gt4 världsrekord!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Nissan Pulsar Gti-R ‘91 (även känd som Nissan Sunny GTi-R) och Dodge Ram SRT-10 ‘04 får man f*n hoppas på att dom finns med... Två fin fina bilar Synd att Koenigsegg CCR fattas (enligt denna lista: http://www.uwm.edu/People/enb2/carlist.html) Hmm tråkigt om inte dom tagit bort bilar ifrån den listan... Måste has iaf när det kommer

" Shelby Mustang GT 500 KR ‘68 "
weeeeeeeeeeeeee

Eleanor

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Gick nog att köra fortast i GT1, tror jag var uppe i minst 430 med en skyline GT-R V-Specc II eller nåt i den stilen, utan fusk såklart

I japanska versionen av GT1 fann det en bugg...jag körde pecis över 1000Km/h i det

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
I japanska versionen av GT1 fann det en bugg...jag körde pecis över 1000Km/h i det

går ju att köra över 1000 i GT3 .. bara ta röda rallybilen o trimma o sen tweaka bla så kör den på bakhjulen i över 1000 sen finns de en röd mercedes typ som går i 2000

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Det var nog inte över 454 iaf så du kan känna dig lugn

inte finns det väl några saabar i GT3? men det finns en Suzuki Escudo Pike's peak vet jag är det den du tänker på?

Aj attans nej det är ju en Suzuki... Men röd är den precis som saaben hehe

Permalänk
Avstängd

Helt sjuk film. Och vilken jävla grafik, ge mig spelet till PC nu..

Visa signatur

DDR, Beatmania & Pop 'n Music. For life.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wreckage
går ju att köra över 1000 i GT3 .. bara ta röda rallybilen o trimma o sen tweaka bla så kör den på bakhjulen i över 1000 sen finns de en röd mercedes typ som går i 2000

Går även att ladda ner fusk så man kan ändra alla inställningar till alla bilarna samt få dolda bilar. Sett en film med en Mini Cooper som spinner på alla växlarna och han är tvungen att ha pulserande gas

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apanson
Helt sjuk film. Och vilken jävla grafik, ge mig spelet till PC nu..

Tror aldrig det kommer att komma till PC så bara att köpa en PS2:a istället Jag säger att den är värd pengarna, köpte min ny vinter 2001 och gav då mellan 4000 och 5000. Sen alla spel på det så är nog runt 10000 totalt

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Går även att ladda ner fusk så man kan ändra alla inställningar till alla bilarna samt få dolda bilar. Sett en film med en Mini Cooper som spinner på alla växlarna och han är tvungen att ha pulserande gas

hehe, jag har AIW och har kopplat PS2 till datan förut och spelat in och de fungerar utmärkt så jag skulle kunna spela in lite kul filmer när jag kör över 2000 men problemet är att mitt playstation 2 vill inte läsa mitt gt3 längre någon som vet hur jag kan fixa detta?

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wreckage
hehe, jag har AIW och har kopplat PS2 till datan förut och spelat in och de fungerar utmärkt så jag skulle kunna spela in lite kul filmer när jag kör över 2000 men problemet är att mitt playstation 2 vill inte läsa mitt gt3 längre någon som vet hur jag kan fixa detta?

Prova en rengöringsskiva eller att öppna konsolen (om garantin har gått ut) och ta bort damm mm..

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZD
Prova en rengöringsskiva eller att öppna konsolen (om garantin har gått ut) och ta bort damm mm..

har försökt öppna men HUR? finns ju inga hål lr nått fan, säg så öppnar jag o rengör, har haft ps2 sen 2001, köpte en röd PS2 box med Grand Turismo 3 på SIBA då

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wreckage
har försökt öppna men HUR? finns ju inga hål lr nått fan, säg så öppnar jag o rengör, har haft ps2 sen 2001, köpte en röd PS2 box med Grand Turismo 3 på SIBA då

Sitter skruvar på undersidan som är täckta av plast "lock", vet ej om det också sitter skruvar under dom fyra gummi fötterna

Permalänk

fyfan va sugen ja ble på ett ps2 när ja såg den filmen! Ingen här som kan tänkas sälja ett begagnat ps2 till en billig peng?

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superswede
fyfan va sugen ja ble på ett ps2 när ja såg den filmen! Ingen här som kan tänkas sälja ett begagnat ps2 till en billig peng?

jag..

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem

Grymt!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Hmm lite ot kanske men men... nån som vet vad som hände med det gigantiska forumet granturismo.com? Handlade både om spelserien och bilar öht. Var medlem där för längesen, fast nu verkar sidan inte finnas kvar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skelett
Hmm lite ot kanske men men... nån som vet vad som hände med det gigantiska forumet granturismo.com? Handlade både om spelserien och bilar öht. Var medlem där för längesen, fast nu verkar sidan inte finnas kvar?

www.granturismoworld.com är kanske den sidan du letar efter. Dom har en del om nya GT4

Permalänk
Hedersmedlem

länken död, nån som kan fixa ny?

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
länken död, nån som kan fixa ny?

Damit, hur svårt är det att läsa tråden?

Det finns en länk till en mirror på första och tredje sidan i denna tråd.

Jäjä, här kommer den iaf...

http://www.student.itn.liu.se/~kevda138/test/sauber_s16.wmv

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk

Fyfan vad det gick...

Visa signatur

Veteran i självutnämd exil..

Permalänk
Medlem

Det där är lätt världens bästa bilspel. Fyfan vad ja längtar

Permalänk
Medlem

gta 4? gta: sa skulle ju vara sista spelet i serien, dock kul med fler :).funkade tyvärr inte filmen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
gta 4? gta: sa skulle ju vara sista spelet i serien, dock kul med fler :).funkade tyvärr inte filmen.

Det är skillnad på GT och GTA, det som disskuteras här är GT (Gran Turismo) inte GTA (Grand Theft Auto)

Fungerande film (testade nyss):
http://www.student.itn.liu.se/~kevda138/test/sauber_s16.wmv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
gta 4? gta: sa skulle ju vara sista spelet i serien, dock kul med fler :).funkade tyvärr inte filmen.

Som _2FST_ skrev så är det Gran Turismo vi snackar om, GTA:SA är ju dock GTA5 om man ränkar så..

Visa signatur

Veteran i självutnämd exil..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
gta 4? gta: sa skulle ju vara sista spelet i serien, dock kul med fler :).funkade tyvärr inte filmen.

Tyvärr funkade inte filmen? Är du seriös? Du har en länk till filmen tre inlägg upp...

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

Någon som har beställt kinesiska eller japanska versionen från tex. lik-sang.com eller play-asia.com?
Är det värt det? Går det ens att navigera i menyerna när det är på japanska/kinesiska? Är tydligen många amerikaner på gtplanet.net som har köpt japanska/asiatiska... ganska sugen.