Permalänk

Ny mobil åt syrran

hej syrran ska skaffa en ny mobil så jag ville rådfråga alla här innan hon köper en så det inte bara är nån skit...

nåra krav:
liten
mp3 funktion
gärna minneskort stöd
inte allt för dyr.. hällst under 2k

/Emil

Permalänk
Medlem

Z500

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem

Håller med Timppa till 100% Z500 är valet.

Visa signatur

Pentium 4 3.2Ghz ht,1024mb ram,Ati Radeon X850xt.2x250Wd Caviar,mm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timppa
Z500

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dan_89
Håller med Timppa till 100% Z500 är valet.

Äh ni vill ju bara att hon ska strippa på videosamtal

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hollywoodstar
Äh ni vill ju bara att hon ska strippa på videosamtal

Hehe, riktigt bra ju..... btw hållet med om z500 klockren telefon om det finns några kvar för under 2k vill säga.

Visa signatur

Laptop: IBM T41 ~ Centrino 1.6 ghz ~ 1024 mb ~ 80 gb ~ ATI Mobility Radeon 9000 32 mb
Mobil: Nokia N70

Permalänk

kan då säga att hon har inte ett kontantkort med 3G så hon lär nog inte använda videosamtal... + hemma har vi inte 3G mottagning...

btw skulle inte nåra tjejer kunna lämmna nå förslag på mobiler??? för det finns ju en del tjejer här på forumet.....

[EDIT]
Lite Offtopic men tycker det måste sägas..

föressten... är de flesta killarna nuför tiden typ idioter??? läste i nån tråd som en tjej hade gjort å det första som frågades av en kille var typ msn å om hon hade cam???
för fan skärp er!! om ni ska hålla på me sånt gå till en porrsida lr nått.... lr skaffa er en flickvänn!!

Permalänk
Medlem

Min kompis(som är tjej) har en t610 som hon är mycket nöjd med. Fyller dock inte många av kraven. En annan har en s700, den är grym. Den fyller väl inte heller upp kraven riktigt..

T630 är populär bland tjejerna också

En mobil i den prisklassen med mp3 är väl kanske lite svårt att hitta, så jag skulle ju fixa en utan.

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk

ok. tack för alla svar men jag tror jag å syrran hittade en åt henne..... hittade en som sålde nokia n91 på ebay..... ska även köpa en motorola a1010 av han nu till månadsslutet...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LimeCarter
ok. tack för alla svar men jag tror jag å syrran hittade en åt henne..... hittade en som sålde nokia n91 på ebay..... ska även köpa en motorola a1010 av han nu till månadsslutet...

Är det inte bara en massa scams med folk som säljer N91 på ebay?

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LimeCarter
Lite Offtopic men tycker det måste sägas..

föressten... är de flesta killarna nuför tiden typ idioter??? läste i nån tråd som en tjej hade gjort å det första som frågades av en kille var typ msn å om hon hade cam???
för fan skärp er!! om ni ska hålla på me sånt gå till en porrsida lr nått.... lr skaffa er en flickvänn!!

Om du syftar på mitt inlägg så var det mest på skoj, men jag förstår vad du menar

Det finns inte speciellt mycket bra telefoner som har mp3spelare, men däremot så finns den en hel massa bra mp3spelare för runt 1000lappen, så ett alternativ skulle ju kunna vara att köpa en lite billigare mobiltelefon och en separat mp3spelare.

Jag tycker att du och tjejen kan kolla runt lite och bestämma er för några modeller och sen läsa lite recensioner osv. Gå gärna ut på stan och känn å kläm lite på de olika mobiltelefonerna så ni vet hur de är i verkligheten

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LimeCarter
ok. tack för alla svar men jag tror jag å syrran hittade en åt henne..... hittade en som sålde nokia n91 på ebay..... ska även köpa en motorola a1010 av han nu till månadsslutet...

Tror inte du kan få tag i någon av dom mobilerna. Iaf inte under 6000 styck

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk

jag har då hittat flera som säljer a1010 för runt 2k samma med n91:an

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LimeCarter
jag har då hittat flera som säljer a1010 för runt 2k samma med n91:an

Aja whina inte här då när du har blivit lurad.

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk

om dom nu borde lura folk så borde dom ju inte ha jävulskt höga possitiva omdömen

Permalänk
Medlem

Ni kan ju kolla in denna sida http://www.gsm-mobileshop.com/index.html har de mobilerna till ett väldigt bra pris. Luktar bedragare lång väg. Den länken kommer ifrån en av säljarna på ebay som sålde en n91:a och hade flera positiva omdömen, men om jag kommer ihåg det rätt så var det auktioner på helt andra saker än mobiler.

Visa signatur

Laptop: IBM T41 ~ Centrino 1.6 ghz ~ 1024 mb ~ 80 gb ~ ATI Mobility Radeon 9000 32 mb
Mobil: Nokia N70

Permalänk
Medlem

Var försiktig när du handlar mobiler o annat på ebay.
Alla auktioner som har ett MYCKET lågt pris är oftast fejkare.

Du får INTE en a1010 eller n91 för 2000kr/st.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LimeCarter
kan då säga att hon har inte ett kontantkort med 3G så hon lär nog inte använda videosamtal... + hemma har vi inte 3G mottagning...

btw skulle inte nåra tjejer kunna lämmna nå förslag på mobiler??? för det finns ju en del tjejer här på forumet.....

