Permalänk
Medlem

Varför inte i lite zebra.

http://www.hellners.com/ gå till skinnfällar/Zebra

såg även att de hade lite andra produkter också

Visa signatur

Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]
Hur hittar man saker på internet? Jo klicka på länken!

Permalänk
Medlem

Men klistermärken är ändå bäst för då kan du byta det när du vill och det är det lättaste sättet och "modda" en laptop enligt mej

Visa signatur

Love my Samsung Tv

Permalänk

Joo..jag tänkte på det...om det finns ngn sorts "fejk" durkplåt, eller ngt annat cromat precis som Vance hade "fejk" träpanel...om det finns ngt liknande fast då durkplåt eller ngt crome liknande...och var man isf kan få tag på det...
Mycket tacksam för svar..

Visa signatur
Permalänk

Joo..jag tänkte på det...om det finns ngn sorts "fejk" durkplåt, eller ngt annat cromat precis som Vance hade "fejk" träpanel...om det finns ngt liknande fast då durkplåt eller ngt crome liknande...och var man isf kan få tag på det...
Mycket tacksam för svar..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePenguin
Joo..jag tänkte på det...om det finns ngn sorts "fejk" durkplåt, eller ngt annat cromat precis som Vance hade "fejk" träpanel...om det finns ngt liknande fast då durkplåt eller ngt crome liknande...och var man isf kan få tag på det...
Mycket tacksam för svar..

Färgtema och www.ljudia.se är dom jag vet

EDIT: Bauhouse, sa Elitemodd att det fanns oxå.

//vanCe

Visa signatur

-vanCe-
Gör mig glad, skänk en hårdisk till mig. Gärna över 10gig -> Skicka PM

Permalänk

Aaa..okej..jag var inne på Färgtema innan ida..men dom hade bara fejk trä och fejk kakel...så jag köpte lite trä....dåligt lim som fan på den biten jag fick iaf...jag tryckte fast det på tangentbordet...men tyckte inte trä blev så snyggt så ska satsa på durkplåt ist...men ska kolla på Bauhouse...
BTW. Har ljudia ngn butik..eller e det bara nätbutik??

Visa signatur
Permalänk

Laptop styling.

gå in på www.biltema.se

skriv i sök-fältet : Tank pad

kör 2st sånna ^^ och klistra fast på varsin sida bak på skärmen
(eller 1 i mitten.)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Eller gå in på www.micro.se
Och sen gå in på rubriken "Styling" sen Dekaler och emblem.
där finns det många coola klistermärken.

TEX:
http://www.micro.se/template/produkterPicture.asp?fil=CR+1336...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Eller så köper man (lysande spolar-vätske munstycken) och klipper av kablarna på dom och sen om man har någon trasig gammal USB kabel att klippa av. sen kopplar man in dom lysande munstyckena i USB kabeln.

mycket bra.. (OBS! det kan vara svårt att hitta rätt kablar) men det är bara att testa sig fram. (O FARLIGT)..

TEX:
http://www.blueride.se/images/cb_8100xx_spolar_strobe_01.jpg

(Det funkar att koppla in SPOLAR MUNSTYCKEN rakt i ett fläkt utag innuti datorn.. "på moderkortet")
Dessvärre lite svårt att göra på en laptop.. men på en Stationär dator funkar det kanon.

Visa signatur

*--=INTEL IS NO MORE IN MY EYES!=--*

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Snugg som fan plus at den minskar stöldrisken om man lägger den i bilen

Forma som en dasslock då jävlar snor ingen den :D... förutom någon skitnödig jäkel

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Re: Laptop styling.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av volvo_trimmarn
gå in på www.biltema.se

skriv i sök-fältet : Tank pad

kör 2st sånna ^^ och klistra fast på varsin sida bak på skärmen
(eller 1 i mitten.)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Eller gå in på www.micro.se
Och sen gå in på rubriken "Styling" sen Dekaler och emblem.
där finns det många coola klistermärken.

TEX:
http://www.micro.se/template/produkterPicture.asp?fil=CR+1336...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Eller så köper man (lysande spolar-vätske munstycken) och klipper av kablarna på dom och sen om man har någon trasig gammal USB kabel att klippa av. sen kopplar man in dom lysande munstyckena i USB kabeln.

mycket bra.. (OBS! det kan vara svårt att hitta rätt kablar) men det är bara att testa sig fram. (O FARLIGT)..

TEX:
http://www.blueride.se/images/cb_8100xx_spolar_strobe_01.jpg

(Det funkar att koppla in SPOLAR MUNSTYCKEN rakt i ett fläkt utag innuti datorn.. "på moderkortet")
Dessvärre lite svårt att göra på en laptop.. men på en Stationär dator funkar det kanon.

