Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doolar
kanske för att jag är van vid att ha mer kontroll över min karaktär på en PC.

tillgång till att fuska och modda din karaktär med andra ord;)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Det finns ett rum där det inte finns några Zombies, men ute i köpcentret så finns det Zombies överallt och hela tiden. Det går i princip ut på att överleva samtidigt som du gör uppdrag relaterade till storyn eller räddar andra överlevande. Det är typ bara det och Zombieslakt som gäller :D.

Faan vad man käner för att bara gå och köpa 360 nu.
Den kostar runt 3300 på Elgiganten har jag sett. Men har bara 3000 så jag kommer få låna pengar av farsan isf och då har jag inga pengar till spel. Nej jag ska gå och skaffa ett jobb!

Permalänk
Medlem

http://www.rottentomatoes.com/g/playstation/rise_2_resurrecti...

Ååhh Rise (of the Robots) 2: Ressurection ! Mitt älsklingsspeel!

Jaoo Dead Rising är väldigt kul, och svårt att bara ens överleva! Dock en sak som jag tycker är lite synd är att Survival Mode inte är aktivt från början, jag har stora problem att ens hinna med den vanliga storyn, skulle va mycket roligare om man fick mer tid på sig så man kan rädda nån av de 50-100 survivors som finns runtomkring, samt lite mindless zombie slashing.
Som det är nu så stressar jag för att överhuvudtaget hinna med! Och nu är jag i köpcentrat med idioten med kassavagnen, och jag har inga vapen, och typ en minut på mig att döda honom, ta medicinen, och hinna tillbaka. Orkar fan inte börja om

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
http://www.rottentomatoes.com/g/playstation/rise_2_resurrecti...

Ååhh Rise (of the Robots) 2: Ressurection ! Mitt älsklingsspeel!

Jaoo Dead Rising är väldigt kul, och svårt att bara ens överleva! Dock en sak som jag tycker är lite synd är att Survival Mode inte är aktivt från början, jag har stora problem att ens hinna med den vanliga storyn, skulle va mycket roligare om man fick mer tid på sig så man kan rädda nån av de 50-100 survivors som finns runtomkring, samt lite mindless zombie slashing.
Som det är nu så stressar jag för att överhuvudtaget hinna med! Och nu är jag i köpcentrat med idioten med kassavagnen, och jag har inga vapen, och typ en minut på mig att döda honom, ta medicinen, och hinna tillbaka. Orkar fan inte börja om

Inte ens när du låser upp Infinity mode har du det enkelt, din hälsa tickar ner ständigt och mat och dryck respawnar inte. Om du inte har några vapen alls när du möter Seon så föreslår jag att du laddar från ditt senast sparade spel men hämtar lite grejer från Huntin' Shack i North Plaza innan du börjar. Om inte det fungerar så är alltid en Sledgehammer från vad det än nu heter i Al Fresca bra att ha. Alternativt så kan du döda 53000 zombies och få "Real Megabuster", vilket löser de flesta vapenproblem :P.

Fast spelet är sådär, jag fick starta om en gång första gången också, det tar ett tag att lära sig hur man ska hantera tidspressen. som tur är kan man ju spara sin status så det är inte världens undergång :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

YES. Äntligen beställt 360

Visa signatur

D630 laptop med heldött batteri

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AdaaM
YES. Äntligen beställt 360

Grattis grattis

Man njuter ju nästan bara av att höra polaren skrika när han lirar GoW i rummet bredvid på högsta volym

Visa signatur

peace

Permalänk
Medlem

Hahah vad skriker han då? "JÄVLA GRUNTJÄVEL"?

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Vem skriker inte (av lycka och skadeglädje) när man lyckas smyga upp på någon och drar igång motorsågen...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Hahah vad skriker han då? "JÄVLA GRUNTJÄVEL"?

LUDER! var det senaste jag hörde... fast nu är det iofs table tennis

Visa signatur

peace

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av analog
LUDER! var det senaste jag hörde... fast nu är det iofs table tennis

ähh,dom är bara avundsjuka på din xbox fattar du väl;)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
tillgång till att fuska och modda din karaktär med andra ord;)

Nej inte riktigt så jag menar. Jag är bara van från PC att man har fler knappar och möjligheter att styra sin karaktär och spelet som helhet med tangentbord (och mus). Jag fuskar aldrig och hatar mods, var den i mitt end-game WoW-guild med absolut minst add-ons, hade bara det absolut nödvändigaste...

