Permalänk
Medlem

Försvunnet modem

Jag har nu stött på ett problem jag aldrig sett tidigare..
Det började såhär: Jag kunde inte koppla upp mig på mitt modem(inbyggt i laptopen) för att det stod att den var borttagen.
sedan kunde jag inte koppla upp mig emot min 3G telefon. fick samma felmeddelande där.

Nu kan man inte ens se nätverksanslutningarna... INGA av dem..

vet inte vad jag ska göra, vill helst inte installera om hela OS, då jag har MASSOR av grejjer jag inte kan spara:(

Tacksam för svar

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus VI Hero Processor: 4770k Ram: 16gb corsair vengeance. GPU: ASUS GTX980ti STRIX. PSU: Corsair RM550 . Samsung 840 250gb. Chassi: Silverstone Fortress 2. Skärm: AOC 24" 144hz.

Permalänk
Medlem

Har du sökt efter virus och trojaner?

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

har kollat med panda antivirus platinum, ad-aware och spybot-search & destroy...
första gången kom de upp en del. men andra tredje o fjärde gången kom enbart samma "virus" upp, fast de sa att de hade tagit bort den..

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus VI Hero Processor: 4770k Ram: 16gb corsair vengeance. GPU: ASUS GTX980ti STRIX. PSU: Corsair RM550 . Samsung 840 250gb. Chassi: Silverstone Fortress 2. Skärm: AOC 24" 144hz.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Upplåst efter samtal med trådskaparen.

*Topic redigerad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015