Permalänk

Just i detta nu gör jag det. Fast det funkar fint med 2 oxå

Visa signatur

Dothan

Permalänk
Medlem

Okej tänkte ta och pressa upp min processor lite grand, jag provade tidigare att öka till ~220 FSB med Clockgen men då frös sig datorn. Ungefär hur mycket volt ska man ge en Winchester när man klockar med boxed kylningen?

Om jag ska hålla mig till topic så kan jag väl säga att jag inte var 100% nöjd med de så kallade "sleevade" kablarna med tanke på att de inte "fästa" i ändarna. Ljudet är inte riktigt lika bra som på mitt AN7 heller, det är lite mer brus i bakgrunden när man inte spelar upp något ljud. Blev även lite paff när jag insåg att det var en 24pins kontakt till moderkortet så jag fick precis som någon tidigare köpa en adapter till mitt 20pins nätagg.
I övrigt verkar det vara ett bra kort som inte har strulat hittils.

Permalänk
Medlem

jag kan inte förstå hur det kan va så extremt delade meningar om detta kort? jag va helt 100% inne på att köpa detta kort tills de började dyka upp fler och fler inlägg på hur inkompatibelt detta kort är med minnen osv hur buggigt och "oklart" det är.... jag kan förstå att det blivit extremt uppskattat av extrem klockare, men är det ens värt jobbet för en "vanlig" små-klockare? är det inte så att det kan kännas lite för instabilt för den vanlige dödlige?

*är det den absolut bästa tidpunkten att köpa ett mobo just nu....eller är det den sämsta?*

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte riktigt vad du snackar om? Har inte själv haft några problem, BIOSet kan te sig rörigt men det är inte så svårt att förstå/hitta som det verkar vid en första koll.