Göra om siktet i css

Permalänk
Avstängd

Göra om siktet i css

kan man göra om siktet i css till exempelvis en liten punkt på ett antal pixlar?

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

det är klassat som fusk har jag för mig

Permalänk
Avstängd

Det tror inte jag.

så kan nån skriva hur man gör om siktet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axxiz
det är klassat som fusk har jag för mig

Japp. Modifierade sikten klassas som fusk. Man får bara ändra färg på dom. Det gör man med consol kommandon.
Det har klassats som fusk länge.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

cl_crosshairscale 3000

Detta gör siktet så litet som det kan bli.

Permalänk
Medlem

när man kör med fusk så kan man andra siktet till ett sånt sikte som de har i dod eller ett som bara är ett kryss. Så kadda ner fusk så kan du bara köra med den sikt grejen på inget annat

Permalänk
Medlem

Ja just det... storleken får man ändra åsså.

Xyph0
Laddar man ner fusk åker man dit förr eller senare och kan inte spela med siktet överhuvudtaget

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Avstängd

får man inte ens läga in ett eget sikte som är snyggare?

Permalänk
Medlem

Nepp!

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Man kan ju lägga upp ett sikta stort som skärmen och sedan kunna pricka utan att sikta med awmp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Ja just det... storleken får man ändra åsså.

Xyph0
Laddar man ner fusk åker man dit förr eller senare och kan inte spela med siktet överhuvudtaget

det beror på om man är en skillad fuskare eller en n00b fuksare. T:ex vissa går ju runt och kollar i väggarna.

Problemet med fusk är att man kan få sitt steam account bannat

Permalänk

Sätt en tejpbit på skärmen, då kan inte nån serveradmin kolla dig sålänge du inte har webcameran igång/riktad mot skärmen

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

hehehe jag vet några som ritade en röd prick med tushpenna på skärmen när dom tog bort siktet på AWP när man inte zoomade. Nuförtiden funkar det inte på grund av rekylen man får när man rör sig och att AWP inte träffar rakt i bilden utan zoom. men det var kul så länge det varade

Xypho.. det finns inga skillade fuskare. Bara mer eller mindre korkade fuskare

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yupa
cl_crosshairscale 3000

Detta gör siktet så litet som det kan bli.

får man köra med detta eller det e klassat som fusk!!
cl_crosshairscale 3000

Visa signatur

{thermaltake Tsunamidream}
intel p4 3,4@3,8||aususp4c800-e deluxe|| gainward 6800ultra/2600 golden-e/256.....

Permalänk
Medlem

Varför klassas det som fusk att ändra siktet? Går det ens att ändra det så man får någon fördel?

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Varför klassas det som fusk att ändra siktet? Går det ens att ändra det så man får någon fördel?

tja tror man kan ändra så alla snipers får sikte även när det är o-zoomade med vilken skulle ge enorm fördel

edit: och så att det inte är svart vid kanterna har jag för mig jag sett också

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreas252
får man köra med detta eller det e klassat som fusk!!
cl_crosshairscale 3000

kan inte tänka mig att det ska klassas som fusk eftersom kommandot finns

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Avstängd

jag vill med veta..... kan klassas som fusk, men köra med annat sikte på publik spelar väll ingen roll

vore skillnad om man kör nån cup om pengar

Visa signatur

"Allt är gratis när man har bredband"

AMD Athlon 64 4000+ 2.6ghz | 1024mb singel 400mhz | leadtek 6800Ultra 256mb.