Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herrlindqvist
har kollat lite efter begagnade.. finns verkligen inte en käft som säljer sin ipod nano.. är de verkligen SÅ bra??

va hade du väntat dig letar på en produkt som precis släpts

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Visst betyder Processing order att dom har fått min betalning?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory
Visst betyder Processing order att dom har fått min betalning?

Japp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haricots
Japp.

Wooooooooooohooooooooo!!!:D

Var lite orolig, min mor är rätt kass på det där med internet-betalning å vi var inte säker på alla siffror.
Nu får dom fanimej skynda sig, beställde måndag förra veckan.

Permalänk
Medlem

Har haft min några veckor nu, ångrar inte ett dugg att jag sålde min mini

Permalänk
Medlem

"Preparing Shipment":D

Permalänk
Medlem

Finns det svart dockstation till Nanon, har bara hittat vit.

Visa signatur

Cooler Master Elite 330 | Corsair HX520W | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz | Corsair 2Gb 800Mhz CL4 | Asus Extreme GeForce 8800GT 512MB | Vista Prem 64

Permalänk
Medlem

nope, alla tillbehör är fortfarande vita

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
nope, alla tillbehör är fortfarande vita

ja det är lite beigt, err ..vitt menar jag. passar inte alls ihop med de vita lurarna och sladden till svarta iPod. (tur att de ändå inte är användbara nästan..)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Permalänk
Medlem

bra fråga, jag hade nog valt den andra, den igenomskinliga då ja gillar det stilrena i nanon, men det är jag det, jag kan ju inte avgöra vad du ska tycka det är ditt beslut

hur bra de skyddar? ingen aning, aldrig testat själv, men säkerligen bättre än inget.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

do i need to say more? (det är min, bara så ni vet )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChAoX

do i need to say more? (det är min, bara så ni vet )

röd burk, kewlt. jaha, du menar Nanon kanske?

nån som har dessa:

och vill posta lite bilder? funderar på en sån nämligen, men vet inte hur de "funkar" riktigt.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory
Vilket skulle ni ha valt av dessa?

http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=6...

eller:

http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=6...

Hur bra skyddar dom?

har för mig att luft bubblor syns väldigt lätt med den genomskinliga, iallafall på den svarta.

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om Decalgirl-skydden går att köpa någon annanstans än på istuff? I butik dvs...

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

Det är ju gratis frakt (oftast) på istuff, snabb leverans har dom också. Så varför köpa i butik?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andy Mcdee
har för mig att luft bubblor syns väldigt lätt med den genomskinliga, iallafall på den svarta.

Om jag tar den här: http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=6...

istället för crystal? Är det skydd för skärmen på alla?

Permalänk
Medlem

jag har decal girl crystal shield på min vita nano. funkar skitbra nästan inga luftbubblor o de syns nästan inget antar att det skyddar mot repor, men det ser man ju första när man tar av det, men jag ahr fått repor i plasten.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xelar
jag har decal girl crystal shield på min vita nano. funkar skitbra nästan inga luftbubblor o de syns nästan inget antar att det skyddar mot repor, men det ser man ju första när man tar av det, men jag ahr fått repor i plasten.

Låter bra:)
Men jag förstår inte riktigt hur alla får luftbubblor?!
Jag antar att det blir när man fäster shielden?

EDIT: En sak till, täcker det displayen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xelar
jag har decal girl crystal shield på min vita nano. funkar skitbra nästan inga luftbubblor o de syns nästan inget antar att det skyddar mot repor, men det ser man ju första när man tar av det, men jag ahr fått repor i plasten.

Tycker det är allt för många som har haft problem med decalgirl crystal shield för att jag ska beställa. Hur lyckades du med att inte få några bubblor?

Visa signatur

10^-9

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory

Låter bra:)
Men jag förstår inte riktigt hur alla får luftbubblor?!
Jag antar att det blir när man fäster shielden?

EDIT: En sak till, täcker det displayen?

helt kalrt värt pengarna tummen för fri frakt oxå jaa asså bubblorna ser inte ut som några vanliga bubblor utan mer som en struktur i själva plasten... dom e väl så små antar jag... men dom små bubblorna försvinner helt o de enda jag ahr kvar är kasnke 3-4 stycken lite större bubblor men det är verlkigen överkomligt

nån i skolan trodde inte att jag hade skydd på ens

och ja, den täcker displayen hela paketet förutom sidorna och topp o botten

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Footoz

Tycker det är allt för många som har haft problem med decalgirl crystal shield för att jag ska beställa. Hur lyckades du med att inte få några bubblor?

kan ju säga att jag inte förstår folk som e negatvivt inställda till crystal shield... jag satte mina båda kanske nån millimter snett men det duger 55 spänn e ju ingen förmögenhet...

inget svårt... bara att vänta ett par dagar baksidan ser man knappt att de e nått på blänker så fint så

kan varmt rekommendera decal girl crystal shield till alla nano-ägare! särskilt ni som är osäkra på om ni ska köpa nano p g a reprisken... den e inge problem me decal girl...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har den här http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=6... (Plaid) samma egenskaper som en Crystal Shield, eller skyddar någon av dem bättre/sämre. Lite äckligt mönster ju=)

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

Är det någon som har fixat låttexter till låtarna?
Jag har just laddat ner EvilLyrics men jag vet inte hur man sparar låtarna i taggen, och sen skulle jag vilja veta om man kan göra så att det automatiskt laddar ner texter till alla låtar.

Permalänk
Medlem

Jag får inte köpa såna där skydd :'( inte 18. -_-

Visa signatur

1. Intel I7 4790K @ 4.7 | Z97 | 16gb DDR | R9 295x2 | 500gb M2SSD
2. Intel I7 2600K @ 4.450, 1.3 V | Asus Sabertooth P67 | 8gb DDR3 1600 | 2x Nvidia GTX570 i SLI. | 80 GB SDD, 8TB Western Digital.
3. AMD Athlon 3700+@2.6 Ghz, 1.475 V. | Asus A8N-E | Corsair TWINX1024-3200C2 @ 235, 2.5-3-3-6| Sapphire Radeon X800XL 512MB @ 440/550

Permalänk
Medlem

aäg till mor att köpa då och betala henne sen

Permalänk
Medlem

Skeppas nu undrar hur många dagar det tar

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki
Skeppas nu undrar hur många dagar det tar

Min var i Hong Kong igår 12.30:) Den skickades i lördags så jag hoppas att den kommer i veckan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory
Min var i Hong Kong igår 12.30:) Den skickades i lördags så jag hoppas att den kommer i veckan.

Hehe då är min i samma skepp som din. Vi får se vem som får den först

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Jag vill ha tillbaka min.. Skickade iväg lådan med den trasiga nanon i fredags. Gick med expressleverans via UPS. Men står fortfarande inget på om att den kommit fram till apple ännu

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Vad betyder nu detta: "Potential Connection Delay" ?