Vad fan har hänt med sweclockers?!

Permalänk
Graded.se

Som tidigare nämnts i tråden lär besökar antalet på swec sjunka drastiskt..
Vad sägs som att dra iväg några mail till komplett och restrerande som annonserar förklara för dom att dom numera kastar alla pengar i sjön

Permalänk

Plexus:
Kanske ingen konspiration men en tyst överenskommelse eller så blir det som så att folk vill hämnas bara...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Har skickat iväg ett mail med förslaget om 1-2 månaders medlemstid innan man får skriva i ÖÄ. Tror inte att det gör någon skillnad, menmen. Sluta skicka hatbrev och sånt skit till dom, dom är runt 20 moderatorer som enats om detta beslut och dom sköter bara sitt jobb som moderatorer.

Där sa du nåt, de sköter sitt jobb som moderatorer..
Vad tror ni händer om Övriga ämnen försvinner? Inga trådar att låsa. Inga anmärkningar att dela ut. Kortfattat, Moderatorerna behövs inte längre.. De har skrivit på sin egen dödsdom (som moderatorer)

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Där sa du nåt, de sköter sitt jobb som moderatorer..
Vad tror ni händer om Övriga ämnen försvinner? Inga trådar att låsa. Inga anmärkningar att dela ut. Kortfattat, Moderatorerna behövs inte längre.. De har skrivit på sin egen dödsdom (som moderatorer)

Är nog ändå inte sant. Allt folk som spammat ner forumet innan i Övriga Ämnen kommer nu förflytta sig till Spel och Konsumentforumet.
Kommer bara fövärra problemet tror jag.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Där sa du nåt, de sköter sitt jobb som moderatorer..
Vad tror ni händer om Övriga ämnen försvinner? Inga trådar att låsa. Inga anmärkningar att dela ut. Kortfattat, Moderatorerna behövs inte längre.. De har skrivit på sin egen dödsdom (som moderatorer)

I början kommer de att behövas...
Alla fjortisar kommer att spilla över till de andra delarna i större utsträckning än tidigare och spamma... som vi gör

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Där sa du nåt, de sköter sitt jobb som moderatorer..
Vad tror ni händer om Övriga ämnen försvinner? Inga trådar att låsa. Inga anmärkningar att dela ut. Kortfattat, Moderatorerna behövs inte längre.. De har skrivit på sin egen dödsdom (som moderatorer)

jo men dom får en kul sista tid med massor av avstängningar nu iallafall

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk

Övriga ämnen kommer tillbaka så småningom, frågan är bara när. Den avdelningen har tagits bort förr...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Belseb
Så vi är utstötta för att vi gilla att snacka skit med massa likasinnade? eller för att jag gillade att läsa fysik/matte/Etc diskussioner på Akademiska ämnen? Eller för att.... jag förstår du inte vad jag menar nu gör du det aldrig...

Fast du bidrar ju inte överhuvudtaget till Sweclockers ursprungliga idé.

Moderatorerna ville bli av med 12-åringarna som endast spammade ÖÄ. Dessa gjorde Sweclockers till något sämre och jagade dessutom bort många av de kunniga användarna som hade hyffs att uttrycka sig ordentligt i skrift. Kan inte tänka mig att dessa människor är intressanta för annonsörerna för den delen heller.

ÖÄ var väl tänkt från början, som ett ställe där överklockarna och moddarna kunde skriva av sig, eller diskutera ämnen som gick något utanför de vanliga hårdvaruformen. Kan inte tänka mig att tanken var en forumsdel som drog till sig pubertala wannabe-dyslektiker.

Titta själv hur mycket du har bidragit utanför ÖÄ under ett helt jävla år. 5 posts i spelforumet..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baalzamon
Övriga ämnen kommer tillbaka så småningom, frågan är bara när. Den avdelningen har tagits bort förr...

Då har de sagt att den kommer tillbaka igen efter lite arbete.
Nu säger de att den inte kommer tillbaka igen.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Är nog ändå inte sant. Allt folk som spammat ner forumet innan i Övriga Ämnen kommer nu förflytta sig till Spel och Konsumentforumet.
Kommer bara fövärra problemet tror jag.