[EDIT]
Lite Offtopic men tycker det måste sägas..

föressten... är de flesta killarna nuför tiden typ idioter??? läste i nån tråd som en tjej hade gjort å det första som frågades av en kille var typ msn å om hon hade cam???
för fan skärp er!! om ni ska hålla på me sånt gå till en porrsida lr nått.... lr skaffa er en flickvänn!!

I övrigt räcker det nog med 1 ? och 1 !

Tack för mig

Visa signatur

Mvh.

Permalänk

nämen sigodaa:D jag bara undrar hur bra är z500? funderar också på att köpa en ny!:D typ för också 2k! lr finns det nån annan som e bättre för samma pris!

Visa signatur

I can... but I won't

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobban_larsson
nämen sigodaa:D jag bara undrar hur bra är z500? funderar också på att köpa en ny!:D typ för också 2k! lr finns det nån annan som e bättre för samma pris!

För det priset finns det nog inget bättre. En 4000-kronorstelefon för 2000 kr.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk

Ni kan ju kolla in denna sida http://www.gsm-mobileshop.com/index.html har de mobilerna till ett väldigt bra pris. Luktar bedragare lång väg. Den länken kommer ifrån en av säljarna på ebay som sålde en n91:a och hade flera positiva omdömen, men om jag kommer ihåg det rätt så var det auktioner på helt andra saker än mobiler.

__________________

går det verkligen lita på den där sidan verkar vara rätt billigt! hur mkt går frakten på och hela de köret??

var hittar ni en z500 för 2000kr?

Visa signatur

I can... but I won't

Permalänk
Medlem

Jag vet i alla fall att de sålts för 2000 kr. Jag har ingen koll på vad de ligger på nu. Men den finns i alla fall för 300 kr mer när jag sökte på Pricerunner: http://www.phonehouse.se/commerce/servlet/sesv-server-PageSer...

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobban_larsson

går det verkligen lita på den där sidan verkar vara rätt billigt! hur mkt går frakten på och hela de köret??

Nej det gör det inte!

Permalänk

verkar vekligen som om han jag mailade förut är en bluff..... skapade en ny mail och frågade hur fan han kunde sälja mobilerna så billigt som han "ska" ha gjort.... har fortfarande inte fått nått svar..... å jag mailade för typ 6h sen... får se runt 6.00 imorn om jag har fått nått svar..... om inte får syrran kolla på nån annan mobil... lr en mp3 spelare...

Permalänk
Medlem

finns en som säljer n91 för runt 2000kr i england på ebay..

han har fått bra feedback..
tror ni på de?

Visa signatur

a925 bra grejor ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erik_GBG
Ni kan ju kolla in denna sida http://www.gsm-mobileshop.com/index.html har de mobilerna till ett väldigt bra pris. Luktar bedragare lång väg. Den länken kommer ifrån en av säljarna på ebay som sålde en n91:a och hade flera positiva omdömen, men om jag kommer ihåg det rätt så var det auktioner på helt andra saker än mobiler.

How nice med en Nokia 8800 för €250. Den går ju på bara runt 7000 här i Sverige utan abbonemang. Hade jag aldrig köpt om jag inte fått varan först.
Sen fick jag höra av en kompis att man ska vara lite uppmärksam om man köper mobil i USA. Dom använder sig inte utav SIM-kort utan där har mobiltelefonen ett nummer och inte ägare. Så kan blir problem att få ner ett SIM-kort då det saknas plats för det. Någon annan kan ju även kommentera det

Permalänk
Medlem

Re: Ny mobil åt syrran

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LimeCarter
hej syrran ska skaffa en ny mobil så jag ville rådfråga alla här innan hon köper en så det inte bara är nån skit...

nåra krav:
liten
mp3 funktion
gärna minneskort stöd
inte allt för dyr.. hällst under 2k

/Emil

Kan hon iallafall lite om windows så kan hon ju titta på Qtek 8010..

Permalänk
Medlem

k700 visserligen bara 42MB men den har mp3
vanliga 6230 beg borde funka

Visa signatur

One man. One desire.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragge22
finns en som säljer n91 för runt 2000kr i england på ebay..

han har fått bra feedback..
tror ni på de?

N91 har ju inte ens släpts, de säljer alltså nått som inte finns till salu från nokia ännu. antingen är ett scam, förbokning eller ett test exemplar. men testexemplar brukar gå MYCKET dyrt, så knappast troligt.

Sen måste du ju tänka på en sak när ni kollar på ebay, det är en budsida, bara för att priset ligger på 2000 kr 5 dagar innan auktionen stängs, så betyder det inte att det är slutpriset, utan det kan gå fort som fan. inte ovanligt att priset kan gå från 2000 till typ 8000 bara på sista 30 minuterna.

förbokningar brukar sluta dyrt.

jag skulle då hålla i mina pengar tills Nokia börjat sälja dem innan jag bjöd på en på ebay, ska man sen hare till ruskigt bra pris skulle ja vänta ytterligare en tid. och ja, jag vet hur det funkar, har handlat mycket på ebay och HAR blivit lurad av användare med bra feedback.gjorde samma misstag o köpte nått som inte ens hade släpts. SE P800. kostade mig 4000. o ni ska veta hur svårt det är att få tillbaka pengar från nån som bor i annat land.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010071838

Duglig kamera för priset, enligt mig:

+.avi film upp till 520 kb/s (overkill, ja). Lite suddig bild...

+Msn messanger

+Mp3 spelare

+Minneskort just nu upp till 1 GB

Kräver dock lite windows kunskaper

Permalänk
Medlem

Visa signatur

"Värm upp ugnen innan du stoppar in bullen".