Permalänk
Medlem

FM2006 Taktiker

Några som har bra taktiker för stora som små lag får gärna lägga upp dom här.

Visa signatur

So Far So Good So WHAT!

Permalänk

För det mesta brukar jag köra på med 4-4-2 förstärka med en bra mittback och bygga mitt spel från backlinjen eftersom jag oftast spelar bottenlag... 3-5-2 är annars inte fel om man har ett bra lag typ barcelona med många bra anfallare/mittfältare.

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Permalänk

Jag gillar personligen 4-3-3 systemet bäst. Dock är det en klar fördel om man då har en bra spelfördelande mittfältare och en riktigt vass avslutare i mitten på topp

Visa signatur

Good talk...

Permalänk
Medlem

5-3-2 defensive brukar alltid fungera bra med små lag.

Visa signatur

Hmm

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZuqR
On-topic:
http://komstad.mine.nu/gais/fm/bilder/1.JPG

ja nåt sånt kör jag oxå, fast med pilar på ytterbackarna och vänsteryttern i nivå med högeryttern

kanske bifogar en bild ikväll

Permalänk
Medlem

Tänkte att denna tråd mer skulle vara så man lägger upp sin taktik på sidan så folk kan ladda ner den. Eftersom man säger jag spelar ex 4-4-2 så säger inte det så mycket i själva FM eftersom varje individuell spelar har olika inställningar på banan.

Har hört även märkt själv att det är svårare att få kant taktiker att funka eftersom det krävs mer inställningar nu än på FM05.

Ska testa vidare har dock inte fått fram någon taktik av värde. Lägger upp om jag får fram något. Kör med Lazio kanske tar sin tid

Visa signatur

So Far So Good So WHAT!

Permalänk
Medlem

jag brukar köra 4-4-2 med yttrarna som springer uppåt ett snäpp

Permalänk
Medlem

testar denna taktik nu med Villarreal - har bara spelat en match än (4-2 vinst) så jag får se hur länge den håller