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doolar
Nej inte riktigt så jag menar. Jag är bara van från PC att man har fler knappar och möjligheter att styra sin karaktär och spelet som helhet med tangentbord (och mus). Jag fuskar aldrig och hatar mods, var den i mitt end-game WoW-guild med absolut minst add-ons, hade bara det absolut nödvändigaste...

jaja,det brukar låta så ja;)

hehe,närå,förstår precis vad du menar:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

doolar om du hade testat Fransceco's mod till Oblivion hade du inte hatat mods längre, utan älskat dem mer än själva spelet

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Hitta en skön video för oss 360 gubbar

PS3 går användas som grill ochså!
http://www.kotaku.com/?refId=224987

Gott nytt år

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Heh, jag ska ge Oblivion några till chanser, särskilt efter jag erfor att jag endast fick 250:- i inbyte för det mot ett nytt spel, då kan jag lika gärna behålla det i hyllan och prova det igen! Satans nasare dessa EB Games och Game, aldrig att jag handlar hos någon av dessa två...

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Avstängd

Tekken 6 till 360?
According to "sources within IGN" (the same source who said VF5 would come to Xbox 360) Namco is currently working on a Xbox 360 version of Tekken 6
http://www.news4gamers.com/xbox360/News-18668.aspx

Hmm Undra om Sony kommer ha något alls att erbjuda till slut..... Eftersom alla säger att spelen är det viktiga så varför köpa en PS3 om spelen kommer till den billigare och bättre konsollen X360?

EDIT:

Gott nytt år på er alla

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Tekken 6 till 360?
According to "sources within IGN" (the same source who said VF5 would come to Xbox 360) Namco is currently working on a Xbox 360 version of Tekken 6
http://www.news4gamers.com/xbox360/News-18668.aspx

Hmm Undra om Sony kommer ha något alls att erbjuda till slut..... Eftersom alla säger att spelen är det viktiga så varför köpa en PS3 om spelen kommer till den billigare och bättre konsollen X360?

EDIT:

Gott nytt år på er alla

Yes! Gått och haft lite ångest över att man inte kommer att kunna spela Tekken 6, men så kommer det såhär goda nyheter :D. Underbart, de spel som kanske fått mig att skaffa en PS3 (om nu EU nånsin får dem) verkar nu komma till X360 också, lyckan är total :D.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Vad för spel skall jag köpa här näst? Har Conemned, Call of Duty 3, Gears of War. Och dead rising har jag haft, så är det Lost Planet som gäller som kommer den 12.1 om jag förstått rätt? Jag hade beställt Intel C2D E6300 + moderkort men jag tror jag skickar det tillbaka iaf. Lite besluts ångest men jag köper ngt spel till 360 istället.

Gott nytt år på er!!

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Tekken 6 till 360?
According to "sources within IGN" (the same source who said VF5 would come to Xbox 360) Namco is currently working on a Xbox 360 version of Tekken 6
http://www.news4gamers.com/xbox360/News-18668.aspx

Hmm Undra om Sony kommer ha något alls att erbjuda till slut..... Eftersom alla säger att spelen är det viktiga så varför köpa en PS3 om spelen kommer till den billigare och bättre konsollen X360?

EDIT:

Gott nytt år på er alla

Äh oroa dig inte PS3 fanboysen kommer nog komma på nån annan ursäkt att inte skaffa en 360 istället typ "den är ju vit" eller nåt

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Äh oroa dig inte PS3 fanboysen kommer nog komma på nån annan ursäkt att inte skaffa en 360 istället typ "den är ju vit" eller nåt

Hehe, det där stämmer faktiskt.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Äh oroa dig inte PS3 fanboysen kommer nog komma på nån annan ursäkt att inte skaffa en 360 istället typ "den är ju vit" eller nåt

En annan sak som ofta inträffar på div. forum är att spelen dom fölrorar är inget viktigt spel, fast sedan när det bara visar sig vara ett falskt rykte då är helt plötsligt spelet viktigt igen... Det har även inträffat här på Swec.

Jag menar man tycker väl att dom någon gång borde bestämma vad dom tycker? Eller är det så att dom bara tycker det som kommer enbart till PS3 är bra? ja isf så lär det inte vara många som kan gilla PS3 snart.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Avstängd

Borde ta bort exklusiva spel imo
Om det funnits mer "japanska"rpg spel typ ff serien osv till 360 hade jag lätt köpt en nu pga den är billigare än ps3. Men xbox har för mycket "action" spel som jag kan lira på pc ;/
Gillar alla konsoller, fanboys är bara omogna folk som måste hålla på det dom köpt för det är bäst.

Permalänk
Medlem

Jag ska köpa mig en liten box och undrar lite över 2 saker.

Är det någon skillnad på en "svensk" xbox 360 och en tysk(förutom att de kanske är tyska guider)?

