Kantighet: Doom 3 vs. HL2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maekh
Per definition borde ju HL2 egentligen vara kantigare eftersom det har flest polygoner , sen om det "ser" rundare ut en helt annan sak

lol!

Permalänk
Medlem

Gnäll, och ännu mera gnäll.

Varför gnälla så jädra mycket för?
-----------

Anser själv att Doom3 ser väldigt bra ut och är ett bra spel. Hl2 kommer säkert att vara bra det också, och ha bra grafik det också. Men vet ni vad jag skiter i vilket bara spelet är spelbart och roligt, men visst bra grafik är ett + i kanten på det hela.
-----------
Spela och njut istället för att gnälla så in i ")#¤(%&

Vissa av er skriver som att ni är experter och i så fall borde ni redan ha fått ett jobb på någon studio. Sök arbete och visa era kunskaper där och se till att det blir bättre grafik där istället för att skriva att man kan göra såhär och sen sådär, och varför inte på detta viset för.

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Camridge
Gnäll, och ännu mera gnäll.

Varför gnälla så jädra mycket för?
-----------

Anser själv att Doom3 ser väldigt bra ut och är ett bra spel. Hl2 kommer säkert att vara bra det också, och ha bra grafik det också. Men vet ni vad jag skiter i vilket bara spelet är spelbart och roligt, men visst bra grafik är ett + i kanten på det hela.
-----------
Spela och njut istället för att gnälla så in i ")#¤(%&

Vissa av er skriver som att ni är experter och i så fall borde ni redan ha fått ett jobb på någon studio. Sök arbete och visa era kunskaper där och se till att det blir bättre grafik där istället för att skriva att man kan göra såhär och sen sådär, och varför inte på detta viset för.

Om du inte gillar att diskutera saker och ting, vad fan har du då på ett DISKUSSIONSFORUM att göra?

Det står klart och tydligt på Bli medlem sidan "Delta i diskussioner och skapa egna". Missade du det när du reggade dig?

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem

fan då, råkade rösta på doom3, men jag tycker hl2 har kantigare modeller, speciellt människorna.

Permalänk
Medlem

hl2 ser ut att vara kantigare men dubbelt så stilrent, så det är snyggare än d3 på alla sätt

Visa signatur

Ledare för Nova Krepusko, ett svenskt guild för AoC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eson
Om du inte gillar att diskutera saker och ting, vad fan har du då på ett DISKUSSIONSFORUM att göra?

Det står klart och tydligt på Bli medlem sidan "Delta i diskussioner och skapa egna". Missade du det när du reggade dig?

Grejen med Sweclockers är, att ifall man tycker annorlunda än dom flesta andra, så har man enligt dom crackad version.. Eller så blir man tillsagd att söka...

Permalänk
Medlem

Eson

Ta och ät lite frukost före du skriver vettja.
---
Om du har hängt med på sweclockers då borde du ha märkt att jag verkligen kan gilla att diskutera. Men ibland tycker jag det är mest gnäll och det är barnsligt. Men det finns ordentlig kritik och oseriös kritik det måste man skilja på.

mr. E
Precis. Bra att någon förstår saker och ting på en högre nivå.

----
Det roliga är att när Doom3 släpptes så tror jag nästan varje person klagade på att det inte var spelbart, det krävde för mycket av datorerna. Dom kunde inte komma upp i en ordentlig fps, dom kunde inte spela i en viss upplösning som dom ville. Och dom blev bara arga/sura på spelet och tyckte att motorn var dålig och det var dåligt tänkt eftersom man måste ju kunna spela spelet. Sånt här såg man på varje forum som fanns, samt på recensioner men där i mindre utsträckning.

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge