Permalänk

Bygga om diNovo

Hej. Nu ere så att ja fått ett Logitech diNovo över, och ja vill inte ha det trådlöst. Jag vill minnas att jag sett en tråd om ett liknande ämne förut, men ja hittar inte tråden. Så min fråga blir alltså om någon vet exakt hur man gör, eller har tipps på hur man kan ta reda på det. jag kan fixxa bilder om ni tycker d behövs (hitta rbara inget bra ställe att ladda upp bilder på =P)

Tack på förhand

//DanE

Visa signatur

Bytte till Mac och slutade spela.

Permalänk
Medlem

ehum, du vill alltså göra ett trådlöst tangentbord sladdbundet? :S

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk
Medlem

Det låter lite skumt många vill ju oftast ha trådlösa men men.

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk

Varför inte sälja diNovot, du kan få minst en tusenlapp för det, och köpa logitech flatx (eller vad det nu heter)?

Då får du både ett trådbundet tangentbord med garanti och lite pengar över.

Visa signatur

i am a sig. please don't eat me.

Permalänk
Medlem

Frågan är varför du vill ha det trådbundet?

Den kanske inte hinner skicka alla signaler tillräckligt snabbt till ditt spelande?
Folk har ju fördomar om logitechs trådlösa möss, varför inte om deras dyraste tangentbord också?

Visa signatur

Asus P5K-Premium WiFi | Intel Core2Quad Q6600 @ 3.3Ghz | 4x2GB OCZ Platinum | Radeon HD6950GB | Intel SSD 160GB

Permalänk

Nu e d såhär, att ja inte har någon mottagare för diNovot, och en vanlig båtands mottagare inte fungerar me prylarna. SÅ därför vill ja bygga om d till kabel. Och om ni har någon ide för att göra detta så vill ja gärna höra

hoppas ni förstår nu//DanE

Visa signatur

Bytte till Mac och slutade spela.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av danvan_01
Nu e d såhär, att ja inte har någon mottagare för diNovot, och en vanlig båtands mottagare inte fungerar me prylarna. SÅ därför vill ja bygga om d till kabel. Och om ni har någon ide för att göra detta så vill ja gärna höra

hoppas ni förstår nu//DanE

Kontakta logitech! De är jättebra på att lösa saker och ting.

Permalänk
Medlem

ja ring logitech på 08-519 920 20. Det gjorde jag själv när min mottagare gick sönder(till vanliga mx900). Jag sa att mottagaren va trasig och att jag hade testat all, OK sa han och skickade ut ett komplett divovo paket istället för en motttagare. Kan nu köra med MX900 och divovo tangentbordet och med dubbla möss.

Tänk på att det är fem års garanti

Visa signatur

Moderkort: MSI 990FXA-GD65 990FX CPU:AMD FX-6300 Black Edition&CM Hyper 212 Evo Ram: 8GB Corsair Vengeance GPU: Gigabyte GeForce GTX 750 Ti 2GB OC SSD: Samsung evo 840 250GB HDD: 2x WD 1000GB PSU: Corsair CX 600M 80+Bronze Chassi: Fractal R4

Permalänk

Jag vet, men man får ju även behålla gamla grejorna, och det är d gammla grejorna jag vill bygga om. Det nya diNovot har ja redan fått hem, så har ni några konstiga ideer på hur man kan bygga om det så säg, d spelar appsolut (jag vet, felstavning) ingen roll om d pajja =D

//DanE

Visa signatur

Bytte till Mac och slutade spela.