Permalänk
Medlem

BBB 24Mbit

Hejsan!

Jag har beställt BBB 24Mbit med ADSL2+ Modemet och kmr nog få det om ca 2 veckor till.
Jag bara undrar vet någon vad det är för modem? Vad heter det?
Sedan undrar jag en sak till jag har läst någonstans att ADSL2+ just + versionen klarar av en upload på 3Mbit är det sant? Och är det möjligt att det uppgraderas i framtiden tror ni?

Visa signatur

AsRock 939 Dual-Sata2 M1695 - AMD 64 3000+ @ 2,46Ghz 9x274 - 2x512 Dual Kingston 400Mhz - Timings 7 3 3 2.5 2T - Leadtek 6800LE @ 12x1.6vp Clock 400/850

Permalänk
Medlem

Jag vet inte vilket modem du kommer att få men jag vet att ADSL2+ stödjer 3 Mbit/s i upload.

Permalänk
Medlem

Ja Som Gutta sa så stödjer ADSL2+ 3Mbit i UL. Men vet inte om BBB kommer uppgradera nångång..

Du kommer få ett Xavi x7722r+

Mer info här: http://www.xavi.com.tw

Permalänk
Medlem

Det stödjer 3Mbit men det blir så jävligt mycket acks att linan i princip blir oanvändbar om man utnyttjar den uploaden. Det är därför de begränsar till 1Mbit. Supportens svar på frågan, iallafall.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vill du 24Mb ner behöver du väl nästan 1 Mb upp för ackar ?
Vill du ha upload också så behövs 3Mb
Jag vet inte om BBB stödjer Annex M , enligt ryktet tidigare hade de inte stöd för det.

Permalänk
Medlem

24/1... ack ack.. var e världen på väg

Permalänk
Medlem

Är detta konfigurerat i Bridge eller Router mode?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hamre
Ja Som Gutta sa så stödjer ADSL2+ 3Mbit i UL. Men vet inte om BBB kommer uppgradera nångång..

Du kommer få ett Xavi x7722r+

Mer info här: http://www.xavi.com.tw

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maDa
24/1... ack ack.. var e världen på väg

Ett smart sätt o förse folk med bandbredd, men ingen kan ju uploada i nån nämnvärd hastighet så...Man kan bara dra slutsatsen att Antipiratbyrån jublar...

Visa signatur

Mainframe: Core i7 920 - Gigabyte EX58-UD5 - Gigabyte Geforce GTX285 - 150 GB Velociraptor - 1TB Caviar Black - 12GB RAM

Permalänk
Medlem

vad är annex m.