Kortfattad NFSU2 fråga

Permalänk
Medlem

Kortfattad NFSU2 fråga

som sagt väldigt kortfattad fråga nu.
Jag startar spelet funkar hur bra som helst och ser hur bra som helst ut helt maxat.
Men trycker man på TAB, M eller nån menyknapp så stannar det till nån sekund, vad göra?

Permalänk
Medlem

Testat att pacha det ? Låter ju skummt om det bara är menyerna som låser sig.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

nja låser sig ju inte direkt, utan som jag beskrev stannar till bara sen funkar det ju som det ska igen.

Vart hittar man patchen?

Permalänk
Medlem

det patchas om du ska spela online så gå ut och ska spela där så patchas de

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Re: Kortfattad NFSU2 fråga

Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireBat
som sagt väldigt kortfattad fråga nu.
Jag startar spelet funkar hur bra som helst och ser hur bra som helst ut helt maxat.
Men trycker man på TAB, M eller nån menyknapp så stannar det till nån sekund, vad göra?

Jag har exakt samma problem! Det fungerade fint förut men nu så har det blivit så här.

Permalänk
Medlem

Samma här.. Kanske "ska" vara så?

Permalänk
Medlem

det tror jag inte varför skulle det?

Först trode att kortet trottlade ner eller nått sånt men det verkar det inte göra
Har provat massa olika saker men verkar vara nått helt annat typ en bugg eller nått.

Permalänk
Medlem

Tror det är de nya drivrutinerna till ATI som krånglar. För innan jag uppdatera till den senaste catalysten så fungerade det prima, nu "hackar" det lite i menyer och så, precis som det gör för dig.

Permalänk
Medlem

läs lite om du menade mig

"gainward 6800GT GS"

EDIT:
Nu har det löst sig, hade tydligen ställt in Timings på minnena så jag tog default på allting och sen dess har det fungerat för mig iaf.