. De listar inte ut Ultrax iheller men klart som korvspad att det är Logitech som gjort det.

Permalänk
Medlem

Jag har en MX500 men tänker beställa en MX510 idag så man får ju hoppas att den e lika bra eller lite bättre förstås

Byter min för att för att dom här pads som sitter under musen har lossnat, samt att ena knappen blev lite trög på något vis.

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge

Permalänk