GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem

Los Santos är då roligaste staden, det är bara där man kan starta gäng krig:D Så soft att dra med sig massor av Grove Street gubbar och anfalla ett Ballas teretorium:)
Sen vilken Radio station är det som gäller? Själv gillas K-DST. Skön musik där. Är inte så mycket för de där ghetto hiphop/rap musiken.

Permalänk

K-ROSE Är jävligt fräsig

Permalänk
Medlem

Problem med min egen kanal.

Jag har gjort allt man ska göra.. INKLUSIVE SCANNAT!!

Vad kan vara fel? Måste spelet ligga på samma HDD som MP3orna lr nått sånt skumt...

Kanalen funkar men de är enbart reklam.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sille
Problem med min egen kanal.

Jag har gjort allt man ska göra.. INKLUSIVE SCANNAT!!

Vad kan vara fel? Måste spelet ligga på samma HDD som MP3orna lr nått sånt skumt...

Kanalen funkar men de är enbart reklam.

Nej måste inte ligga på samma paritition.
Någon här hade windows media player 10 (funkar väl med andra men då jäklar ska mp3:or funka) men när han gjorde om dem till wav-filer så hörde han musik.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Har problem med ett upprdrag. Kommer inte ihåg vad det heter men man ska ta ett plan från flygplatsen i las venturas ocf flyga ut det långt över havet. Efter en bit så kommer det ett flygplan man ska köra efter och igenom en ring. Mitt plan går saktare än det. Vad gör jag? Hur löser jag uppdraget??

Visa signatur

I'll be there till the end, When everything falls down, Will you hold my hand

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tompa14
Har problem med ett upprdrag. Kommer inte ihåg vad det heter men man ska ta ett plan från flygplatsen i las venturas ocf flyga ut det långt över havet. Efter en bit så kommer det ett flygplan man ska köra efter och igenom en ring. Mitt plan går saktare än det. Vad gör jag? Hur löser jag uppdraget??

det är lite krångligt men du måste svänga runt innan planet kommer också kör du långsammare är det andra planet så det kommer in under dig. inte helt lätt:)

Visa signatur

Det är bättre att verka dum men vara smart än att verka smart och vara dum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laaf
Är första det där 360? Om det är det skall du hålla inne fram och bak och höger så går den runt.

Då händer absolut ingenting. Det verkar som att jag bara kan hålla inne max 2 knappar i taget på tangentbordet då:p Underbart. Kanske funkar om man testar att ställa in svängknappen på musen temporärt.

Tack för hjälpen iaf:)

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

fan vad svårt det ska vara att "ta över" områden då

jag blir nerskjuten innan "första vågen" är över

ingen som har några bra tips?

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
fan vad svårt det ska vara att "ta över" områden då

jag blir nerskjuten innan "första vågen" är över

ingen som har några bra tips?

Försök att ställa dig på ett hus eller ta skydd bakom någonting annat som inte går att skjuta igenom.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Försök att ställa dig på ett hus eller ta skydd bakom någonting annat som inte går att skjuta igenom.

aha, men jag har ju 3 homies med var gång också, de dör ju på nolltid de med

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Försök att ställa dig på ett hus eller ta skydd bakom någonting annat som inte går att skjuta igenom.

Annars kan man prova att springa snabbt åt det hållet gänget inte kommer ifrån och sätta sig ner på lagom avstånd och skjuta ihjäl dem med M4:an när de kommer emot en. De börjar inte skjuta förrän ganska nära och då har man god tid på sig att pricka ihjäl de flesta av dem.
Kommer de för nära är det bara att springa bort ytterligare några meter.
Sen får man dock skynda sig in i warzonen, om man lämnat den, innan nästa wave kommer för att inte den ska klaga och sedan upprepa samma procedur.

Fast ditt sätt fungerar säkert bättre där det går.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Annars kan man prova att springa snabbt åt det hållet gänget inte kommer ifrån och sätta sig ner på lagom avstånd och skjuta ihjäl dem med M4:an när de kommer emot en. De börjar inte skjuta förrän ganska nära och då har man god tid på sig att pricka ihjäl de flesta av dem.
Kommer de för nära är det bara att springa bort ytterligare några meter.
Sen får man dock skynda sig in i warzonen, om man lämnat den, innan nästa wave kommer för att inte den ska klaga och sedan upprepa samma procedur.

Fast ditt sätt fungerar säkert bättre där det går.

har inte m4

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Då händer absolut ingenting. Det verkar som att jag bara kan hålla inne max 2 knappar i taget på tangentbordet då:p Underbart. Kanske funkar om man testar att ställa in svängknappen på musen temporärt.