Vad ska man tänka på ifall man ska köpa en 2x-32" lcd att ha till lådan?

Visa signatur

-_

Permalänk
Medlem

Jo alltså jag har inget emot PS3, och visst finns det många som väntar på den och säkerligen kommer ha kul med den. Men det är just alla de "fanboys" som är så irriterande, som ska försöka hitta negativa saker hit och dit, ofta saker som inte är vettiga överhuvudtaget.
Man tycker att folk borde växa upp och tycka om den konsol de tycker om, och därmed basta! Inget jävla tjafs hit och dit där båda sidor kastar löjliga patetiska argument på varandra.

T.ex. om jag säger att jag inte förstår pengavärdet i en PS3 på något annat lite mer omoget forum, då flockas tusentals PS3-anhängare och börjar gråta
Big deal, vem bryr sig om vad jag tycker

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
En annan sak som ofta inträffar på div. forum är att spelen dom fölrorar är inget viktigt spel, fast sedan när det bara visar sig vara ett falskt rykte då är helt plötsligt spelet viktigt igen... Det har även inträffat här på Swec.

Jag menar man tycker väl att dom någon gång borde bestämma vad dom tycker? Eller är det så att dom bara tycker det som kommer enbart till PS3 är bra? ja isf så lär det inte vara många som kan gilla PS3 snart.

Tycker man stöter på samma attityd åt andra hållet dvs att exklusiva spel till någon konsol är hur kassa som helst, tills de helt plötsligt inte är exklusiva längre utan kommer till den konsol som man gillar. Då blir de av någon anledning högintressanta.

men men... vore kul om folk kunde sluta posta nyheter utan att lägga till det obligatoriska "in your face PS3/360/Wii"...

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
En annan sak som ofta inträffar på div. forum är att spelen dom fölrorar är inget viktigt spel, fast sedan när det bara visar sig vara ett falskt rykte då är helt plötsligt spelet viktigt igen... Det har även inträffat här på Swec.

Jag menar man tycker väl att dom någon gång borde bestämma vad dom tycker? Eller är det så att dom bara tycker det som kommer enbart till PS3 är bra? ja isf så lär det inte vara många som kan gilla PS3 snart.

+1
så sant:)
men håller också lite med nosmos i det han säger dock

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Jo alltså jag har inget emot PS3, och visst finns det många som väntar på den och säkerligen kommer ha kul med den. Men det är just alla de "fanboys" som är så irriterande, som ska försöka hitta negativa saker hit och dit, ofta saker som inte är vettiga överhuvudtaget.
Man tycker att folk borde växa upp och tycka om den konsol de tycker om, och därmed basta! Inget jävla tjafs hit och dit där båda sidor kastar löjliga patetiska argument på varandra.

T.ex. om jag säger att jag inte förstår pengavärdet i en PS3 på något annat lite mer omoget forum, då flockas tusentals PS3-anhängare och börjar gråta
Big deal, vem bryr sig om vad jag tycker

Eller så kan man gilla spelen istället för konsollerna
Själv bryr jag mig inte ett skit om vem som vinner konsollkriget hit eller dit. Jag köper vad jag tycker är kul och sen är det bra så...

Visa signatur

peace

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zees
Jag ska köpa mig en liten box och undrar lite över 2 saker.

Är det någon skillnad på en "svensk" xbox 360 och en tysk(förutom att de kanske är tyska guider)?

Vad ska man tänka på ifall man ska köpa en 2x-32" lcd att ha till lådan?

Det tror jag inte det är, du kan ställa om språket och sånt i boxen så det kvittar nog.

Permalänk

Hur funkar GoW i MP läget? Är det DM CtF,TDM som är standard eller?

Går det snabbt eller är det lite emr saktfärdigt spel?Med snabbt menar jag som i UT spelen ungefär.

Visa signatur

PS3 160GB WiFi|2 Handkontroller|Need for Speed Carbon|Dark Kingdom|Fight Night|Full Auto 2|Gundam Crossfire|Madden 07|Resistance Fall of Man|Ridge Racer 7|Tiger Woods PGA Tour 07|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RagnarOhman
Hur funkar GoW i MP läget? Är det DM CtF,TDM som är standard eller?

Går det snabbt eller är det lite emr saktfärdigt spel?Med snabbt menar jag som i UT spelen ungefär.

Finns Warzone som är som team dm, Execution som Warzone fast man måste göra en avrättnig för att kunna döda folk. Och så finns där Assassination(tror det heter så) där han som leder blir team ledare för varje lag och man ska döda varandras team ledare.

Det är långsammar än UT men snabbare än CS.