dykt upp en ny enhet, enhet E

Permalänk
Medlem

dykt upp en ny enhet, enhet E

De är så att när jag är inne på den här datorn så har det dykt upp en ny enhet, enhet E.
Tror den kom dit när jag installerade norton internet security, sen kört en ghost sen avbrytit eller nåt.
Iallafall de är ju inget dåligt att de har dykt upp en ny enhet som man kan lagra på oxå(807MB inneåller den).
Nu till min fråga har samma sak hänt någon av er?? Måste vara mycket märkligt eller hur?? försvinner den om jag formaterar om datorn??

MVH

Permalänk
Medlem

Bra rubrik.

Permalänk
Medlem

har du kvar lika mkt på den/dom andra hdd??
om du har de så är de ju toppen ballt

Permalänk
Medlem

Yupp har kvar lika mycket på dom andra två hårddiskarna, Ett plus är att man kan komprimera den så den innehåller mer utrymme oxå. Så här står det när jag ska komprimera den: Du kan komprimera enhet E så den innehåller upp till 1257,55MB mer ledigt diskutrymme.
Sen går det skapa en ny enhet av E då står de såhär: Du kan oxå använda det lediga utrymmet på enhet E för att skapa en ny komprimerad enhet med upp till 2046,00MB ledigt utrymme.

Ska ja våga mig på detta, vilken av dom två ska ja välja, är lite konstigt att man får mer utrymme om man väljer det andra allternativet. Sen har jag testat att kompirmera, eller ett klick ifrån att komprimera men ja fattar inte riktigt hur man gör, en stans står de att de kommer skapas ett utrymme på 2 MB men de går o ändra hur mycket den ska innehålla, o en annan stans på samma sida att den ska innehålla 1gig elerl nåt men de går det oxå att ändra så man får mer elelr mindre. Någon som kan sånt??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Bra rubrik.

Detta tillförde då inte något bättre till denna tråd.

Du kan ta en titt under diskhanteraren vad det är för någon partition. Skulle itne tro att den blir större utan att någonting annat blir mindre.

EDIT: menar att jag inte tror att den kommit till utan någon förlust av annat diskutrymme.

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Hedersmedlem

Skicka mig ett pm med en bättre topic så låser jag upp.

*låst*

edit: Topic redigerad och *upplåst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Har ingen diskhanterare då ja fortfarande har windows 98.

Permalänk
Medlem

Kör partition magic. Tror det ska finnas i en prov-version men är inte säker. Jag fick det med mitt moderkort.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

vad kan partition magic göra då??