Det finns fortfarande folk i Spelforumet som frågar "hur får jag 99 FPS i CS", i modifikationsforumet som frågar "hur kopplar jag in en lysdiod på 5 volt" eller i Överklockingsforumet som frågar "hur långt kan jag klocka min processor?". Dessa trådar behövs egentligen också låsas även om modsen varit lite väl snälla på dessa trådar och låtit många leva vidare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baalzamon
Övriga ämnen kommer tillbaka så småningom, frågan är bara när. Den avdelningen har tagits bort förr...

om samma sak hände då borde idioterna fatta att det är en dålig ide

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem
Citat:

Så bra bild

Visa signatur

Stolt FRMare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baalzamon
Övriga ämnen kommer tillbaka så småningom, frågan är bara när. Den avdelningen har tagits bort förr...

Ja men saken är ju den att alla länkar som man spart på sig genom tiderna har ju försvunnit. Alla inlägg man skrivit i övriga ämnen är borta. Och jag tycker det såg betydligt bättre ut när jag hade skrivit över 800 inlägg istället för mindre än 300

Föresten, NajK, om du läser tråden får du gärna svara på mitt PM jag skickade till dig för någon vecka sedan.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

buhu.. hela fototråden borta... nu blir jag ju ledsen i ögat här.
Finns ju ingen anledning o vara kvar på swec nu.
nog för att man får bort oseriösa användare.
Men man får även bort en hel drös seriösa användare.
så som jag.

Ha det gott alla!

Permalänk
Medlem

Det riktigt tråkiga är att underforumen dött de med. Fanns så mycket kunnigt folk på musikdelen samt fritidsdelen där man kunde fråga om motorer och direkt kom det fram grabbar som är helt insnöade på motorer och svarade klockrent bra.

Liksom, tänk er att ÖÄ är en pappa. En pappa man kunde prata en massa med, om sina problem och allt möjligt. Han har tre barn, en av dem är bra på musik, en av dem är bra på akademiska ämnen och den tredje är duktig på motor-relaterade grejer och sporter.

Sen kommer moderatorerna och dödar pappan, för att han snackar skit. Men inte nog med det, de dödar alla barn också.

OCH HUR GRYMT ÄR INTE DET!?!?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Belseb
Så vi är utstötta för att vi gilla att snacka skit med massa likasinnade? eller för att jag gillade att läsa fysik/matte/Etc diskussioner på Akademiska ämnen? Eller för att.... jag förstår du inte vad jag menar nu gör du det aldrig...

Jag hoppas att du förstod att jag syftade på _bara_ ÖÄ och inte Akademiska ämnen och vad som mer finns. Dessutom så påstod jag inte att någon kände sig utstött, jag sa bara att de som KÄNNER sig utstötta kan ju göra så.
Det är just såna där inlägg som man blir trött på dessutom, folk som inte förstår vad en annan menar och blir förbannad.
Jaja, lycka till.

Permalänk

Bara så ni vet så har moderatorerna sett tråden nu... märkligt att den inte är stängd än?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Plexus:
Kanske ingen konspiration men en tyst överenskommelse eller så blir det som så att folk vill hämnas bara...

Ja något åt det hållet iaf. Det är ganska lätt att se ett genomgående mönster. Efter att vissa medlemmar blev avstängda (du kan säkert lista ut vilka), så ökade andelen spam och "skumma" trådar drastiskt.

Visa signatur

Dell Studio 1749

Permalänk

Nä, nu får jag gå tillbaka till jobb så får vi se hur det har gått med sidan.
Vad folk har sagt och hur många spam-trådar det har blivit som blivit låsta.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cure
Fast du bidrar ju inte överhuvudtaget till Sweclockers ursprungliga idé.

Moderatorerna ville bli av med 12-åringarna som endast spammade ÖÄ. Dessa gjorde Sweclockers till något sämre och jagade dessutom bort många av de kunniga användarna som hade hyffs att uttrycka sig ordentligt i skrift. Kan inte tänka mig att dessa människor är intressanta för annonsörerna för den delen heller.

