Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Mitt datorbord:

Visa signatur

"Det viktigaste är inte att vinna, utan med hur mycket!"

Permalänk
Medlem

Ignorera den röda lappen på tangentbordet. Det är bara för att kunna skilja två likadana från varandra

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kuufukuji
Massa text och bild...

Okej. Här är n klassiker, en ELFA-katalog som skärmstöd och keytronic. Kan det bli mycket bättre?

Visa signatur

Nikon D700 | Nikon 50mm/1.8D | Nikon 135mm/2.8E | Nikon F2 x 2
Bildblogg
Flickr

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gholen
Okej. Här är n klassiker, en ELFA-katalog som skärmstöd och keytronic. Kan det bli mycket bättre?

Du missade quake 3 logon på chassit...

Permalänk
Avstängd

min mobil tar inte så bra bilder i mörker:P men men så här ser de ut

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gholen
http://farm4.static.flickr.com/3129/3233029419_2e9b5e72f6.jpg

Mitt bord

Kärlek vid första ögonkastet, mer bilder!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av @xel
Mitt datorbord:

http://img145.imageshack.us/img145/6966/img0072qu3.jpg

Inte för att vara taskig, men din skärm é sne!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludd3
Kärlek vid första ögonkastet, mer bilder!

Kommer fler snart. Ska städa av det ordentligt och ta en ljusare bild.

Visa signatur

Nikon D700 | Nikon 50mm/1.8D | Nikon 135mm/2.8E | Nikon F2 x 2
Bildblogg
Flickr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gholen
Kommer fler snart. Ska städa av det ordentligt och ta en ljusare bild.

Du får gärna berätta vad det är för bord också. Gillade setupen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gholen
Okej. Här är n klassiker, en ELFA-katalog som skärmstöd och keytronic. Kan det bli mycket bättre?

Man tackar

Dock måste jag göra dig besviken med att säga att det inte är ett Keytronic. Vet faktist inte vad det är då"jag inte kan hitta något specifikt märke på det.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

Man undrar ju lite hur folk kan hålla det så rent och snyggt på sina skrivbord. Mitt ser ut som ett bombnedslag ungefär (sry har ingen kamera).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChristofferC
Man undrar ju lite hur folk kan hålla det så rent och snyggt på sina skrivbord. Mitt ser ut som ett bombnedslag ungefär (sry har ingen kamera).

De städar nog innan de fotar..

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChristofferC
Man undrar ju lite hur folk kan hålla det så rent och snyggt på sina skrivbord. Mitt ser ut som ett bombnedslag ungefär (sry har ingen kamera).

Samma här.. tar kort sen så får ni se..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChristofferC
Man undrar ju lite hur folk kan hålla det så rent och snyggt på sina skrivbord. Mitt ser ut som ett bombnedslag ungefär (sry har ingen kamera).

Själv klarar jag inte av när det är grejer överallt. Vissa verkar ju spara gamla cola-burkar och snusdosor på staplar tills dom inte ser vad som står på skärmen... Man kan ju undra hur dom kan hålla så smutsigt och äckligt på sina skrivbord?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Själv klarar jag inte av när det är grejer överallt. Vissa verkar ju spara gamla cola-burkar och snusdosor på staplar tills dom inte ser vad som står på skärmen... Man kan ju undra hur dom kan hålla så smutsigt och äckligt på sina skrivbord?

+1 på det där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Själv klarar jag inte av när det är grejer överallt. Vissa verkar ju spara gamla cola-burkar och snusdosor på staplar tills dom inte ser vad som står på skärmen... Man kan ju undra hur dom kan hålla så smutsigt och äckligt på sina skrivbord?

Känner mig nästan lite träffad av det där.

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Citat:

Undrar vad rullen med hushållspapper är till för ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Inte för att vara taskig, men din skärm é sne!

Jaså, de tycker du

Visa signatur

"Det viktigaste är inte att vinna, utan med hur mycket!"

Permalänk
Hedersmedlem

Haha varför är det alltid det första folk tänker på?

Nee, den används till vettiga saker som att snyta sig och torka upp sånt man spillt(höhö)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av @xel
Jaså, de tycker du

hehe, bara lite
Men förstår att det var estetiskt att du gjorde sådär. Eller så har du något problem med nacken och har ett snett huvud. Jag har inga problem med det

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keso
http://img509.imageshack.us/img509/8267/dsc00311gm8.th.jpg

Känner mig nästan lite träffad av det där.

Citat:

Två utomordentligt bra exempel på vad jag menar. Alla är vi olika och mitt skrivbord kan också vara stökigt (enligt mina mått mätt), men endast ett par dagar innan jag får spel på alla grejer. Oftast hinner jag dock städa innan jag får spel.

Shimonu - Om du bara hade städat ditt skrivbord så minskar risken i astronomiska proportioner för att du kommer spilla på skrivbordet.

EDIT - För att visa vad jag menar med lagom städat så ser det ut såhär exakt i denna stund på mitt skrivbord. Ja jag har en colaflaska eftersom jag tränar och dricker vatten i oerhörda mängder och pluggar framför datorn, därav alla pennor. Vet jag att det kommer gäster så åker colaflaskan, pennorna, papprena och Flourette-asken bort!

Permalänk
Medlem

Min "hörna" som den sett ut de senaste två månaderna, tv:n osv har dock flyttats framåt och bakåt lite då och då
I eftermiddag är dock förhoppningsvis resten av tapetseringen klar samt alla prylar inburna igen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoz
Min "hörna" som den sett ut de senaste två månaderna, tv:n osv har dock flyttats framåt och bakåt lite då och då
I eftermiddag är dock förhoppningsvis resten av tapetseringen klar samt alla prylar inburna igen
http://stalin.ostruktur.com/~hoz/DSC00578.jpg

För det första, hoz, du kan inte bara byta avatar sådär, det står inte i reglerna men det borde!
För det andra, vilken av tapeterna ska du ha, den blå eller den bruna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
För det första, hoz, du kan inte bara byta avatar sådär, det står inte i reglerna men det borde!
För det andra, vilken av tapeterna ska du ha, den blå eller den bruna?

hehe, skoj att nån märker att nått är fel iallafall
haha, mja, jag satsar på en lite "knarkarkvart"-inspirerad stil, så det blir den blåa, fast jag ska applicera lite klotter innan jag är helt nöjd

Permalänk
Medlem

Hade aldrig fattat att det var Hoz om jag inte sett Gitarren. Byt tillbaka säger jag!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Hade aldrig fattat att det var Hoz om jag inte sett Gitarren. Byt tillbaka säger jag!

haha, oh well, bara för att jag själv tycker att det är jävligt irriterande när folk byter avatar huxflux så

Permalänk
Medlem

Så här ser det ut hos mig. Spelriggen och en Powermac G5.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mor5ives
Så här ser det ut hos mig. Spelriggen och en Powermac G5.

http://img242.imageshack.us/img242/9731/dsc00531sl9.jpg

Är det en Novation K-Station som mitt norra öga skådar? Kul synth

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.