Drivrutiner till bf2 för nvidia?

Permalänk
Medlem

Drivrutiner till bf2 för nvidia?

Ja som tråden heter, alla nvdidia-användare, vilka drivrutiner kör ni med? några som ska funka bra med bf2 osv?
mvh / sebbe

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

dom senaste fungerar väl? jag har sj 77.72 fungerar skitbra och en kompis har samma

Visa signatur

Primära datorn: Acer Swift 5 (i7)|Skärm: BenQ BL3200PT|Tillbehör: Logitech MX Master 3|Logitech Illuminated K810|HDD-docka 16TB

Permalänk

Dom som kommer med på skivan fungerar kannon.

Permalänk
Medlem

Jag kör med 77.76 från guru3d. De fungerar bra.
Körde 77.72 innan och det fungerade oxå bra, anledningen varför jag bytte var för att 77.72 har en bugg som gör att den inte visar rätta färger i film.

Permalänk
Medlem

okey visste jag inte... men är det beta du får köra nu medtanke på att den låter ny?

Visa signatur

Primära datorn: Acer Swift 5 (i7)|Skärm: BenQ BL3200PT|Tillbehör: Logitech MX Master 3|Logitech Illuminated K810|HDD-docka 16TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hiphop_orre
okey visste jag inte... men är det beta du får köra nu medtanke på att den låter ny?

Japp det är beta.
Har inte hittat några buggar i den än.

Permalänk
Medlem

okey... har haft beta och det är inga bra erfarenheter. Så jag håller mig till de riktiga releaserna kommer, alltid.

Visa signatur

Primära datorn: Acer Swift 5 (i7)|Skärm: BenQ BL3200PT|Tillbehör: Logitech MX Master 3|Logitech Illuminated K810|HDD-docka 16TB

Permalänk
Medlem

ok, tackar grabbar. då ska jag köra på 77.76

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
77.72 har en bugg som gör att den inte viar rätta färger i film.

vilket är väldigt lättfixat

färgkorrigering -> tillämpa färgändingar på: alla