Permalänk
Medlem

Diablo2 problem

Vet inte om jag ska lägga det här eller i datorfelsökningen, förmodligen gör jag fel nu men men...

Det är så att när jag spelar diablo 2 så börjar min dator(jag tror det är fläkten, men har egentligen ingen aning) gnissla konstigt. Det händer bara när jag spelar diablo 2 och bara vid vissa tillfällen, som när man springer eller sånt, men det är olika från gång till gång. Nån som kan hjälpa mig med problemet?

EDIT: Märkte nu att det bara låter när jag rör mig. Kan det ha nåt med att nåt med att datorn måste arbeta då? Det låter inte lika mycket när jag går som när jag springer.

Permalänk
Medlem

Min CDrom låter som bara den när jag lirar Diablo2, men inte bara när jag springer omkring utan helt random.. testa ta ut skiven någon gång när du spelar och se om det blir tyst

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Jag har provat cracka också, så det är inte skivan det är fel på. Däremot har jag märkt att det bara är när jag använder vänsterklick, om jag springer med högerklick och gör allt med högerklick så funkar det prima. Sen är väl inte gnisslet nåt farligt, men störigt.