problem med media center 2005 filmer syns inte

Permalänk
Medlem

problem med media center 2005 filmer syns inte

jag kör windows xp media center 2005...på sistonde så hittar jag inte den fel film filer som jag vet finns på hårdisken i programmet media center..
när jag går ut ur media center o kollar så finns den där...
det är så en del musik filer också...
nån som vare med om nåt liknaden??
har det med codecs eller nåt sånt..
har tage bort valda mappar som skall visa och lagt till dom igen utan bättring...

Visa signatur

Zibkus

Permalänk
Medlem

skulle inte förvåna mej om det är så att MCE känner av att låten inte har något certifikat eller liknanden och då ignorerar filen

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Lazy
skulle inte förvåna mej om det är så att MCE känner av att låten inte har något certifikat eller liknanden och då ignorerar filen

hur menar du?...
en del filer syns...och del inte..
?

Visa signatur

Zibkus

Permalänk
Medlem

Han menar att MCE känner av om det är piratkopierat och spelar då inte upp filen.

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The-Copy
Han menar att MCE känner av om det är piratkopierat och spelar då inte upp filen.

ja det fattar jag också men så är det inte..det kan jag garantera...har funkat förut men inte nu...

Visa signatur

Zibkus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zibpka
ja det fattar jag också men så är det inte..det kan jag garantera...har funkat förut men inte nu...

men du måste ha gjort någon skillnad.. installerat några HotFixar ?!?!

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.