ÖÄ var väl tänkt från början, som ett ställe där överklockarna och moddarna kunde skriva av sig, eller diskutera ämnen som gick något utanför de vanliga hårdvaruformen. Kan inte tänka mig att tanken var en forumsdel som drog till sig pubertala wannabe-dyslektiker.

Titta själv hur mycket du har bidragit utanför ÖÄ under ett helt jävla år. 5 posts i spelforumet..

försök få in att det är en bättre ide att banna spammarna istället för att stänga hela forumet.

som att spränga ett helt land för att döda 100 skurkar bland folket

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk

Hej då alla swecfjortisar som ska lämna forumet.
Kan jag få era konto?

Permalänk
Graded.se
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cynomyS
Det riktigt tråkiga är att underforumen dött de med. Fanns så mycket kunnigt folk på musikdelen samt fritidsdelen där man kunde fråga om motorer och direkt kom det fram grabbar som är helt insnöade på motorer och svarade klockrent bra.

Liksom, tänk er att ÖÄ är en pappa. En pappa man kunde prata en massa med, om sina problem och allt möjligt. Han har tre barn, en av dem är bra på musik, en av dem är bra på akademiska ämnen och den tredje är duktig på motor-relaterade grejer och sporter.

Sen kommer moderatorerna och dödar pappan, för att han snackar skit. Men inte nog med det, de dödar alla barn också.

OCH HUR GRYMT ÄR INTE DET!?!?

Haha så klockrent skrivet!
Men det är tyvär så 100% sant!
Själv är jag bara insatt i intresse forumet och där bland dom motorintresserade forumen! Och där kan jag säga att det verkerligen stämmer!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cynomyS
Det riktigt tråkiga är att underforumen dött de med. Fanns så mycket kunnigt folk på musikdelen samt fritidsdelen där man kunde fråga om motorer och direkt kom det fram grabbar som är helt insnöade på motorer och svarade klockrent bra.

Liksom, tänk er att ÖÄ är en pappa. En pappa man kunde prata en massa med, om sina problem och allt möjligt. Han har tre barn, en av dem är bra på musik, en av dem är bra på akademiska ämnen och den tredje är duktig på motor-relaterade grejer och sporter.

Sen kommer moderatorerna och dödar pappan, för att han snackar skit. Men inte nog med det, de dödar alla barn också.

OCH HUR GRYMT ÄR INTE DET!?!?

Du menar en pappa som tillbringar tiden med att foto gammal köttfärs eller prata sex på en 4-årings nivå, allt medans barnen för vettiga diskussioner om akademiska ämnen?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baalzamon
Bara så ni vet så har moderatorerna sett tråden nu... märkligt att den inte är stängd än?

Sluga små as, de låter oss "spamma" av oss i den här tråden så slipper de låsa en hel drös trådar senare... 2 flugor i en smäll så att säga

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GizzY
Jag hoppas att du förstod att jag syftade på _bara_ ÖÄ och inte Akademiska ämnen och vad som mer finns. Dessutom så påstod jag inte att någon kände sig utstött, jag sa bara att de som KÄNNER sig utstötta kan ju göra så.
Det är just såna där inlägg som man blir trött på dessutom, folk som inte förstår vad en annan menar och blir förbannad.
Jaja, lycka till.

Ja det är jobbigt att alla inte har samma åsikt som dig!

Visa signatur

Stolt FRMare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Sluga små as, de låter oss "spamma" av oss iden här tråden så slipper de låsa en hel drös trådar senare... 2 flugor i en smäll så att säga

+ att dom får ha kvar oss som medlemmar när vi lugnat oss (ya right)

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem

har det gått ut något medelande från sweclockers att dom lagt ner ÖÄ?
Innan jag ser det så klassar jag detta som "server fel".

Visa signatur

Gula tankar sover bäst

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kirch
har det gått ut något medelande från sweclockers att dom lagt ner ÖÄ?
Innan jag ser det så klassar jag detta som "server fel".

överst i alla forum.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Sluga små as, de låter oss "spamma" av oss i den här tråden så slipper de låsa en hel drös trådar senare... 2 flugor i en smäll så att säga

Men då skapar vi nya då eller inte