Permalänk

leadtek 6600 gt pcie och msi k8nplatinum

Hej jag undrar om man kan montera en http://kylning.com/info.php?products_id=909&kylid=31d452beab2...

på mitt geforce 6600 gt ? med tanke på att nordbrygge fläkten är ganska nära grafikkortet ? är det nån med samma mobo som jag som moterat denna kylare ?
mvh/Gustav

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

Det får vi verkligen hoppas att man kan eftersom ja beställde den idag till mitt Leadtek 6600 GT. Har oxå MSI K8N Platinum

Visa signatur

MSI K8N-e Neo4 Platinum Edition, AMD Athlon 3000+ 1,8 GHz "Winchester", TT Big Typhoon, 1024 MB Corsair Value S, Leadtek 6600 GT TDH 128 MB, Zalman VF-700 AlCu, 200 GB Seagate + 250 GB Western Digital + 320 GB Seagate, Aspire X-Infinity

Permalänk
Medlem

Underbar kylare... men ta CU varianten..

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk

sitter HSI-bryggan ihop med orginalkylaren? gör den det blir det probs... men sitter dom inte ihop så passar den

Visa signatur

Det är bättre att verka dum men vara smart än att verka smart och vara dum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av antonjonsson
sitter nordbryggeflänsen ihop med orginalkylaren? gör den det blir det probs... men sitter dom inte ihop så passar den

Vad snackar du om? Jag tror du syftar på HSI-bryggan som bara AGP-kort har. PCI-E har ingen sådan.

Sen är originalkylflänsarna mycket låga så jag tror inte det är något problem alls. Jag tror till och med folk monterat zalmans passiva nordbryggekylare och ändå fått dit VF700, men då har det blivit tight och några fenor har böjts in lite.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk

ackelind: jaja ursäktar så mycket. ska vara ändrat nu...

Visa signatur

Det är bättre att verka dum men vara smart än att verka smart och vara dum.

Permalänk
Medlem

Lugnt. No offence

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk

missuppfattade det lite bara... blandade ihop namnen och agp/pci-e

Visa signatur

Det är bättre att verka dum men vara smart än att verka smart och vara dum.