Permalänk

"Hej det är från ElectroLux . Kan vi få komma och demonstrera vår nya dammsugare? "

Men jösses........

Visa signatur

AMD 64 3400+,1024 Ram , 256MB Radeon 9800 XT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [DC]Damage
"Hej det är från ElectroLux . Kan vi få komma och demonstrera vår nya dammsugare? "

Men jösses........

haha

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Hedersmedlem

[Inte läst hela tråden]
Bilden på swec, utan någon referensskala så ser chassit ut som någon köksmaskin, typ elvisp utan visparna

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Avstängd

trodde det va en jetpack när jag såg den först

Visa signatur

TA TILLBAKA ÖA !!

Permalänk
Avstängd

Tycker den ser ut som en krockad F1-Ferrari.

Visa signatur

Jag hatar anime | Socker ÄR knark | iRiver H320 Äger! | Vill ha en Mac Mini | Så skönt att vara ÖISare! |
"Leadership is the art of getting someone else to do something you want done because he wants to do it." - Dwight D. Eisenhower.

Permalänk
Medlem

jag trodde det var nån ny SGI burk... (silicon graphics)

sitter och funderar på att beställa ett nu, den va ju hur grym som helst, bara tejpa dut vingar på sidan så kan man leka flygplan med den, kanske sätta 2 st väldugt starka 80mm fläktar i hålen ifram sånna där tornado eller vad dom heter=) fyfahn vilken raket

Visa signatur

kaka

Permalänk
Medlem

Jag pallar inte dessa gamlingar (kärringar mao.) som måste få sprida sin ångest över andra. Om ni verkligen måste säga nåt så dela med er vettiga meningar. Mogna upp, snälla.

Vad är det som gör denna så ful att ni måste spy? Spyr ni när ni ser en ferrari? Det här ser absolut inte ut som ett dåligt försök, utan tvärtom, hellyckat försök att få det att se ut väldigt sportigt, aerodynamiskt, futuristiskt och framförallt snyggt.

Jag tycker dom har lyckats fint med att få ihop delarna så det ser "helgjutet" ut. Jag är inte mycket för bländande färger, eller färger över huvud taget. Den där har moddpotencial. Få se om jag orkar modda en (iaf färgen), annars köper jag inte.

4.5/5 av mej.

Enda nackdelarna är väl att den inte finns i svart och det andra är väl att den har ett lite saftigt pris över sej, men jämför man mot alienware så är det här ett kap.