Mode för datornördar?

Permalänk
Melding Plague

Mode för datornördar?

<font style="font-size: 10pt"><b>Mode för datornördar?</b></font> <small class="small">torsdag 17 februari av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Herman</a></small><br>
Vi fick ett pressmeddelande idag från den Svenska klädbutiken Geektown. Det är en nystartad klädbutik på Internet som tillhandahåller kläder för oss datornördar. Pressmeddelandet pryds med texten "Svenska Geektown vill bli störst på nördmode" och det sägs att nördmode i framtiden kommer få samma status som dagens streetwear-mode.
<br />
<br />"<I>Precis innan jul lanserades svenska motsvarigheten till den amerikanska storsuccén Thinkgeek. Nu, någon månad senare har Geektown tredubblat sin produktlinje och har förhoppningar om att bli den ledande skandinaviska distributören och försäljaren av geek-kläder. Målgruppen är datoranvändare i alla dess former, hackers, gamers, coders och dess likar.</I>"
<br />
<br />Läs mer och se kläder för oss datornördar hos <a href="http://www.geektown.se" target="_blank" >Geektown</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunna tänka mig en av varje!

Permalänk

det var ju riktigt nördigt med. space invaders tröjan var i o f s rätt så skön

Permalänk
Medlem
Citat:

Geektown.se - Kläder för nördar, gamers, coders, hackers, lamers och alla er andra.

Visa signatur

Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware

Permalänk
Medlem

Det här tar priset.. Det töntigaste jag sett, men dom kommer nog att sälja dom det tror jag.

Permalänk
Medlem

Men snälla ge mig krafft!

Permalänk
Hedersmedlem

haha gillade "Another one bites de_dust"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Medlem

jag ska fan ha en av varje lätt

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Medlem

kan lungt hålla med om att det där var bland det töntigaste jag har sett

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
haha gillade "Another one bites de_dust"

Visa signatur

[Antec 1200][Corsair TX650W][Asus P5Q-E][Intel E8400][2x2GB Corsair XMS2 PC6400][Sapphire HD4850 512Mb][Zerotherm NV120]

Permalänk
Medlem

hehe, vissa va rätt kul. Måste fan skaffa en sån där "I will not fix your computer" tröja

Permalänk
Medlem

Tja, gillar man inte nörd-mode så kan man nog ta och skita i att skriva det här, jag tänker iaf beställa en tröja.

Visa signatur

I5 2500K + Antec Kühler 620 / Asus P8Z77-V PRO / Corsair 16GB (4KIT) DDR3 1600MHz / Zotac GeForce GTX 470 1280MiB x2 / SSD 80GB Intel X25-M SATA2 x2 + Samsung Spinpoint F1 1000GiB / Antec P182b / Fractal Design Newton R3 1000W

Permalänk
Medlem

Hmm.. dom där känner jag igen. Gissar på att jag slipper köpa från USA nu.
Kompisen har "I read your email" & "Got r00t" + att han jobbar på Lunarstorm.
Väldigt träffande.. Tror han köpte dom ifrån www.jinx.com eller www.thinkgeek.com

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

synd att dom inte har några Amiga/Atari tröjor =/

Visa signatur

Dator 1: Venice 3200+ | Asus A8N-e | X800XL | 1GB Pc3200 | Samsung 250GB Sata | Western Digital 250GB Sata | Seagate 200GB Sata | 400W FSP | SB X-Fi Xtrememusic | LG 40x12x12 | Antec SLK3000B
Dator 2: Intel P3 1GHz | Asus TUSC-2c | GF4 Ti4200 | 512MB PC133 | Samsung 80GB | SB Audigy | Coolermaster Cavalier 4

Permalänk
Medlem

"I will not fix your computer" ska jag lätt ha.

Vissa i släkten tror verkligen jag är deras datorfixare, ringer bara då deras dator krånglar. Även om jag inte kan hälften av vad många här inne kan, så kan jag tusen gånger mer än dem, det är rätt jobbigt.

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phazi0
http://www.geektown.se/images/products/noiwillnot-big.jpg

Mohaha!

Den där hade jag lätt skaffat om det inte var för att jag jobbade med just det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Den där hade jag lätt skaffat om det inte var för att jag jobbade med just det

Om du någon gång ska säga upp dig, ta på dig den och snacka med chefen.

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Inaktiv

haha! lätt köpvärda

Permalänk
Medlem

"Ownage

Tänk dig att du är på Dreamhack. Du har just filmat din polare när han sitter och tillfredsställer sig med nyleechad porr. Du kontaktar crew och ber dem sända filmen på storbilden.

Över fem tusen människor skrattar åt din polare. Du skrattar inte, din tröja säger allt.

OWNAGE!"

De verkar iaf ha koll. Låter någon annan beställa först, så man får veta kvalitén.

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Avstängd

finns ju redan en mycket bättre sida www.thinkgeek.com ser mer kvallitet ut

Visa signatur

Harry

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hur man installerar program i *nix | There is no Swedish conspiracy

these days you can't use the Web at 2400 baud because the ads are 24KB - Bill Joy

Permalänk
Medlem

"Precis innan jul lanserades svenska motsvarigheten till den amerikanska storsuccén Thinkgeek"

Var hittar jag denna sida?

Visa signatur

4 8 15 16 23 42
Workstation: 2.8 Ghz Prescott | CLUB 3D ATI 9800 PRO | 1024 MB DDRRAM | 120+200+200 GB HDD
En polygon kan aldrig bli snyggare än en pixel.

Permalänk

"I min hemspråksklass läser vi 1337"

Den va stabil!

Permalänk
Medlem

Tufft skulle gärna ha alla!

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

Synd bara att 1337 = l4m4.
l33t ska det vara...vet alla som läser megatokyo.

Handlar om en ballans ser ni.

Visa signatur

Close the world. Open the nExt.

Permalänk

Grymma tröjor, gillade w00t

Visa signatur

"The distance between insanity and genius is measured only by success."
-Eliot Carver, Tomorrow Never Dies

Permalänk

Jag skulle nog ha valt RTFM-tröjjan. Det ser väldigt "B" ut att de har en bild på tröjjan och sedan har redigerat in trycket efterhand. En ganska kass bild på trröjjan dessutom. Man får ingen upfattning om hur trycket ser ut på riktigt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CityHasse
"I min hemspråksklass läser vi 1337"

Den va stabil!

Jag har en polare och han har 1337 som fyra sista siffror i sitt personnummer. Det är elite det...

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

balla tröjor min Media Lärarinna har en "I will not fix your computer" tshirt.

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem

Geekmode var det, den coolaste tröjan är dock inte ifrån den sida utan från denna

*dregel*