Permalänk
Melding Plague

Gott nytt år

<font style="font-size: 10pt"><b>Gott nytt år</b></font> <small class="small">fredag 31 december av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Bjorn</a></small><br>
Beroende på läggning kan man fira årets sista dag på ett par olika vis. Man kan exempelvis supa sig redlös och försöka att inte stå ivägen när raketerna skickas iväg, eller så äter man en god bit mat och tittar på TV med familjen. Eller så kanske man hänger i någon obskyr IRC-kanal och firar nyåret genom att försöka skriva en Gott Nytt År-hälsning före alla andra tappra själar vid 00:00-slaget.
<br />
<br />2004 har varit ett ganska intressant år. Processorerna har exempelvis blivit snabbare nu än hur det var förra året, lite av en prestation om man tänker på att vi för 2004 år sedan inte ens hade några processorer och därför inte kunde göra dem snabbare, inte ens med hjälp av överklockning. Med det sagt kan man ju alltid överklocka <a href="http://www.bbspot.com/News/2002/03/ocjesus.html">något annat än datorer</a>.
<br />
<br />SweClockers vill önska alla läsare ett Gott Nytt År.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Tack detsamma

Permalänk
Medlem

Detsamma!

Permalänk
Medlem

Fullt ös, medvetslös.

Nu sticker jag snart ut

Permalänk
Medlem

Detsamma!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Humor!

Happy new year!:cool:

Permalänk
Medlem

Gott Nytt År.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

God fortsättning och GOTT NYTT ÅR !:)

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk

God Fortsätting med allt och GOTT NYTT ÅR ALLA!!!

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|

Permalänk
Permalänk
Medlem

Gott nytt år

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem

själv får man sitta hemma ensammen och allt har skitit sig med torr-is Igen och sen dog mitt moderkort med på grund av kondens... just snyggt

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Medlem

Gott Nytt År!!! ;D

Permalänk
Medlem

Gott Nytt år!

Permalänk
Medlem

Gott nytt år och akta fingrarna!

Permalänk
Hedersmedlem

Gott Nytt på er pojkar!

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

God Fortsätting med allt och GOTT NYTT ÅR ALLA!!!

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem

Gott nytt år!

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

Gott nytt år från alla hemma hos mig!

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

Hahahaha själv har jag ätit maten, kollat på tv och nu ska jag supa skallen i bitar. Gott nytt år!

MVH Swuppo

Visa signatur

BAAH

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ®aZor
Gott nytt. Tycker inte riktigt att det under dessa omständigheter i världen känns helt rätt att fira, så jag tar det rätt lugnt.

vad är det för fel att inte fira..
Ja folk dör hela tiden. men det är så världen funkar..
Vi födds vi dör ... Några dör sent några dör tidigare..
Men det behövs..

En annans död betyder inte att en annan inte kan få det bättre..
Det finns alltid en positiv bild i det negativa..

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk
Medlem

Gott nytt år

Visa signatur

Videokameror: Canon HV30, Sony HC90
Mic: Röde SVM

Permalänk
Medlem

Gott nytt år

Permalänk
Medlem

Tack, detsamma!

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Gott nytt år! Får tro att 2005 blir bättre än 2004 (det är inget fel med 2004, men förbättringar är alltid omtyckt )

Permalänk
Medlem

själv är man fast i gbg när jag vill festa med polarna i sthlm.. aja får fira med familjen istället...

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk

God Jul och Gott Nytt År!

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Medlem

Gott Nytt År!!!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk

Gott nytt år.. lite tidig kanske.. men ändå

Visa signatur

Main: Intel i7-9700K | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair Vengance 16GB 3200mhz | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Asus GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC | Asus ROG Swift PG329Q 32"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lady
vad är det för fel att inte fira..
Ja folk dör hela tiden. men det är så världen funkar..
Vi födds vi dör ... Några dör sent några dör tidigare..
Men det behövs..

En annans död betyder inte att en annan inte kan få det bättre..
Det finns alltid en positiv bild i det negativa..

Rätt inställning!

Tycker man att det är för hemskt i världen så kan man ta livet av sig... Vi måste fira livet annars kan vi lika gärna dö.

Världen är hemsk och livet är ofta hårt. Och?!?!?!?! Gör något åt saken istället för att deppa. För att citera Anita Roddick (Grundaren av Body Shop) "Om du någon gång tycker att du är för liten för att förändra. Testa att försöka somna med en mygga i rummet".

Gott nytt år på er!!!!

Visa signatur

//Bacon