Tack för hjälpen iaf:)

Körd du med wasd eller liknande på tangentbordet så testa med att trycka w-s och använda piltangenterna. Det hjälper iaf mig.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
har inte m4

Köp den då?

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

De är ju inte svårt att taöver ett område.

Fixa armour, de är de enda du behöver. kanske en AK47 men de är bara ett plus i kanten. Subs duger.

jag har tatt typ 5 st själv. Nu kan jag ta med mig 4 homies också. "All to easy"

Permalänk
Medlem

Ingen som e en riktig jävel på att köra bil? Behöver hjälp med driving school. :).. Pm me..

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vendin
Sen vilken Radio station är det som gäller? Själv gillas K-DST. Skön musik där. Är inte så mycket för de där ghetto hiphop/rap musiken.

Själv älskar jag RadioX, men även Radio Los Santos, till skillnad från dig ;), speciellt låten The Hood Took Me Under.
K-DST är nog trea. En av de i min mening mest fantastiska sakerna med det makalösa spelet San Andreas är ju vem de lyckats få som DJ till just K-DST

Permalänk

Har precis börjat lira... är ganska fast i det nu
Det var fett ball att träna upp CJ på gymmet, hehe.

Jag tror jag har gjort kanske 10 uppdrag, alltså knappt nånting... men det börjar redan gå mig på nerverna. T.ex. uppdraget där man ska jaga en kille på motorcykel.. det är ju omöjligt att köra den jävla motorcykeln.

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk
Medlem

http://www.fuska.nu/spel/?s=3&fid=15628&sida=9#kommentera
roliga grejjer det där^^ men jag undrar vart ligger the Zombotech?!

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem

Är inte tråden klistrad längre?

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FlygandeFinken
Är inte tråden klistrad längre?

Nej.

Permalänk

folk måste skriva i tråden ofta och mycket, det måste även komma in ny info och vara en viktig tråd för att den skall klistras.... skulle jag tro....

Permalänk

hur får man 100% på det första uppdraget i bilskolan? får som max bara 95%

sen.. så finns det lite roliga ställen att vara på som att dra ut en cykel eller cross ut för det där stora berget

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

tjenare.. undrar vart alla sparade filer lägger sig i datan. har letat lite men hittar inte. någon som vet?

Mvh jocke

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beaatch
tjenare.. undrar vart alla sparade filer lägger sig i datan. har letat lite men hittar inte. någon som vet?

Mvh jocke

Se t.ex. http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5483314... eller http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=47648...

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beaatch
tjenare.. undrar vart alla sparade filer lägger sig i datan. har letat lite men hittar inte. någon som vet?

Mvh jocke

C:\Documents and Settings\[XXXXXX]\My Documents\GTA San Andreas User Files

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Hur spelar man sina egna mp3er i radion?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WIRN
Hur spelar man sina egna mp3er i radion?

Har du testat tipset från GTA: San Andreas FAQ?

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=47257...

Citat:

Q: Var lägger jag mina musikfiler så jag kan spela dom i radion?
A: Under mina dokument, beroende på windowsinstallation och valfrihet så finns det på olika ställen men C:\Documents and Settings\Användare\Mina dokument\GTA San Andreas User Files\User Tracks är standard. Du kan placera musikfilerna eller genvägar där (även kataloggenvägar). Musikformaten som San Andreas på egen hand stödjer är .wav och .ogg. Har man codec för andra så ska dessa fungera. De flesta har ju såklart wma och mp3 i windows så de fungerar med.
Klicka dig sedan fram från huvudmenyn: Options->Audio options->User track control. Klicka på "scan user tracks".
"Automatic media scan" söker efter nya musikfiler varje gång spelet startas men det är inte att rekommendera att ha det på om man har "playing mode : sequential", ty då börjar den om från början i fillistan varje gång. Utan automatic media scan kommer spelet att gå igenom hela spellistan även fast det stängs av och startas igen, så man slipper höra samma låt om och om igen när man börjar spela.
Några har rapporterat problem med mp3-or inte funkar ändå och när de konverterades till .wav (det som SA stöjer native) så funka det fast de har mp3 codec installerat (t.ex. wmp10).

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tompa14
Har problem med ett upprdrag. Kommer inte ihåg vad det heter men man ska ta ett plan från flygplatsen i las venturas ocf flyga ut det långt över havet. Efter en bit så kommer det ett flygplan man ska köra efter och igenom en ring. Mitt plan går saktare än det. Vad gör jag? Hur löser jag uppdraget??

Ha landings ställen infälda kanske? och sen tryck bara in W helatiden:S Jag åkte iaf ikapp det...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Castor
Har du testat tipset från GTA: San Andreas FAQ?

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=47257...

tack