Ja, för d va ju bara 2 årgammal tråd..

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaks och kan ge svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Forma som en dasslock då jävlar snor ingen den :D... förutom någon skitnödig jäkel

Man kan nog inte ens ha framme ett dasslock, folk snor ju allt möjligt skit

Köpte själv klistermärke från happylaptop.se för tre veckor sen men fortfarande inte fått nåt... =(

Permalänk

Re: Re: Laptop styling.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av olol
Ja, för d va ju bara 2 årgammal tråd..

Och`??

Va spelar de för roll ?

Söker du på (google) " laptop styling" så kommer denna sidan fram.
och då får du gamla och nya förslag på hur du kan styla din dator.

Har du inget annat att klaga på så ska du vara glad.

Har man bara detta som bekymmer så har man inte mycket att göra, De förstår jag.

Visa signatur

*--=INTEL IS NO MORE IN MY EYES!=--*

Permalänk
Medlem

Tycker och hoppas at den här tråden inte blir låst då det behövs en sån här tråd och att skapa en helt ny för att skriva samma saker är bara onödigt.

Permalänk
Medlem

Re: Laptop styling.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av volvo_trimmarn
gå in på www.biltema.se

skriv i sök-fältet : Tank pad

kör 2st sånna ^^ och klistra fast på varsin sida bak på skärmen
(eller 1 i mitten.)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Eller gå in på www.micro.se
Och sen gå in på rubriken "Styling" sen Dekaler och emblem.
där finns det många coola klistermärken.

TEX:
http://www.micro.se/template/produkterPicture.asp?fil=CR+1336...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Eller så köper man (lysande spolar-vätske munstycken) och klipper av kablarna på dom och sen om man har någon trasig gammal USB kabel att klippa av. sen kopplar man in dom lysande munstyckena i USB kabeln.

mycket bra.. (OBS! det kan vara svårt att hitta rätt kablar) men det är bara att testa sig fram. (O FARLIGT)..

TEX:
http://www.blueride.se/images/cb_8100xx_spolar_strobe_01.jpg

(Det funkar att koppla in SPOLAR MUNSTYCKEN rakt i ett fläkt utag innuti datorn.. "på moderkortet")
Dessvärre lite svårt att göra på en laptop.. men på en Stationär dator funkar det kanon.

Vad jag vet är Tankpads gjorda för att sitta på bensintanken på en MC, och är därav rätt mycket större än vad som får plats "fint" på en lapp.

Edit: Ursäkta mig, såg nu att de var relativt små. 21,5 cm?? Minimoto?

Visa signatur

[i7 7700K][Asus STRIX Z-270F][16GB Corsair Vengeance DDR4 3200M][MSI 2080 DUKE][WD 1TB][970 Pro m.2 500G][EVGA 750 G2][27" 1440p 144hz ASUS][Cooler Master HAF932][Win 10][Z-5500]

Permalänk
Proffsmoddare

Ta en bit borstad alu i valfi färg skär ute den i passande mått, lite dubbelhäftande tejp eller superlim.

Pimpade Frugans laptop med lite tribals och hennes nick

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Led lampor? Annars så kan du köpa en kylare till den och modda den.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem

Hitta ett snyggt mönstrat klistermärke, klipp ut och klistra fast
Annars, smocka den full med små klistermärken, fungerar alltid!

Permalänk
Medlem

Thinkpads ska man låta vara, men på Dell's kan man ju alltid kladda över något klistermärke.

Här är den bästa sidan för laptopklistermärken enligt mig: http://www.gelaskins.com/

Visa signatur

;( annars så kan man ju inte komma åt kabeln

Permalänk

styla laptop

om du vill ha något snyggt och billigt med bra kvalité att styla don laptop med så gå in på www.coverme.se finns riktigt läckra bilder där och om man inte är intresserad av några där så finns det möjlighet att skicka in en egen bild..

MVH Tim

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Berzerker don´t die, they wuss out ;)"

Permalänk
Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk

Om det är en netbook så gör den till en riktig bok.
Leta reda på en bok med lagom stor framsida och lagom tjocklek.
Klipp ut sidorna så att du bara har pärmen kvar.
Limma (lr nåt) fast netbooken på insidan av pärmen.

Visa signatur

Intel C2D E8500//Gigabyte GA?EP45-DS3//Sapphire RadeonHD 4870//WD Caviar Black 640GB//Antec 300//Corsair 550W//OCZ 2*2GB//Vista Premium 64-bit