PHP - MySQL kunnig sökes (för hjälp)

Permalänk
Medlem

PHP - MySQL kunnig sökes (för hjälp)

Hej

Jag och mina vänner arbetar för närvarande med ett mobilspel, för att förenkla vid distribueringen av spelet har vi i PHP börjat utveckla:

  • Ett ansökningsformulär för betatestare

  • En funktion för att lagra uppgifter om spelets kunder

  • En funktion för att skicka ut olika versioner av spelet till rätt telefonmodell (info hämtas i databasen)

Vi har dock en närmast obefintligt liten kännedom inom PHP / MySQL och därför skulle vi vilja ha hjälp med att skriva dessa funktioner. Personen som hjälper oss med detta kommer givetvist att få ett MYCKET uppskattat bevis på vårat gillande i gengäld! Om du är intresserad av att hjälpa oss eller har några frågor kan du alltid svara här i tråden eller maila oss på:
info[a]hofvet.com.

PS. Självklart vill vi inte bryta mot några regler här på Sweclockers, men nu känner vi att vi befinner oss på den säkra sidan eftersom det finns tusentals liknande trådar här på forumet! Om våran tråd bryter mot reglerna kommer ju självklart samma åtgärder som för våran tråd att vidtas på alla andra liknande trådar om sweclockers vill följa gällande svensk lagstiftning.

God Jul!

Permalänk
Medlem

söker ni någon som ska slava grattis?

Visa signatur

I se the light in the end, but everytime I take a step it's get dim...

Permalänk
Medlem

Som sagt:

"Personen som hjälper oss med detta kommer givetvist att få ett MYCKET uppskattat bevis på vårat gillande i gengäld!"

Mer om vad jag menar med detta kan jag säga via mail